Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, Gosser1860 כתב:

 

כי שפעת היא בעלת מקדם הדבקה נמוך מאוד לעומת הקורונה. 

כי לשפעת העונתית יש קוקטייל חיסונים יעיל (עבור רוב הזנים והמוטציות שלהן), כך שאוכלוסיות בסיכון סובלות ממנה פחות לעומת הקורונה.

כי לזני שפעת מסויימים יש תרופות.

כי את השפעת מכירים היטב בעולם הרפואה, ויודעים להתמודד עם התפרצויות שלה.

כי את השפעת חוקרים, מנטרים ומרפאים כבר הרבה זמן.

 

שום דבר מאלה, אי אפשר להגיד על הקורונה.

 

אבל במצב שראו שבתי חולים קורסים, כבר מתו 900 (שים לב להבדל. לא צפו 900 הרוגים אלא מתו בפועל 900)

למה זה לא גרם לאף אחד לעשות כאן צעדים דרמטים ?

אז מה אם ידעו איך להתמודד איתה? למרות כל הידע והחיסונים והקוקטיילים מתו 900 ולא סגרו אפילו קניון אחד.

היום מתו 200  (שרובם בכלל נדבקו בחו"ל)

ועושים לך כאן לחץ ודרמות כאילו סוף העולם הגיע

 

פורסם
לפני 17 דקות, Transporter כתב:

 

לגבי החשש שלך מהכפלות אתה שוכח שאז לפני שהכל התחיל

אנשים יצאו והסתובבו והתערבבו

רק המסיבות פורים עם כל מה שהלך שם זאת הדבקה אחת גדולה

ואל תשכח שמקור גדול של הדבקה בכלל היה בחו"ל

אני חושב שעכשיו כולם הרבה יותר מודעים

 

בוא נודה בזה כבר שבועיים +- אנשים עושים מה שבא להם

חוץ מליל הסדר שאמרו לאנשים לא לצאת

 

 

 

בגל הראשון אצלנו הייתה הכפלה כל 3 ימים - אבל אף מקום בעולם לא נתן לקצב הזה להמשיך

בכל מקום ההתנהגות שהשתנתה - או שהתושבים לבד שינו התנהגות , או שהמנהיגים הטילו הגבלות.

עכשיו עקרונית כל העולם בהגבלות ולכם הקצב נעצר בכל העולם, יש הדבקה קבועה ללא גידול.

כל יום מאובחנים כ 75,000 חולים חדשים בכל העולם, זה מצב יציב לינארי ולא מעריכי. 

גם אצלנו המצב היה יציב על 200 חולים מאומתים חדשים , וזה היה שכולם היו בבית.

שהכל פתוח אין מצב שנישאר במצב יציב, הקצב יעלה זה רק עיניין של זמן. 

הכפלה כל 10 ימים , זה אומר גידול של 7% בכמות הנדבקים החדשה ביום .

זה אומר ככה: 200, 214 , 228, 245 , 261...  ואחרי 10 ימים 400 חולים חדשים ביום.

נראה מה יקרה 

לפני 5 דקות, Transporter כתב:

 

כאילו סוף העולם הגיע

 

 

כי כל המקומות לפנינו שלא עשו כלום , הגיעו למצב שזה היה סוף העולם

בשפעת זה לא קרה באף מקום

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

בגל הראשון אצלנו הייתה הכפלה כל 3 ימים - אבל אף מקום בעולם לא נתן לקצב הזה להמשיך

בכל מקום ההתנהגות שהשתנתה - או שהתושבים לבד שינו התנהגות , או שהמנהיגים הטילו הגבלות.

עכשיו עקרונית כל העולם בהגבלות ולכם הקצב נעצר בכל העולם, יש הדבקה קבועה ללא גידול.

כל יום מאובחנים כ 75,000 חולים חדשים בכל העולם, זה מצב יציב לינארי ולא מעריכי. 

גם אצלנו המצב היה יציב על 200 חולים מאומתים חדשים , וזה היה שכולם היו בבית.

שהכל פתוח אין מצב שנישאר במצב יציב, הקצב יעלה זה רק עיניין של זמן. 

הכפלה כל 10 ימים , זה אומר גידול של 7% בכמות הנדבקים החדשה ביום .

זה אומר ככה: 200, 214 , 228, 245 , 261...  ואחרי 10 ימים 400 חולים חדשים ביום.

נראה מה יקרה 

 

עוד פעם אתה שוכח  שעם הזמן אנשים לומדים להתנהג 

להתרחק אחד מהשני

ועוד פעם אתה שוכח שחלק גדול מההדבקות היו אנשים שחזרו מחו"ל

הביזיון הזה חייב להעצר. לא יכול להיות שמביאים לכאן אנשים ממדינה כמו ארה"ב או איטליה עם כל הבלאגן שהולך שם.

