Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, BarryG כתב:

מה הקשר בין המצב הכלכלי של בעלי תפקידים בכירים מאוד לאנשים שעבדו בשכר מינימום ופוטרו? אתה רוצה שבתפקידים האלה יכהנו אנשים לא מקצועיים שאף אחד בשוק החופשי לא רוצה? כאילו שכץ וביבי חיים בדירת 3 חדרים בבאר שבע...

 

ההבדל הוא

שכץ וביבי הבינו כמה המצב חמור ודפקו על השולחן ואמרו אנחנו רוצים כסף עכשיו ומיד לאנשים! קודם כל כסף שנפסיק לראות פשיטות רגל!

אפשר להגיד על ביבי המון דברים (ויש לי לא מעט רע ל גיד עליו) אבל הוא מבין דבר אחד או שניים בכלכלה, ויותר מנוסה מהם.

מה  שמנסים להסביר כאן

שכשאתה מסודר בחיים ומקבל משכורת שנכנסת בכל תחילת חודש מאוד קל לבוא ולהגיד "בוא  נחכה כמה שבועות תנו לנו לעבור על הנתונים"

אבל כל יום שעובר עוד ועוד אנשים קורסים. אז אין את הכמה שבועות האלה

 

ואגב, אם הם היו כאלה כלכלנים מבריקים, כבר ב 15.3 הם היו אמורים לבדוק את הנתונים כדי שב 1.6 הם יסיימו את כל הדוחות וידעו בדיוק מה לתת למי

לפני 1 דקה, MiniMiz3r כתב:

 

לפי ההגיון שלך צריך להדביק רופאים באיידס וקורונה, כדי שהם יחושו יותר אמפתיה כלפי המטופלים שלהם. 

 

לא

לפי ההגיון שלו, הכניסו לרשימה השחורה באולפנים רופאים שאמרו שקורונה זה שפעת עם יחסי ציבור

פורסם

בעניין אחר,
מה לדעתכם היה מצב התחלואה אם השמיים היו סגורים *הרמטית* מאפריל ועד היום?


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם (נערך)

רק תשימו לב איך פתאום כשביבי מרגיש שהחרדים יכולים להרוס לו את היעד להפוך למדינה ירוקה עד הבחירות

פתאום יש אכיפה, פתאום שוטרים מגיעים לבני ברק עם אלות ושוברים את הפנים לאנשים כדי שיפסיקו עם זה.

פתאום יש אכיפה, כי זה יכול להרוס לו את כל הקמפיין.

 

מצדיע לשוטרים על העבודה הזאת

חבל שמי שמנהל אותם חיכה שנגיע למצב הזה כדי לתת הוראות 

 

לפני 1 דקה, אליה כתב:

בעניין אחר,
מה לדעתכם היה מצב התחלואה אם השמיים היו סגורים *הרמטית* מאפריל ועד היום?


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 

 

זה ברור שהמצב היה הרבה יותר טוב כי לא היו נכנסות מוטציות

חוץ מזה זה מאוד פשוט

כל מטוס של חולים שאתה מביא מבחוץ מעלה את התחלואה

תנסה לבדוק כמה פעמים הגיעו לכאן מטוסים שלמים עם חולים

שאף אחד לא יודע לאן כל אחד מהם הלך ומי מהם בבידוד?

תחשוב כמה קל להם להסתובב רגע בקניון או בשכונה ולהפיץ את המחלה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

שכשאתה מסודר בחיים ומקבל משכורת שנכנסת בכל תחילת חודש מאוד קל לבוא ולהגיד "בוא  נחכה כמה שבועות תנו לנו לעבור על הנתונים"

אבל כל יום שעובר עוד ועוד אנשים קורסים. אז אין את הכמה שבועות האלה

 

אני לא יודע אם מודע לכך שנתניהו וכץ הם מיליונרים ויושבים על הרבה יותר כסף ממנכ"ל מסכן במשרד ממשלתי כזה או אחר. 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, MiniMiz3r כתב:

 

אני לא יודע אם מודע לכך שנתניהו וכץ הם מיליונרים ויושבים על הרבה יותר כסף ממנכ"ל מסכן במשרד ממשלתי כזה או אחר. 

