Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עם כל הכיף בלהתנכל לחרדים דווקא ירושלים אדומה בגלל השכונות הערביות מהפילוח לפי שכונות באתר של המדינה

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא כיף להתנכל לאף אחד. הערבים בירושלים לא מקפידים על ההנחיות. לעומת זאת בבני ברק אלעד ורכסים אין אפילו תושב ערבי אחד והמקומות האלה אדומים. למה? כי לא מקפידים בהם על הנחיות. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא מצליח להבין לגבי אילת,

סגר לילי משעה 19:00,

מה זה אומר למי שסגר חופשה? יש טעם להגיע,

אישית כל מטרתי היא להיות במלון ולהנות ממה שהוא מציע,

השאלה אם יש מבלד הסגר הלילי עוד משהו שאני אמור להתכונן אליו לדעתכם,

נוסע בשישי וחוזר בראשון.

 

למה הכל פה כל כך בלאגן וחוסר ריכוז מוחלט, מצופה ממדינה כל כך "טכנולוגית" כמונו, שהממשלה/הגופים הקשורים אליו, יוציאו הודעות מסודרות ולא חלקי הודעות או הססנות מוחלטת.

פורסם

כי אין מה להוציא.

מחר המסעדנים יצעקו ויבטלו את הסגר,מחרתיים ירצו הופעה ויחריגו אותו.

הכל פוליטיקה מסריחה והחלטות לא מתקבלות על סמך שום דבר שקשור למציאות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, SlowRide כתב:

למה? כי לא מקפידים בהם על הנחיות. 

זה די מרתק, בעצם.

תכל׳ס מה שקיבלנו זאת מפת ״שלטון רופס״ / ״מערב פרוע״ / ״מעוזים בדלניים״ עם מכפיל של צפיפות אוכלוסין.

סתם לדוגמה, תושבי מזרח ירושלים באופן היסטורי אינם רואים עצמם כשייכים / שותפים (זה מתבטא למשל בחרם על הבחירות המוניציפליות)

ומכאן השכונות האדומות.

 

אני אסתכן בניתוח לא מעמיק ושגוי בעליל - אבל יש לי תחושה שמה שקרה הוא שהגרעינים הקשים של החרדים הקיצונים

היגרו בעשורים האחרונים מירושלים ליישובים אחרים. תמיד יישארו נטורי קרתא ושאר קבוצות קיצוניות-באמת במאה שערים,

אבל מדובר במספר קטן ומכאן יוצאת ירושלים מנומרת ולא אדומה לגמרי.

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 12 דקות, hans כתב:

תכל׳ס מה שקיבלנו זאת מפת ״שלטון רופס״ / ״מערב פרוע״ / ״מעוזים בדלניים״ עם מכפיל של צפיפות אוכלוסין.

 

נכון, ומי שמתסכל על המערב הפרוע של העשורים האחרונים בנגב, או ביישובים ערביים, או ביישובים חרדיים יודע שהשלטון רופס כבר עשורים

  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, Potato כתב:

הכל פוליטיקה מסריחה והחלטות לא מתקבלות על סמך שום דבר שקשור למציאות.


אתה טועה. ההחלטות כן מתקבלות על בסיס המציאות. עוד מעט יש משפט. הסקרים מנבאים שהליכה לבחירות היא הימור. אסור לסכן את הברית עם החרדים עכשיו ויהי מה.
הכל בהתאם למציאות.
אולי התכוונת להגיד שכל ההחלטות מתקבלות על בסיס אינטרס אישי צר של מישהו. זה נכון.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 45 דקות, hans כתב:

תכל׳ס מה שקיבלנו זאת מפת ״שלטון רופס״ / ״מערב פרוע״ / ״מעוזים בדלניים״ עם מכפיל של צפיפות אוכלוסין.

 

צודק במיליון אחוז.

יש בישראל 3 - 4 מדינות שונות. ביום יום זה כאילו לא משנה.

עד שמגיעים למשבר אמיתי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

עם כל הבכיינות מה מסתבר?

שבישראל כרגע יש פחות הגבלות מאשר בשוודיה

 

 

מה נאמר ומה נספר? איך עשו לנו כדבר הזה? על מה נתלונן עכשיו שלקחו לנו את החופש?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

וואי וואי אם משקללים מה שלא אוכפים אנחנו מגיעים לנקודה אחת בודדת מתוך 100

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אז מי אמר ניסוי בבני אדם ולא קיבל? סה"כ נראה שנותנים לוירוס להשתולל בלי יותר מידי ניסיונות (כנים) לעצור את ההתפשטות. לא חובב גדול של תיאוריות קונספירציה, אבל אני לא כל כך מצליח ל"קמפל" את חוסר ההגבלות בהינתן התחלואה (ונשמע שהיא לא חריגה ביחס לשנים קודמות), וגם את מה שמגבילים לא באמת אוכפים (וזה לא שלא יודעים איך, ע"ע הסגר בפסח).

 

לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

צודק במיליון אחוז.

יש בישראל 3 - 4 מדינות שונות. ביום יום זה כאילו לא משנה.

עד שמגיעים למשבר אמיתי.

 

אחרי אתמול, אפשר להגיד רק דבר אחד על ישראל: האוכלוסיה פה מחולקת שבטים שבטים בלי (כמעט) אף קו מחבר אחד.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

×
×
  • תוכן חדש...