Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, איצי בר כתב:

^

מי קונה מצבורי ויטמין D ומוכר בחורף בקבוקונים באיביי?

 

עדיף לקנות עופרת.

לפני 31 דקות, yuvalganim כתב:

 

מי זה נחסם? chemguy?מעניין למה..

 

אכן הוא נחסם בגלל שהתחצף אלי.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

גם אתה מוכר בקבוקוני ויטמין D?

 

חוץ מזה גם אתה במגזר הפיננסי

ההבדל הוא שצ'מגאי היה חוטף קריזות שכולם צריכים למות או משהו כזה

לפני 3 שעות, khalil כתב:

אני לא יודע לגבי רמב"ם, בנצרת (עיר אדומה שמשרתת "מטרפולין" של 200 אלף איש) יש 22 מאושפזים, 7 קשה, מהם אחד מונשם, אחד בינוני, השאר קל.

רמת העומס בבתי החולים מאוד נמוכה, ואם יש תקציב אפשר להגדיל את המחלקות.

 

בוא, עם כל הכבוד לכל הבתי חולים בנצרת, את החולים הרציניים שולחים לבית חולים העמק

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ההבדל הוא שצ'מגאי היה חוטף קריזות שכולם צריכים למות או משהו כזה

 

למה קריזות? למיטב זכרוני דווקא היתה לו משנה סדורה לגמרי שלפיה הקורונה צריכה לשטוף את כדוה״א ולנקות אותו מהזוהמה האנושית (aka אוכלי השניצלים).

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ובפועל יותר ויותר אנשים מזמינים שניצלים הביתה כי אין מסעדות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 11 דקות, malcishua כתב:
למה קריזות? למיטב זכרוני דווקא היתה לו משנה סדורה לגמרי שלפיה הקורונה צריכה לשטוף את כדוה״א ולנקות אותו מהזוהמה האנושית (aka אוכלי השניצלים).

 

כנראה שבתקופה של היום זה מספיק כדי להחשב משנה סדורה 😂

אבל יותר מפעם אחת הוא חשב שצריך סגר (מה שימנע מהקורונה לשטוף את כדוה"א ולנקות את אוכלי השניצלים) לא?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הוא לא, למעשה ממש לא.

זה כמו להגיע לשריפה של בניין ולעשות לה "פו"

Just now, farkash7 כתב:

אם יש סגר לילי אין חתונות המוניות.
*אבל חשבתי שחתונות זה בכל מקרה לא חוקי.

 

הבנתי שכבר התחילו לעשות "חתונות מוקדמות" כדי לסיים את החתונה עד הסגר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

או לחילופין לארגן חתונת לילה לבן, עם פיג׳מות והכל. גם ככה החברים של טרנספורטר חוגגים עד הבוקר, לא?

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם
לפני 17 דקות, David32 כתב:

אני רק לא הבנתי איך הסגר הלילי עוזר?

 

האולמות הסגורים, החתונות בחצרות, ולא ממש קשה לדעת איפה יש חתונה, פטרול קטן ותצוד כל מפר הוראה, לכן כל השטות הזאת לא ברורה לי.

החתונה המפורסמת שבה רקד ראש העיר היתה בחצר הספריה העירונית, שטח ציבורי שאמור להיות סגור בשעות הערב, אני לא רואה אף אחד נענש על זה, אבל להעניש את הרוב המוחץ ששומר על ההנחיות בסגירת בתי ספר קל יותר כנראה.

פורסם

איזה בולשיט מטומטם אלוהים ישמור. סתם כדי לסמן שעושים משהו.

 

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

הבנתי שכבר התחילו לעשות "חתונות מוקדמות" כדי לסיים את החתונה עד הסגר

להיכנס אפשר בלילה, רק לצאת אי אפשר. סך הכול צריך לצאת מהעיר ב 18:59

 

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

זה כמו להגיע לשריפה של בניין ולעשות לה "פו"

לי זה נראה כמו להגיע לשריפה של בניין ולשים שלט "זהירות אש, נא לא להתקרב" 

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

בקונוטציה למצב בארצנו ולמי שמחזיק את ביבי בביצים: לי זה נראה כמו להגיע לשריפה של בניין ולהתפלל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צריך להראות לציבור שעושים משהו, אז מצאו את הדרך הכי טובה שיש בלי לפגוע באף אחד וכמובן בלי לעשות באמת שום דבר. גאונות לשמה.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...