 

כמו שכתבתי בדיוק 2 הודעות מעל

ההבדל בין ביבי וכץ לילדים האלה

שביבי כץ והבינו מה גודל המשבר ומה יקרה אם לא יתנו כסף מיד

אין חכם כבעל נסיון

הילדים שהתראיינו שם אולי מבינים כלכלה, יודעים להבין לראות דוחות והסתכל על דוחות ולנהל תקציבים, אף אחד לא ממעיט בידע שלהם

אבל תואר בכלכלה לא מכין אותך למצבי קיצון כאלה ולניהול מדינה בחירום. ואת זה צריך לדעת לעשות וכנראה שלביבי (אולי גם כץ) יש את הנסיון וזה מה שגרם להם להבין שחייבים לעצור הכל ולתת כסף, אחר כך לדבר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 18 דקות, Transporter כתב:

 

כמו שכתבתי בדיוק 2 הודעות מעל

ההבדל בין ביבי וכץ לילדים האלה

שביבי כץ והבינו מה גודל המשבר ומה יקרה אם לא יתנו כסף מיד

אין חכם כבעל נסיון

הילדים שהתראיינו שם אולי מבינים כלכלה, יודעים להבין לראות דוחות והסתכל על דוחות ולנהל תקציבים, אף אחד לא ממעיט בידע שלהם

אבל תואר בכלכלה לא מכין אותך למצבי קיצון כאלה ולניהול מדינה בחירום. ואת זה צריך לדעת לעשות וכנראה שלביבי (אולי גם כץ) יש את הנסיון וזה מה שגרם להם להבין שחייבים לעצור הכל ולתת כסף, אחר כך לדבר

ההבדל העיקרי הוא שביבי וכץ צריכים להבחר בקרוב, ולא אכפת להם "לחלק מענקים" לציבור בצורה שתביא להם כמה שיותר מנדטים.

 

בוא: מול איזה משבר בכזה סד"ג ביבי וכץ התמודדו בעבר? איזה ניסיון כלכלי יש להם (בטח לכץ)?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 32 דקות, אליה כתב:

בעניין אחר,
מה לדעתכם היה מצב התחלואה אם השמיים היו סגורים *הרמטית* מאפריל ועד היום?


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 

זו לדעתי אחת השאלות המעניינות. אם משווים אותנו למדינות אי עם כניסה אחת בערך, מצבנו עוד יותר פח. יכול להיות שאם היו סוגרים את השדה ולא מייבאים חולים מברוקלין או דובאי, המצב היה משמעותית טוב יותר. מצד שני, יש גם אינספור נדבקים בגלל העדר משמעת בתוך ישראל

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, Transporter כתב:

שביבי כץ והבינו מה גודל המשבר ומה יקרה אם לא יתנו כסף מיד


לתת למישהו בקריסה 750 שקל או 2000 שקל זה כוסות רוח למת אז מספיק עם הבלבול מוח הזה.
אם למישהו קרס העסק או שהוא פוטר מה שבאמת הציל אותו זה דמי אבטלה/מענקים לעצמאים+הקפאת משכנתא.

ה750 או 2000 שקל האלה שירתו רק דבר אחד, שהמלך יוכל לפתוח את ההצגה הלילית שלו עם "וכל משפחה תקבל $%%^%& שקלים ועל כל ילד #$@#$@# שקלים".

ממישהו שמנהל עסק כל כך גדול הייתי מצפה שיבין מתי מסבנים אותו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 44 דקות, MiniMiz3r כתב:

 

לפי ההגיון שלך צריך להדביק רופאים באיידס וקורונה, כדי שהם יחושו יותר אמפתיה כלפי המטופלים שלהם. 

ברור.
גם כשבעלי ואגיות מגיעים למוסך להחליף מוח גיר המוסכניק חייב להרוס לעצמו גם כדי להזדהות.

לפני 9 דקות, יבגניפ כתב:

זו לדעתי אחת השאלות המעניינות. אם משווים אותנו למדינות אי עם כניסה אחת בערך, מצבנו עוד יותר פח. יכול להיות שאם היו סוגרים את השדה ולא מייבאים חולים מברוקלין או דובאי, המצב היה משמעותית טוב יותר. מצד שני, יש גם אינספור נדבקים בגלל העדר משמעת בתוך ישראל

אי אפשר באמת להשוות אותנו למדינות הומוגניות כמו אוסטרליה או ניו זילנד. המדינה הזאת מחולקת לשבטים ברמה שעוד מעט יהיה פה חורבן בית שלישי.

