Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי משחקים עם מס' הבדיקות. לא ייתכן שיש רק עשרות בודדות של מאובחנים ביום.. מה אנחנו דרום קוריאה לפתע? ואיך ייתכן שיש יותר מחלימים מחולים? עובדים עלינו.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)

תבין שהיום כשהכל מפורסם ומופץ

הרבה יותר קשה לממשלה להרשות לאלה ולא להרשות לאלה

 

מה חשבת שהם לא ידעו שיפתחו את איקאה  וזה יגרור תגובות ?

הם לא ידעו שםא יהיו תגובות הם יצטרכו לפתוח עוד ועוד עסקים ?

כנראה הם קיבלו את זה.

 

לפני 3 דקות, Bob Ross כתב:

נראה לי משחקים עם מס' הבדיקות. לא ייתכן שיש רק עשרות בודדות של מאובחנים ביום.. מה אנחנו דרום קוריאה לפתע? ואיך ייתכן שיש יותר מחלימים מחולים? עובדים עלינו.

 

קודם כל

אומרים שיש כמה עשרות

אבל ב WM כתוב מעל 100

וזה יכול להיות בתכלס

גם מספר החולים קשה ומונשמים יורד באופן קבוע

 

מה יש להם לשחק ?

לפני 5 דקות, halperin96 כתב:

image.png.fac5b3a303729676015cb44df6f79aae.png

יש לו גם כוח לשלוח אותך להסבה מקצועית.

מקור YNET.

 

אין בעיה

שיגיד לשחקני כדורגל ללכת ללמוד הנדסת  תוכנה

אני אחריהם

 

בינתיים הממשלה משחררת מענקים ולא רוצה שתהיה פה אנרכיה

בקרוב גם פטור מעמ מתחת ל 75$ מבוטל

ופעימה שניה וגדולה כבר אמרנו.

אז אתה יכול להבין כמה כוח יש לבעלי העסקים

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

 איי פעם היית בלשכת התעסוקה?

המקסימום שתקבל זה בדיקות תוכנה

 

לגבי הפטור 75$.

עוד לא ייצא לי לראות חבילה מחול שמופיע עליה השווי האמיתי.

זה תמיד 8 דולר gift.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
בתאריך 28.4.2020 בשעה 18:46, Bob Ross כתב:

איפה ההקשר על מכוניות בדיוק? איפה קניית רכבים בהודעה הזו תגיד לי כי אני כנראה ממש עיוור וגרוע בהבנת הנקרא. אם אין כאן איום מרומז על פגיעה פיזית ב"מיום מין הימים ניפגש" אז אני כנראה עיוור וכסיל. שמישהו אומר למישהו אחר על גבי פורום אינטרנטי  משהו בסגנון "אל תדאג, גיבור מקלדת גדול, אנחנו עוד ניפגש" מבחינתי אין לזה יותר מדי לאן ללכת חוץ מאשר לאיום בפגיעה פיזית (וגם אם 90% מהאיומים האלה ברחבי האינטרנט אלו  איומי סרק, אלו עדיין איומים לכל דבר ועניין. לא זורקים מילים כאלה באויר תוך ניצול האנונימיות של הרשת. למילים כאלו יש משמעות והשלכות.)

ועוד לא הגעתי לחלק השני ש"אנחנו עוד נחפש מידע עליכם" שמרמז על הרצון לאתר אותך, כדי ל? מה? לשחק דוקים?  תעשה לי טובה.

 

אף אחד לא נופל עליו.. . תסתכל בהיסטוריה של ההודעות שלי ותגיד לי מתי "נפלתי" פה על מישהו. אני לא הייתי עם חלק מהאנשים פה שניהלו דיון עם טרנספורטר ואין לי צד בעניין.

נכון, סביר להניח שגם אם איים לא עשה זאת ברצינות, אבל למילים יש משמעות ולא זורקים איומים "בצחוק".

 אם כבודו הובן לא נכון מהטקסט, אז שכבודו יבהיר את עצמו כי מבחינתי זה איום לכל דבר. 

 

 אם מישהו כאן היה רושם הודעה בסגנון הזה  כאן או בטוקבק בוינט,  המתייחסת לראש הממשלה או איזה חבר כנסת  עם המילים " ביום מין הימים ניפגש" , כנראה שהיה כבר מקבל זימון לתחנת המשטרה הקרובה להבהרה.  או שלשיטתך  היו מבטלים את העניין כי מדובר בפורום על רכבים אז בטח הכוונה לאיזה מפגש רכב קרוב. נו באמת.