אני מאמין שאם היו חושבים  שנחזור למספרים הקודמים לא היו משחררים כרגע

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

זה רק הזמן יגלה לנו. 

 

 

ברור גם לי וגם לך שכבר יותר משבוע אנשים יוצאים ועושים מה שבא להם

זה לא כזה סוד, אתה רואה כמה אנחנו עומדים בפקקים בשבוע האחרון

אז יכול להיות שאם היה סגר ממש ממש חזק היינו היום על 100-150 נדבקים

אבל החליטו שאנחנו יכולים לחיות גם עם 250-300

תמיד יהיו כאלה שלא אכפת להם

אבל לא נעצור את המדינה בגללם

פורסם
לפני 4 שעות, Transporter כתב:

רק אניח את זה כאן

ושמישהו יבוא ויגיד למה לא סגרו את המדינה באותה תקופה?

זה היה לפני 7 שנים, היינו הרבה פחות חכמים, הרבה פחות ערוכים

כבר הודיעו שבתי חולים קורסים

לא סגרו שום דבר וכולם המשיכו בחיים כרגיל

והיקום עדיין לא נכחד

 

על פי Business Insider, הקורונה הרבה יותר גרועה משפעת:

No photo description available.

  • אהבתי 1

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם (נערך)

והנה עוד פוסט מעניין

דובר בי"ח איכילוב

* חשוב להדגיש- ברור שכל אחד יקר למשפחה שלו

אבל כשמגיע חולה סופני  (ללא שום קשר לקורונה) זה לא הוגן לכתוב "נפטר ממחלת הקורונה"

ולכן ציין שמי שאחראי לעשות עבודות כאלה הם חברת קדישא

 

וכאן חשוב להבהיר מדובר בעובדות. לא השערות, לא נתונים שמגיעים מאיטליה ולא סימולציות.

 

 

94429922_1132536407113901_870959332575936512_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

https://www.themarker.com/news/1.8795699

 

איפה יועץ המס שצריך אותו?   בחדר כשור? אצל הספר? או עונה לטלפונים של הלקוחות שמשלמים לו? 

 

האם פורסמו התקנות לפיצוי עסקים מעל 300,000 ש"ח ? 

מאיפה הם קיבלו את הנוסחה הזאת?

 

 

image.png.840fb69026fb12ecea547b23d151ce9e.png

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

 

אבל במצב שראו שבתי חולים קורסים, כבר מתו 900 (שים לב להבדל. לא צפו 900 הרוגים אלא מתו בפועל 900)

למה זה לא גרם לאף אחד לעשות כאן צעדים דרמטים ?

אז מה אם ידעו איך להתמודד איתה? למרות כל הידע והחיסונים והקוקטיילים מתו 900 ולא סגרו אפילו קניון אחד.

היום מתו 200  (שרובם בכלל נדבקו בחו"ל)

ועושים לך כאן לחץ ודרמות כאילו סוף העולם הגיע

 

 

כי לא סוגרים מדינה בגלל כמות מתים חריגה לעונה. מאוד נוח להתסכל על נתוני התמותה הנוכחיים ולהגיד, 900 > 200 ומכאן להסיק "לא צריך סגר, כי בשפעת לא סגרו כלום".

מכמה סיבות, העיקרית היא שהקורונה הגיעה לכאן די מוקדם, והקברניטים (בצורה די מפתיעה) פעלו יחסית מהר, הבינו את גודל המכה, והכניסו את המדינה לסגר. המטרה? להרוויח זמן (כבר כתבו את זה כאן) ובנוסף, לדעתי, לחנך את הציבור.

 

סוגרים מדינה כי לא יודעים. ומה שכן יודעים מפחיד. זמן דגירה ארוך, ללא תסמינים ומקדם הדבקה נמוך. תוסיף לזה אחוזי תמותה חריגים בגיל השלישי ותבין שעבור מערכת בריאות חצי קלאץ' ועם שרגיל לחיבוקים ונשיקות כדרך תקשורת -> דרושים צעדים חריגים.

 

לפני 30 דקות, Transporter כתב:

והנה עוד פוסט מעניין

דובר בי"ח איכילוב

 

דוברים כאלה מוציאים למחלה שם של "שפעת על יח"צ". אחרי זה אנשים יתנהגו בקלות ראש. הדרך משם להדבקה נוספת היא מהירה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 5 שעות, shugiflex כתב:

 

על פי Business Insider, הקורונה הרבה יותר גרועה משפעת:

No photo description available.

 

לא יודע לפי איזה מדינה הגרף, אבל תראה איך התמותה משפעת ומחלות דרכי הנשימה ירדו.

כל העליה המדוברת בקיזוז הירידה היא 30 אנשים למליון, ה30 האלה ממוצע הגיל שלהם 80 ועם מחלות רקע, יש סוגי שפעת (היא מדביקה פחות אני יודע) שיכולות לגמור בן 25 בריא.