פורסם (נערך)

@יבגניפ בערך. אחנו לא בדיוק אי, יש לנו את הרש"פ אם גבולות פרוצים במידה זו או אחרת.

 

אין ספק שמדיניות מחמירה בנתב"ג (אולי לא סגירה הרמטית, אבל בידוד מפוקח לכל הבאים) היתה פותרת לא מעט בעיות. אז בשבועיים הראשונים הכניסו כמה אנשים לאוהל בתה"ש, ובזה זה נגמר. בכל זאת יש לנו חובות לכל אזרח ישראלי, צריך לאפשר לו להכנס, גם אם יצטרך לשהות בהסגר. היבוא מחו"ל, במיוחד מניו יורק, היה מיותר לחלוטין. בעצם, הסגר הפוליטי מתחיל שם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 50 דקות, יבגניפ כתב:

מצד שני, יש גם אינספור נדבקים בגלל העדר משמעת בתוך ישראל

 

נכון. יש

אבל חוץ מהאינספור האלה יש עוד אחוז לא קטן של חולים שהגיעו  מחו"ל, ויכלו להמנע

לפני 49 דקות, farkash7 כתב:


לתת למישהו בקריסה 750 שקל או 2000 שקל זה כוסות רוח למת אז מספיק עם הבלבול מוח הזה.
אם למישהו קרס העסק או שהוא פוטר מה שבאמת הציל אותו זה דמי אבטלה/מענקים לעצמאים+הקפאת משכנתא.

ה750 או 2000 שקל האלה שירתו רק דבר אחד, שהמלך יוכל לפתוח את ההצגה הלילית שלו עם "וכל משפחה תקבל $%%^%& שקלים ועל כל ילד #$@#$@# שקלים".

ממישהו שמנהל עסק כל כך גדול הייתי מצפה שיבין מתי מסבנים אותו.

 

אני לא מסכים איתך

מישום מה חלק מהאנשים כאן לוקחים כל דבר לקצה המאוד מאוד קיצוני

לא כל מי שמרוויח טוב הוא מיליארדר כמו האנשים שחיים אתגר מראיין

ולא כל מי שצריך סיוע הוא אחד כזה שישן באוהל באיזה פארק בת"א

יש גם אמצע

 

מי שיש לו חשבונות 18,000 לשלם ונתת לו 2500 זה לגמרי עזר לו, ככה גם למי שיש חשבונות של 10,000.

לא לכל האנשים שזקוקים לסיוע יש חוב של 800,000 שח להחזיר (וגם הם פורסים אותו לכמה שנים ו-2000 שח יכולים לעזור להם)

 

בשורה תחתונה

אם אותו אדם שאין לו כסף הלך עם ה 2000 שקל האלה לעשות קניות לחג, השגנו מה שרצינו

ברור שעדיף 200,000 על 2000 שח אבל זה לא בר ביצוע אז זה חד משמעית עוזר 

 

אבל לא על זה דברתי

אני לא באתי לספר לך שהתוכנית של ה 750 שקל עזרה או לא עזרה

כל הסיוע בשלמותו היה 96 מיליארד (על הנייר  בלבד!!)

כל הסיפור הזה התעכב בגלל אותם פקידים.

בזמנו שמענו את ביבי מספר ש"הפקידים לא יודעים לשחרר כסף" אבל חשבנו שהוא משקר כי לא ידענו מה קורה מאחורי הקלעים.

היום כשאותם פקידים באים ואומרים שהם באמת ביקשו עוד זמן ועוד לבדוק, אנחנו מבינים שבאמת היו פקידים שעיכבו את כל הסיפור הזה

אז תעזוב כבר את ה 6 מיליארד האלה. היו 90 מיליארד שח שהיו צריכים ללכת להצלה של המשק וכל שעה שהם התעכבו , זה עוד ועוד עסקים שפשטו רגל במקום להמשיך ליום שאחרי

לפני 57 דקות, pooh-bear כתב:

ההבדל העיקרי הוא שביבי וכץ צריכים להבחר בקרוב, ולא אכפת להם "לחלק מענקים" לציבור בצורה שתביא להם כמה שיותר מנדטים.