 

מעולם ולא עברה מחשבה בראשי לאיים על אדם בחייו (אבל אתה כבר הספקת לתלות אותי בכיכר העיר,

והאזהרה שקיבלתי מצוות הניהול בוודאות קשורה אליך - אני לא מתרגש, פורום. אבל רק שתדע - תודה לך)

 

ועכשיו אם יורשה לי, מקווה שלא תארגן לי חסימה או אזהרה רק בגלל שאני מנסה לטהר את שמי (בהמשך תקבל התנצלות אישית, ממני, אף אחד לא ביקש ממני או הכריח אותי. חשבתי רובינו פה מבוגרים, אבל גם אני טועה לפעמים) 

 

הלינק - 

 

 

ציטוט:

 

בעתיד, כשכל זה יגמר

אחרי שנרצה לקנות רכב אחד מהשני או בכלל, לדעת איך וכמה להתייחס לתגובות של מישהו

נערוך חיפוש פה, פה, ספציפית בשרשור הזה על השם שלו. נלחץ על חפש בתוך השרשור, נדביק את הכינוי שלו

ונראה לאיזה צד הוא השתייך. הצד שרצה להרוג את כולם וחזה פה מיליוני מתים וגרם לקוראים התקפי לב עם קוצר נשימה,

או לצד הנורמלי. לא צריך להיות אופטימי לעודד. אלא הצד שעבד עם מה שיש. הביא את הדברים כפי שהם.

רמז - זה שמגיב פה הכי הרבה משתייך לצד הראשון (אבל בלי שמות, שלא נרד לפסים אישיים וחבל).

 

 

ועכשיו בוב, אישית ממני אליך מעל הבמה הזאת כפי שכתבתי את ההודעה בגלוי, כך גם אתנצל בפניך בגלוי (רק כמו שכתבתי, אל תארגן לי עוד אזהרה או חסימה. לא שזה יהרוס את חיי, פשוט אין לי כוח לפתוח עוד משתמש, ובינינו, אחרי שראית - לא באמת הגיע לי. אבל זה כבר אתה שגרמת לאדם שלא עשה דבר לקבל אזהרה. מצחיק איך שגלגל מתהפך לו. אמרת שאיימתי עליך, בפועל לא רק שאיימת עלי בעקיפין דרך צוות ניהולי, אתה מקבל ממני הבהרה והתנצלות (הכל בסדר, מהאזהרה אני לא מתרגש, אני לא מרגיש מאוים, וההתנצלות מגיעה ממני)

 

ההתנצלות:

 

אף אחד לא ביקש ממני. יעידו על כך המנהלים. אבל אני הולך לשמש פה דוגמה לאחרים:

אני מתנצל בפני כל מי שחש מאוים וחשש לחייו אי פעם מאחת ההודעות שלי. זו אף פעם לא הייתה כוונתי.

בפרט אני מכוון את  התנצלותי בפני מי שלא התבייש וחשף שהוא הרגיש מאוים @Bob Ross אם תרצה אתנצל אישית גם בשיחת טלפון, מוזמן לשלוח לי את הנייד שלך בפרטי. או ראה בהודעה זו כמכוונת במיוחד אליך, משום שאתה בין הבודדים (דיברת ברבים) שהרגשת מאוים מאחת ההודעות שלי ובמיוחד ציינת שהרגשת איום ממשי על חייך. קבל את התנצלותי הכנה. שוב אף אחד לא אמר לי להתנצל. לא התבקשתי.

אחרי שנכנסתי וקראתי הבנתי שיש הרגישים מדי המסוגלים להילחץ או להתרגש יתר על המידה, ואני לא לקחתי אותם בחשבון. החלטתי להפסיק להתבטא בצורה העלולה ולו בכל דרך שהיא לגרום לך ולמי ששותף לתחושותייך המפוחדות להרגיש איום ממשי על חיו. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Mrmi
פורסם

זה מיוחד ליבגני, 

לוח שיעורי התמותה הממוצע לפי גיל פורסם בכל מיני גרסאות ובכל מיני מדינות.

בכל הלוחות שראיתי ילדים מגיל 0-9 שיעור התמותה היה 0%.

בגילאי 10-19 , היו כאלה עם 0.1 אחוז וכאלה עם 0.2 אחוז, כלומר יש תמותה גם בגילאים האלה במדינות שונות בעולם,

אצלנו עדיין לא. 

ב 29/3 משרד הבריאות שלנו פרסם את התפלגות החולים שלנו לפי גילאים.

