Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למיטב הבנתי, אין מניעה מלהסתובב בחוץ לא?

עד 100-500 מטר אני כבר לא סגור על זה.

כרגע אין אפשרות למעבר בין-עירוני.

 

אכן נראית אווירת אס"ק בחוץ. 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)

100 מ'. ה-500  זה לצורך ספורט.

 

אני מתצפת על היציאות הדרומיות של חיפה. תנועה דלילה ביותר. גם בבוקר, בצעידה היומית, היו מעט מאד אנשים בחוץ. 

 

יתכן שהמשמעת שונה המקומות שונים

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 16 שעות, Pika007 כתב:

אני מניח שנדע עוד כחצי שנה, עוד מוקדם מדי לנתח דברים בסקאלה של מדינה שלמה. כרגע רוב הכתבות ינסו או לשחק על "סנסציה, זה עבד" או על "תראו לאיזה בלאגן הם הכניסו את עצמם" כדי למשוך קליקים, ואף אחת מהן לא באמת מציגה את התמונה השלמה עם נתונים מוצקים.

 

מצאתי את הכתבה הזאת שעושה השוואה בין מדינות אירופה

 

https://www.ft.com/content/6bd88b7d-3386-4543-b2e9-0d5c6fac846c

 

Untitled.thumb.jpg.20f14a03a6915595bfb6b6936b48a2a4.jpg

 

ובאזורים אורבניים. שימו לב שבזמן שבכל הערים רואים ירידה תלולה במספר המתים בשטוקהולם המספר עדיין בעלייה מתונה מאוד, אבל ממשיך לעלות. 

urban.jpg.32d62f0ed8ac6b2068bc844ac8edf081.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

ואני מצאתי את זה, עולם כמנהגו נוהג, תל אביב חריגה מכל הערים בארץ, גם בשעת משבר מחירי הדירות עולים ועולים ועולים .

בקיצור מנותקים.

image.png.edc180f8264aea4679fd8e9da10d5cf9.png

 

 

 

אבל שקוראים את הכתבה פנימה מגלים שבכל הארץ נרשמו ירידות מחירים.

ובתל אביב העליות נרשמו במחירים המבוקשים, לא במחירי העסקאות. 

שכחו לרשום מה מצב ההיצע? אולי פי 2 אולי פי 5 יותר דירות פורסמו? או שרק 20% עלייה בכמות הדירות למכירה?

כן מציינים שפשוט יש הרבה יותר דירות יקרות במגדלים בדירות קרקע יקרות שמפורסמות. 

חושבים שגם הרבה דירות רפאים של תושבי חוץ (מישהו אמר צרפתים? ) מוצעות למכירה. 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

מעלים מחירים כדי שיוכלו לתת "הנחה" ולסגור עסקה. נראה כמה זמן זה יחזיק. תל אביב מוצפת דירות Airbnb שעומדות ריקות מעל חודשיים, המשכנתא יורדת כל חודש ואני לא רואה תיירות נכנסת מתחדשת בחודשים הקרובים. חסר לנו שכל אותם בעלי דירות Airbnb יתחילו ליילל בדרישה לפיצוי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

מעלים מחירים כדי שיוכלו לתת "הנחה" ולסגור עסקה. נראה כמה זמן זה יחזיק. תל אביב מוצפת דירות Airbnb שעומדות ריקות מעל חודשיים, המשכנתא יורדת כל חודש ואני לא רואה תיירות נכנסת מתחדשת בחודשים הקרובים. 

 

אני בכלל לא בטוח שמעלים מחירים, זאת רק הכותרת של העיתון.

נניח שבדר"כ הדירות היקרות בתל אביב (צמודי קרקע ודירות במגדלים) מהוות 10% או 20% מההיצע.

ועכשיו בעלי הדירות היקרות האלה הבינו שכדאי להם להעיף את הדירות בזריזות, אז אפילו אם הם יפרסמו אותם ב 10% פחות מהמחיר שנסגר לפני חודשיים.