האם זה עילה להרוג כלכלה? לי נראה כי הצעדים להבא צריכות להתרכז באכלוסיות בסיכון ולא בכל האוכלוסיה.

שוב, זאת לא ביקורת על מה שנעשה עד עכשיו,  שהיה נכון בהינתן חוסר הנתונים, זה דיון לצעדים הנכונים בגלים הבאים.

פורסם
בתאריך 18.4.2020 בשעה 18:53, m3x7r3m3 כתב:

אווז וברווז (וכמובן מולארד) הם עניין של טעם.

אני אישית מאוד אוהב, כולל כבד אווז.

א-ב-ל המקום של כבד אווז על בשר זה לקחת בשר שיש לו טעם עדין ולחזק אותו - שוב זה רלוונטי רק למי שאוהב את הטעם של האווז.

 

מהמוצלחים שאכלתי זה כבד אווז לבד, על המבורגר פשוט (לא טלה, עגל או מיוחדים אחרים), ועל מדליוני פילה.

 

ואם שמישהו מכאן יכין לי בשר מדיום - רק @Nemesis

 

היה היו זמנים...

כבר הרבה שנים אני נאלץ להסתפק בגריל גז, וגריל הפחם מעלה אבק במחסן. זה פשוט לא אותו דבר.

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, Gosser1860 כתב:

 

, והקברניטים (בצורה די מפתיעה) פעלו יחסית מהר, הבינו את גודל המכה, והכניסו את המדינה לסגר

 

הפרגון למקבלי ההחלטות במדינה לא כל כך מגיע. הם היו צריכים לפעול כבר בתחילת פבואר ולעשות בדיקות לתסמיני קורונה לכל אדם שנוחת בארץ, ולבודד את מי שצריך מהנוחתים מחו"ל   בכפייה באיזה מתקן צבאי מאולתר בתחומי נתבג .  ואז היינו עוצרים את הקורונה מבכלל להתפשט כאן מכתחילה, וחוסכים מליארדים לכלכלה, ולכיס של האזרח. כמו גם את ה200 מתים והעשרת אלפים חולים.

 

מצד שני, לצערי אף מדינה בעולם לא עשתה צעדי מנע כאלה, כולם טמנו את ראשם בחול עד שזה התפוצץ להם בפנים. עצוב. פשוט לא ברור לי למה אף מדינה לא עצרה את זה כבר בשערי שדה התעופה, בהינתן שהמידע שהגיע מסין כבר הגיע בתחילת ינואר.

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 33 דקות, Nemesis כתב:

היה היו זמנים...

כבר הרבה שנים אני נאלץ להסתפק בגריל גז, וגריל הפחם מעלה אבק במחסן. זה פשוט לא אותו דבר.

 

פעם אחת הכנת לי על פחמים ופעם אחת על גז (ועוד גז דיי מעפן 2 מבערים שהיה אז להורים שלי)

על הגז יצא לך יותר טוב

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, Bob Ross כתב:

 

הפרגון למקבלי ההחלטות במדינה לא כל כך מגיע. הם היו צריכים לפעול כבר בתחילת פבואר ולעשות בדיקות לתסמיני קורונה לכל אדם שנוחת בארץ, ולבודד את מי שצריך מהנוחתים מחו"ל   בכפייה באיזה מתקן צבאי מאולתר בתחומי נתבג .  ואז היינו עוצרים את הקורונה מבכלל להתפשט כאן מכתחילה, וחוסכים מליארדים לכלכלה, ולכיס של האזרח. כמו גם את ה200 מתים והעשרת אלפים חולים.

 

מצד שני, לצערי אף מדינה בעולם לא עשתה צעדי מנע כאלה, כולם טמנו את ראשם בחול עד שזה התפוצץ להם בפנים. עצוב. פשוט לא ברור לי למה אף מדינה לא עצרה את זה כבר בשערי שדה התעופה, בהינתן שהמידע שהגיע מסין כבר הגיע בתחילת ינואר.

 

סגר כזה לא היה עוזר מכיוון שחולה קורונה עם תסמינים יכול להדביק חצי מטוס, ולהם מן הסתם לא יהיו תסמינים בעת החזרה לארץ.

היית צריך להכניס את כל מי שחוזר לארץ לבידוד (גם אחד מהשני!) למשך שבועיים לפחות. אם הם באים באינטרקציה אחד עם השני יכול לקחת גם חודש-חודשיים עד שכולם יעברו את המחלה, ואם פתחת את הבידוד לפני, בוודאות גבוהה שיחררת כמה חולים לאוכלוסיה.

 

אי אפשר למנוע כניסה של מחלה שמדבקת לפני הופעת התסמינים, אלא אם כן סוגרים לגמרי את כל הגבולות, אין יוצא ואין בא. זה לא פרקטי כי תמיד יהיו אזרחים שחיים בחו"ל ורוצים לחזור.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

×
×
  • תוכן חדש...