ב 29/3 היו לנו בערך 4000 חולים והיו 324 חולים בגלאי 10-19 שזה בערך 8% .

שים לב שהילדה בת ה-11 , אמרו שכל המשפחה חולה כבר מתחילת החודש.

ולכן אני מניח שכעת יש אצלנו כ8% חולים שהם ילדים בני 10-19 , וזה מעל 1000.

בהינתן שבכל העולם ציינו תמותה בגילאים האלה באיזור ה 0.1 עד 0.2, אז יתכן שזה יקרה גם אצלנו.

בעיקר אם הולכים על כל הקופה כי בתי החולים יכולים לספוג פי 10 יותר מאשר הגל הנוכחי.

אז תכפיל הכל ב 10. 

 

image.png.57fa4783001b35bfdc566ac41d16035a.pngimage.png.63553327d41373ae675263478e9f5cbe.png

פורסם
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

 איי פעם היית בלשכת התעסוקה?

המקסימום שתקבל זה בדיקות תוכנה

 

לגבי הפטור 75$.

עוד לא ייצא לי לראות חבילה מחול שמופיע עליה השווי האמיתי.

זה תמיד 8 דולר gift.

 

בסדר

שראש הממשלה יגיד לאנשים שיושבים על משכנתאות של 2-3-4-5 מליון 

"תעשו הסבה לכו תרוויחו 5000 בחודש"

בינתיים הוא עושה בדיוק ההפך

נכון להיום עד 400,000 מענק לעסקים בינוניים

 

אתה מזמין מאליאקספרס וכותבים לך GIFT

אתרים רציניים כמו אסוס, FARFETCH ועוד

רושמים מחיר מדוייק ואפילו מחייבים אותך מראש על מיסים

 

חוץ מזה אם יבטלו את הפטור יחמירו את הבדיקות

את הקומבינות שאתה מכיר, המכס יכולים ללמד אותך

 

פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, Mrmi כתב:

 

איימת עלי בעקיפין דרך צוות ניהולי

 

 

יפה שאתה משווה איום של מנהלים לפני חסימה לאיומים שרשמת בהודעה שלך. כל מקרה, לא פניתי לצוות הניהול , אני מניח שהם קראו את ההודעות שלך כמו כולם ולכן פנו אלייך, ובצדק.

לגבי ההתנצלות שלך, לא הבנתי למה היא מכוונת אליי? לא הייתי חלק בדיון בין הצד שעליו איימת לבין טרנספורטר. אני סה"כ הגבתי אחרי שרשמת מה שרשמת, כתגובה .

מעבר לכך, הייתי רוצה להעריך את התנצלותך, באמת. אבל יותר מדי ציניות נוטפת ממנה. במיוחד בפסקה האחרונה. לכן קשה לי לקחת אותה ברצינות.

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
  • רעיון גרוע 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)

אין להם את האפשרות לבדוק כמות של חבילות שמגיעה.

 

שמע,זה לא הגיוני שכבל שאני קונה באיביי" ב3 שקל יעלה בארץ 40 שקל,גם על טלפונים אפשר להזמין וייצא 300-250 שקל זול יותר,מה הסיכון שלי? להסתכן בלהתפס ולהגיע לפחות או יותר אותו מחיר?

 

 

נניח אני יושב על מליון וחצי משכנתא ופיטרו אותי,הייתי שכיר עם נטו של איזור ה20.

עם ה8 אלף אבטלה אני בקושי סוגר משכנתא.

לפני 5 דקות, Bob Ross כתב:

 

לא פניתי לצוות הניהול , אני מניח שהם קראו את ההודעות שלך כמו כולם ולכן פנו אלייך, ובצדק.

זו כולה התראה.

קיבלתי לפחות 20 כאלה,חלקן מוצדקות יותר וחלקן פחות.

זה בסופו של דבר אנשים כמוני וכמוך שנותנים מזמנם במטרה להפוך את הקהילה הזו לנעימה יותר.

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, Bob Ross כתב:

נראה לי משחקים עם מס' הבדיקות. לא ייתכן שיש רק עשרות בודדות של מאובחנים ביום.. מה אנחנו דרום קוריאה לפתע? ואיך ייתכן שיש יותר מחלימים מחולים? עובדים עלינו.

כתבו שעולים עכשיו ל15 אלף בדיקות ביום, ובקרוב גם ל20 אלף.

