Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

@מרק10כשהרופאים והאחיות והטכנאים ושאר הצוות תפוסים במחלקות או נמצאים בבידוד שום כסף לא יעזור. מדובר באנשים שמנוטרלים מעבודה שכרתית או מעבודה בכלל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, מרק10 כתב:

 

אני כלל לא מופתע מדבריו. אם לא שמת לב יש מחזוריות מסויימת בהפצת מידע על-ידי גורמים מסויימים שכנראה ניזונים ממידע של אנשי יחסי הציבור בבתי החולים לפרסם מידע בסגנון "סוף העולם הגיע", "האחיות קורסות", "בתי החולים קורסים", "מחסור חמור ברופאים"...הכול בסופו של דבר מתרכז בדבר אחד הם רוצים עוד כסף.

 

 

 

בצדק, ללא קשר לנזק האמיתי של המחלה שבמחלוקת גדולה, דבר אחד בטוח והוא עומס ושחיקה של הצוות הרפואי, במקום הון העתק שהלך על צעדי מנע, מלוניות ופיצויים, היו מכפילים שכר הצוות לתקופת הקורונה + מענקים לבתי החולים ללא קשר לכמות האשפוזים בפרומיל מהעלויות, גם על זה דיברו בועדה.

זה גם היה מונע לוביזם בזמן משבר.

פורסם

מנהלת מערך הקורונה ברמבם מדווחת שהם על סף קריסה, עם 550 מאושפזים.

גם אם תכפיל ותשלש את השכר של הרופאים והצוות, הם לא יוכלו לעבוד יותר מ24 שעות ביממה.

וצוות שמטפל בחולי קורונה, זה צוות שנגרע ממחלקות אחרות.

image.thumb.png.2e9962fa1c328d471d322b6ba5580424.png

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

ברור שזה יהיה המצב, הרי החברה הערבית הייתה בטוחה שזה הכל המצאה של הציונים המטונפים האלה כדי לקחת להם את החופש.

 

אבל מצד שני כנראה ש @korola צדק אז, תן להם מספיק חולים ומתים והנה ראשי רשויות מבקשים הגבלות, רוצים סגר על היישובים שלהם

  • אהבתי 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני לא יודע לגבי רמב"ם, בנצרת (עיר אדומה שמשרתת "מטרפולין" של 200 אלף איש) יש 22 מאושפזים, 7 קשה, מהם אחד מונשם, אחד בינוני, השאר קל.

רמת העומס בבתי החולים מאוד נמוכה, ואם יש תקציב אפשר להגדיל את המחלקות.

 

פורסם

רק כדי שתבינו שהמחלה והתמותה פוגעות גם בצעירים, ושהעומס אמיתי. והכתבה הזו לא מעודכנת, המצב החמיר מאז.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 דקות, khalil כתב:

אני לא יודע לגבי רמב"ם, בנצרת (עיר אדומה שמשרתת "מטרפולין" של 200 אלף איש) יש 22 מאושפזים, 7 קשה, מהם אחד מונשם, אחד בינוני, השאר קל.

רמת העומס בבתי החולים מאוד נמוכה, ואם יש תקציב אפשר להגדיל את המחלקות.

 

 

להגדיל מחלקות זה לא רק עניין של כסף. זה גם עניין של כוח אדם.

זה לא ללחוץ על כפתור וגמרנו, בסוף המשאבים מוגבלים.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
בתאריך 7.9.2020 בשעה 02:30, Transporter כתב:

👑👑

 

 

118884323_10157455225291127_4231396474125461778_o (1).jpg

 

בדיוק בשביל שר בריאות, סגן שר, מנכל משרד בריאות, סמנכל, פרוייקטור וניסו גם למנות סגן פרוייקטור

ומעל כולם יש בנאדם אחד שמקבל או מכתיב את ההחלטות אבל מפיל הכל עליהם

 

ובמלונות ובמסעדות והברים שמסתובבים בלי מסכות ומגישים אוכל בלי מסכות אני מבין שמקפידים על כל הכללים