אבל חלקם בהיצע יגיע ל 40% , אז בחישוב ממוצע פשוט תקבל שהמחירים המבוקשים בתל אביב עלו. 

 

אפילו אם יתחיל מרחץ דמים בדירות היקרות/צמודי הקרקע, עדיין יהיו כותרות של מחירי הסגירה הממוצעים של דירות בתל אביב עלו.

 

לגבי Airbnb , אולי הספדנו אותם מוקדם מידי ,  תחשבו על צעירים שרוצים מסיבה, ביום שישי, או סתם אירוע באמצע שבוע.

מסעדות,, אולמות הכל סגור. אף אחד לא רוצה להזמין 50 איש אליו הבייתה. 

אז סוגרים על דירת Airbnb  - מזמינים טייאווי ממסעדה קרובה, מזמינים את כל החברים.

ובסוף המסיבה חוזרים הבייתה. 

כל עוד כל אולמות האירועים סגורים והמסעדות סגורות , יתכן שפתאום יגיע הביקוש ל  Airbnb .

 

 

- יום עצמאות שמח לכולם , אומנם אין לי וואגיו , אבל יש אנטריקוט , חזה עוף וצריך לפתוח את מטחנת הבשר להכין קבבים מבשר צלעות.

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 33 דקות, ChemGuy85 כתב:

חסר לנו שכל אותם בעלי דירות Airbnb יתחילו ליילל בדרישה לפיצוי. 

 

להבנתי אם בעלים של דירות כאלה רשום כעוסק מורשה הוא יקבל פיצוי לעצמאי מרשות המיסים, הלא כן?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לפני 43 דקות, ChemGuy85 כתב:

מעלים מחירים כדי שיוכלו לתת "הנחה" ולסגור עסקה. נראה כמה זמן זה יחזיק. תל אביב מוצפת דירות Airbnb שעומדות ריקות מעל חודשיים, המשכנתא יורדת כל חודש ואני לא רואה תיירות נכנסת מתחדשת בחודשים הקרובים. חסר לנו שכל אותם בעלי דירות Airbnb יתחילו ליילל בדרישה לפיצוי. 

יתחילו יתחילו,

כל מי שיכול ולא יכול מנסה לרכב על הגל-באופן מוצדק יותר או פתות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

לכבוד חופשת יום העצמאות, אני מרשה לעצמי לחלוק איתכם עוד לשונית מהאקסלים שלי.

הפעם מדובר על "הערכת מספר המתים", בעוד שבתקשרות מדווחים רק את מספר המתים בפועל,

מי שיש לו את הנתונים הגולמיים (משרד הבריאות), יכול להוסיף גם תחזית בהתאם למספר החולים בכל מצב.

לי אין את הנתונים האלה, אבל כן יש לי את מספר החולים הקשה שבתוכם יש גם את מספר המונשמים.

לפי נתוני העולם כ-50% ממי שמגיע למצב קשה לא ישרדו, לכן בשבועיים האחרונים עקבתי אחרי תחזית המתים לפי הנוסחה.

מספר המתים בפועל + מחצית ממספר החולים קשה. 

אז מה היה לנו בשבועיים האלה:

מספר המתים בפועל עלה ב 90.

מספר החולים קשה ירד ב 50, כלומר יותר יוצאים ממצב קשה מאשר נכנסים למצב קשה, מתאים למצב של ירידה בכמות החולים החדשים המאובחנים.

מספר המונשמים גם כן יורד. 

 

אבל מספר המתים החזוי (מדד שלי) דווקא עלה ב 14 יום האחרונים,  מ 208 ל 272. 

בעוד שמספר החולים המאוחבנים עלה מ 12,000 ל15,000 , אז בסה"כ  להערכתי אחוז התמותה הסופי יהיה מעל 2% מהחולים המאובחנים אצלנו. 

ולפי הבדיקות האחרונות , כנראה אין הרבה חולים ללא תסמינים שמסתובבים שם בחוץ. 