פרסמו את מספרי הבדיקות בימים האחרונים, באותה נשימה אמרו שפחות ופחות אנשים מתקשרים לעשות בדיקות קורונה ולכן גם פחות בדיקות מבוצעות, כי אנשים לא מגיעים.

לך תדע, יכול להיות שהמסיכות+ריחוק חברתי+מניעת התקהלויות+מזג אוויר חם+היגיינה גבוהה עזרו להעלים את הנגיף משטחים רבים במדינה שלנו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 17 דקות, halperin96 כתב:

אין להם את האפשרות לבדוק כמות של חבילות שמגיעה.

 

שמע,זה לא הגיוני שכבל שאני קונה באיביי" ב3 שקל יעלה בארץ 40 שקל,גם על טלפונים אפשר להזמין וייצא 300-250 שקל זול יותר,מה הסיכון שלי? להסתכן בלהתפס ולהגיע לפחות או יותר אותו מחיר?

 

נניח אני יושב על מליון וחצי משכנתא ופיטרו אותי,הייתי שכיר עם נטו של איזור ה20.

עם ה8 אלף אבטלה אני בקושי סוגר משכנתא.

זו כולה התראה.

קיבלתי לפחות 20 כאלה,חלקן מוצדקות יותר וחלקן פחות.

זה בסופו של דבר אנשים כמוני וכמוך שנותנים מזמנם במטרה להפוך את הקהילה הזו לנעימה יותר.

 

ברור שלא הגיוני

המחירים בארץ קיצוניים בכל תחום

גם כשאני קונה ב FARFETCH ומחייבים אותי מראש על כל העלויות שמסביב

אני  יוצא ב 500-600 פחות על בגד

זה רק מראה איזה פערים מטורפים יש פה

אבל זה מוצדק

 

בכל מקרה נתנו לבחור סתם התראה לא מוצדקת

הוא לא איים פה על אף אחד

הוא אמר שטוב שהוא יוכל לדעת מי אתה ולהחליט אם בא לו לקנות ממך רכב

לא רואה בעיה עם זה ולא היה פה שום איום

סתם קטנוניות ברמה של ילד בן 4 שלא יודע להתמודד עם דעות של אחרים

לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

כתבו שעולים עכשיו ל15 אלף בדיקות ביום, ובקרוב גם ל20 אלף.

פרסמו את מספרי הבדיקות בימים האחרונים, באותה נשימה אמרו שפחות ופחות אנשים מתקשרים לעשות בדיקות קורונה ולכן גם פחות בדיקות מבוצעות, כי אנשים לא מגיעים.

לך תדע, יכול להיות שהמסיכות+ריחוק חברתי+מניעת התקהלויות+מזג אוויר חם+היגיינה גבוהה עזרו להעלים את הנגיף משטחים רבים במדינה שלנו.

 

רוב ההדבקות לפי YNET

בישובים הערבים

יש המון ישובים במרכז שכבר 3 ימים לא היו בהם הדבקות חדשות

 

אם יעשו עוד קצת מאמץ לסגור את הישובים הבעיתיים זה יעלם לגמרי

 

פורסם

מעבר ל3 ימים, ברוב הישובים בארץ לא היו הדבקות בשבוע  האחרון בכלל

אצלנו לדעתי לא היו כבר שבועיים, ובכלל אנחנו על איזה 10-15 חולים פעילים.

פורסם

אם אני זוכר נכון החוק הראשון של הפורום הוא שביקורת על ההנהלה מתבצעת רק מולה בה"פ ולא על דפי הפורום.

מוצדקת או לא, זה ההנהלה תחליט.

אני חושב שכול מי שנמצא פה בפורום מספיק זמן חטף כמה התראות, ואולי אפילו מעקבים. 

 

  • רעיון גרוע 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

מעבר ל3 ימים, ברוב הישובים בארץ לא היו הדבקות בשבוע  האחרון בכלל

אצלנו לדעתי לא היו כבר שבועיים, ובכלל אנחנו על איזה 10-15 חולים פעילים.

 

וזה אחרי שבועיים שכל אחד עושה מה שבא לו

פורסם

אני לא מסכים שאנשים עושים מה שבא להם

כל האוכלוסיה מודעת לכך שיש פה נגיף

רוב האוכלוסיה גם מתנהגת בהתאם לכך ונזהרת מביקורים מיותרים במקומות ציבוריים. גם במפגשים עם אנשים לא 'קבועים' יש זהירות אצל רוב האנשים.

לקרוא לזה 'עושים מה שבא להם'  זה קצת מוגזם.

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...