 

בוא: מול איזה משבר בכזה סד"ג ביבי וכץ התמודדו בעבר? איזה ניסיון כלכלי יש להם (בטח לכץ)?

 

אני לא יודע  אם עקבת אבל דובר על יוני 2020

ביבי בדיוק סיים להרכיב ממשלה

חוץ מזה אני רוצה ראש ממשלה שידאג לרצות את הציבור ויתן מענקים ולא ראש ממשלה שידע שהכיסא שלו מובטח ויגיד אני לא נותן כלום תמותו.

 

הם עשו את זה כי הם ידעו שכל יום שעובר ועסקים כאן קורסים זה נזק שלא יתואר

אני מניח שאתה לא עצמאי אז מאוד קל לך להגיד שביבי עשה את זה רק כדי לדאוג לעצמו

אני האחרון שיצדיק אותו אבל הוא עשה את הדבר הנכון

 

מה זה "איזה משבר הם התמודדו"

יש להם נסיון של שנים, במיוחד לביבי שהיה שר אוצר מעולה ועבר דבר אחד או שניים בחיים, אגב עם כל האנטי כלפיו אף פעם לא אמרתי שבעבר הוא לא היה ראש ממשלה טוב. עד שהתחיל הסיפור עם הכתבי אישום הוא היה אחד הראשי ממשלה הכי טובים שידעה מדינת ישראל.

אתה לא יכול לקחת בנאדם כל כך מוצלח וכישרוני שניהל את המדינה בצורה מצויינת לפחות 8-10 שנים, עם נסיון חיים כל כך משמעותי

ולהצפות שאיזה פקיד צעיר בן 40 יהיה עם אותו נסיון. לגיטימי שהם לא יראו את הדברים בעיניים שלו , ופה הפקידים טעו וביבי צדק

ואני האחרון להצדיק אותו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

הבעיה היא שכל ה"תורניות" האלה לא היו תוכניות אלא שליפות. בדיוק כמו תכנית החל"ת. אילו היו יושבים עם בעלי המקצוע היו מחלקים את הכסף בצורה יותר יעילה, בסופו של דבר, גם אם זה היה לוקח עוד שבועיים, הכסף היה מגיע לתעודתו בצורה מתוכננת עם סיכוי לחלץ הרבה יותר אנשים.

 

והבעיה הגדולה ביותר היא שכל הסיפור הזה מתנהל בלי לקיים תקציב מדינה, כלומר ללא שום תכנון כלכלי לטווח בינוני שלא לדבר על ארוך, בגלל הנוחות הפוליטית של מישהו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, sperial כתב:

הבעיה היא שכל ה"תורניות" האלה לא היו תוכניות אלא שליפות. בדיוק כמו תכנית החל"ת. אילו היו יושבים עם בעלי המקצוע היו מחלקים את הכסף בצורה יותר יעילה, בסופו של דבר, גם אם זה היה לוקח עוד שבועיים, הכסף היה מגיע לתעודתו בצורה מתוכננת עם סיכוי לחלץ הרבה יותר אנשים.

 

מי קבע שזה היה לוקח עוד שבועיים?

אולי זה היה לוקח חודש? אולי זה היה לוקח חודשיים ?

מי אמר שהשבועיים האלה לא היו קריטים לעשרות אלפי עסקים? אולי כבר בחודש מאי היו אמורים לתת את המענקים האלה ויוני זה היה הדד ליין ?

איפה היו הפקידים באפריל שהיו צריכים להתחיל להבין שהמשבר הזה לא הולך להגמר מחר וצריך להכין תוכניות?

 

אתה כנראה לא זוכר מה היה פה אז נזכיר לך

עסקים בגודל שלי וכמובן גדולים ממני לא קיבלו שום דבר במשך 3 חודשים

פשוט היינו סגורים וצריכים להסתדר לבד. איך? לא יודע....תסתדרו

 

איזה קל זה לשבת בבית ולהגיד "יאללה עוד שבועיים מה קרה"

אבל במציאות זה לא עובד ככה וב 3 חודשים האלה יש עסקים שצברו חובות גדולים וכבר לא נשארו איתנו כדי לקבל את המענקים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...