אז הפוטנציאל לנזק מהותי עדיין קיים 

 

 

 

הערכת מ"מ  מונשים  קשה מתים  
208 133 1 70 123 14-אפר
222 133 180 132 15-אפר
232.5 137 181 142 16-אפר
239 129 182 148 17-אפר
247 113 164 165 18-אפר
245   146 172 19-אפר
251.5 119 149 177 20-אפר
252   142 181 21-אפר
257.5   137 189 22-אפר
261.5 109 139 192 23-אפר
262.5 102 137 194 24-אפר
265   132 199 25-אפר
266   130 201 26-אפר
266.5 96 129 202 27-אפר
272   124 210 28-אפר
272   120 212 29-אפר

 

 

 

בנוסף מי שרוצה לעקוב אחרי המקומות בהם מתגלים חולים.

https://www.gov.il/he/departments/news/?OfficeId=104cb0f4-d65a-4692-b590-94af928c19c0&skip=0&limit=10

 

נכון, יש הרבה מוקדים במגזרים מסויימים, אבל מידי פעם יש גיצים גם במקומות שמרגישים בטוחים להסתובב חופשי. 

 

image.png.91d46c5e8a085a5015d7c68968ccb332.png

 

 

image.png.694310d7475f356d473abd4d3a8e3db7.png

image.png.7b250ff75d543123c68e364109f4da69.png

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 2
פורסם

מטר לא מספיק,  צריך לפחות 2 מטר. 

החדשות הטובות הן שבזמן האחרון רוב המקרים מתגלים במספר מוקדים עיקריים,

הבעיה שמידי פעם מגלים אחד כזה שעובד במשרדים, הולך לסופר, חלילה- נוסע בתחבורה ציבורית.

זה כמו איקאה, לא יקרה כלום עם כל האלפים שביקרו שם לא חולים ולא נגועים בוירוס,

הבעיה תהיה שאחד חולה  (שלא יודע שהוא חולה) יעשה סיבוב קניות באיקאה, סופר כלשהו, יעמוד בתור לפלאפל. 

ואת כל זה הוא יעשה בלי טלפון סלולארי או שבג"ץ לא יאשר לאכן את הטלפון שלו  

פורסם
לפני 24 דקות, korola כתב:

מטר לא מספיק,  צריך לפחות 2 מטר. 

החדשות הטובות הן שבזמן האחרון רוב המקרים מתגלים במספר מוקדים עיקריים,

הבעיה שמידי פעם מגלים אחד כזה שעובד במשרדים, הולך לסופר, חלילה- נוסע בתחבורה ציבורית.

זה כמו איקאה, לא יקרה כלום עם כל האלפים שביקרו שם לא חולים ולא נגועים בוירוס,

הבעיה תהיה שאחד חולה  (שלא יודע שהוא חולה) יעשה סיבוב קניות באיקאה, סופר כלשהו, יעמוד בתור לפלאפל. 

ואת כל זה הוא יעשה בלי טלפון סלולארי או שבג"ץ לא יאשר לאכן את הטלפון שלו  

 

למה זה בעיה? אם החליטו שהמערכת יכולה לספוג X חולים כל יום, אז זה בסדר שיהיו כמה כאלה.

פורסם

רק שלא ילכו על עונש קולקטיבי ויבטלו את המענקים.

לפני כשעה, garicho כתב:

 

למה זה בעיה? אם החליטו שהמערכת יכולה לספוג X חולים כל יום, אז זה בסדר שיהיו כמה כאלה.

 

בדיוק כמו אותו משחק כדורגל מה 19/2 באיטליה, יש תיאוריה שאומרת שבגלל ההצפה הגדולה באותו משחק אז איטליה וספרד חטפו את זה הכי קשה.

המערכת יכולה לספוג חולים שמגיעים, אבל תחת שליטה מסויימת. הדבקה מהירה לא מבוקרת עלולה להוציא את המערכת משליטה.

 

אבל אני לא דואג יותר מידי, אני מסודר ומאורגן לתקופה ממושכת.

  • מבאס 1
×
×
  • תוכן חדש...