או שעומדים אחד על השני בתור שם, ברשתות קמעונאות ובכל מקום אפשרי

פשוט כל פעם מצלמים מקום אחר שיש בו התקהלות וחצי מהאנשים בלי מסכה

מספיק עם הצביעות בכל הארץ יש התקהלויות

המדינה הבינה שאי אפשר לאכוף רק את האירועים אז שיחררו את הענף הזה שיעשה מה שבא לו כמו כולם

כמו ששוטר נכנס לאכול צהריים במסעדה, רואה שאין הקפדה על שום דבר ולא נותן דוח

 

אין על אייל גולן, נשמה של ברבור שכמותו

  • מעניין 1
פורסם
לפני 2 שעות, sperial כתב:

רק כדי שתבינו שהמחלה והתמותה פוגעות גם בצעירים, ושהעומס אמיתי. והכתבה הזו לא מעודכנת, המצב החמיר מאז.

 

 

המצב שקול לנהג אוטובוס שנוסע בכביש 6 ורואה סכנה מקדימה - נניח משאית תקועה בנתיב הנסיעה. 

לנהג האוטובוס יש 3 אופציות:

1) להיכנס במשאית 50 הרוגים.

2) לבלום חירום ולמנוע פגיעה במשאית כלל, אבל 10 נוסעים האוטובוס יעופו וישברו יד או רגל.

3) לבלום מתון, למנוע קטסטורפה, רק 2 הרוגים ו 20 פצועים ברמות שונות.

 

הבעיה - אם הנהג יבלום חירום, אז לא תתרחש כלל התנגשות במשאית והנהג יצטרך להוכיח שאין לו אחות והמשאית אשמה.

זאת בדיוק הבעיה, כל עוד בתי החולים לא קורסים וכל עוד לא הגענו לנקודה שהרב מבינים שאין ברירה, אז אין לנו ברירה ולהמשיך 

במצב פתוח עד שתפתח לנו השושנה. 

 

מתחילים לצוץ שוב מחקרים על ויטמין D , יש קשר ישיר לגבי חומרת המחלה ומחסור בויטמין D.

ויטמין D מגיע מהשמש.. לכן זה מסביר כל מיני הבדלים בחומרת המחלה. 

השאלה מה יקרה אם נגיע לחורף עם רמת תחלואה גובהה ואכלוסייה עם רמות נמוכות יותר של ויטמין D.. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, korola כתב:

מתחילים לצוץ שוב מחקרים על ויטמין D , יש קשר ישיר לגבי חומרת המחלה ומחסור בויטמין D.

ויטמין D מגיע מהשמש.. לכן זה מסביר כל מיני הבדלים בחומרת המחלה. 

השאלה מה יקרה אם נגיע לחורף עם רמת תחלואה גובהה ואכלוסייה עם רמות נמוכות יותר של ויטמין D.. 

 

עכשיו אתה מבין למה היועץ הפיננסי שנחסם בפורום מסתובב בחוף אשדוד יד ביד עם פרופסור עידית מטות. הבחור קיבל ממנה טיפים רבים ולא שיתף אותנו בהם.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

כבר די הרבה שנים שוחטמים D מוצג כפאנאציאה. ואז מתברר שלא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, מרק10 כתב:

 

עכשיו אתה מבין למה היועץ הפיננסי שנחסם בפורום מסתובב בחוף אשדוד יד ביד עם פרופסור עידית מטות. הבחור קיבל ממנה טיפים רבים ולא שיתף אותנו בהם.

 

מי זה נחסם? chemguy?מעניין למה..

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 12 דקות, sperial כתב:

כבר די הרבה שנים שוחטמים D מוצג כפאנאציאה. ואז מתברר שלא.

 

לא יודע מה אתה יודע.

אבל כבר בפברואר התחילו לדבר על ויטמין D והקשר שלו לתחלואה משפעת.

דיברו שאולי יהיה קשר גם לקורונה. 

עכשיו מבצעים מחקרים גם על הקשר לקורונה, נראה מה יהיה הלאה.

 

פורסם

^

מי קונה מצבורי ויטמין D ומוכר בחורף בקבוקונים באיביי?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

Chemguy

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...