Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם אפסול על זה (בהנחה וכל שאר הפרמטרים סבירים), 

אבל טרן אוף רציני זה רכב שההגה שלו נראה גדול הרבה יותר ממה שהוא באמת- או שהחישוק דק מידי ואז הוא נראה ענק, או שהחלק המרכזי עצום 

ויוצר פרופורציה מוזרה עם החישוק. 

כמו בג'ולייטה למשל. 

פורסם

בחיים לא אקנה רכב קוריאני, וכנראה שגם את רוב הרכבים היפנים, תגידו מה שתרצו אבל העיצוב (ברוב המקרים) והירידה לפרטים הקטנים כמעט תמיד תהיה טובה יותר במקבילות האירופאיות (גם אם זה על חשבון אמינות).

 

בנוסף בחיים לא אקנה רכב שתוכנן כמכונית ״זולה״ שונא את התחושה שחסכו עלי, בין אם זה בעיצוב, בחומרים, בידוד רעשים, מנוע וכ׳ו.

 

דבר אחרון, כל עוד זה אפשרי אעדיף רכב עם שלוש דוושות [emoji41] גם על חשבון איבזור וגם על חשבון חיפושים ארוכים

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

לא קונה אוטו לבן.

(אממה, קניתי כבר 3 פעמים לבן. דיל ברייקר עד שאתה מבין שזה מה יש)

  • מבאס 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

רכב זול מעצם היותו כזה( סופר מיני ומיני למיניהן)

רכב שאין לו מוניטין אמינות טוב

רכב שחלקי החילוף בו יקרים מדי

רכב אוטומטי *

ואם אני כבר אתקטנן עוד קצת -

רכב שאין בו\לא קיימת אופציה להוסיף בעתיד בקרת שיוט

רכב אפור כפי שצוין כאן - יונדאי אקסנט, טויוטה קורולה ונגזרותיהם.

 

*אין בעיה עם רכב אוטומטי כל עוד זה דגם שאני ממש רוצה ואין אותו בגרסה ידנית. כרגע, לא רואה שום דבר באופק.

פורסם
לפני 8 שעות, Buki כתב:

 

נו זה לא שירשור כזה רציני :-)

 

אם תושיב אותי עכשיו לחתום על התחייבות לא לקנות בשום מצב רכב אוטמטי, לא אחתום לך...

 

אבל כן, בהחלט זה הדבר שהכי מפריע לי וכל עוד יש אלטרנטיבות סבירות (וכבר אין כמעט) אעדיף רכב לא אוטמטי. 

 

מה עם רכב חשמלי? ברוב המכוניות החשמליות יחס ההעברה בין המנוע לגלגלים קבוע ופשוט אין תיבת הילוכים. לכן הרכב לא ידני ולא אוטומטי.

פורסם

כנראה שלעולם לא אקנה יותר רכב שהוא בנזין בלבד (לא חשמלי או פלאג-אין היבריד) אלא אם כן הרכב השני בבית הוא כזה.

חבל לי שהעמדת טעינה תעמוד ללא שימוש...

 

  נשמע שאתה נשען על טריליון סטיגמות שלא עברו לך מאז 1996...

 

אבל הוא לא היחיד. אני קורא את השרשור וחושב לעצמי כמה חבל שאפילו בפורום חובבי רכב קיימות כלכך הרבה סטיגמות שכבר מזמן לא רלוונטיות (לא אקנה צרפתי, לא אקנה קוריאניות, אין הזדמנות שניה וכו וכו׳).

לא לקחת באופן אישי חברים...

 

אישית, אין מצב בחיים שאפסול רכב על סעיף המוצא שלו, בחיים לא.

פורסם

רכב לא ידני (כל עוד זה אפשרי, ביום שלא יהיה אפשרי כנראה רמת העניין והכיף שלי מרכבים תרד לכמעט 0)

 

רכב בלי ערך מוסף כלשהו בין אם זה עיצוב ו/או התנהגות ו/או יחידת כוח מהנה. משהו שלפחות יהיה עם קצת אופי ולא כלי שינוע אפור ש"עושה את העבודה" כמו שהישראלים אוהבים. למשל כל מני יונדאי ליסינג למיניהן (או סוזוקי שהיא לא ג'ימני) זה סוג של סיוט מבחינתי. 

 

קרוסאובר- לעולם לא אתקרב לרכבים כאלה, כל עוד זה אפשרי כמובן אבל פה בניגוד לגיר ידני אני רוצה להאמין שזה יהיה אפשרי לעוד עשרות של שנים אז לפחות עם זה לא אצטרך (כנראה) להתמודד. 

לפני 7 שעות, vadim6385 כתב:

דברים רציונליים:

 

רכבים עם עלות אחזקה וחלפים הזויה. יוקרתי וגרמני ככל שיהיה, זה לא שווה את זה.

 

רכבים מיצרנים עם מוניטין אמינות גרוע. לא מאמין בהזדמנות שניה כאן.

 

בכללי, עדיף שלא יהיה צרפתי/איטלקי/גרמני/אמריקאי/בריטי.

 

גיר רובוטי חד מצמדי (גם על דו מצמדי אני לא מת).

 

רכב לא ספורטיבי עם מנוע טורבו, במיוחד בשילוב עם הסעיף הקודם.

 

רכב שהיה מונית/ניידת משטרה/צה"ל/אמבולנס/רכב סיור כלשהו.

 

דברים פחות רציונליים:

 

מכוניות קטנות (מה שמתחת למשפחתית). אני מבין שאין לי בעיה להיכנס לאוטו קטן, אבל זה מרגיש לא אוטו אמיתי. פשוט לא רואה את עצמי עם אוטו קטן.

 

סוזוקי. אין שום דבר רע ברכבים שלהם, אבל זה פשוט מרגיש כמו אוטו של אנשים מבוגרים.

 

מכוניות עם תדמית "ערסית", כמו ב.מ.וו. למיניהן או הונדה אקורד/לנד קרוזר קצר/איביזה ועוד.

 

קרוסאוברים למיניהם. יש לי פשוט סלידה מהתצורה הזאת, לדעתי מייצג את כל מה שרע בתרבות צריכה מודרנית.

 

רכבי יוקרה. גם בגלל עלויות, וגם בגלל שזה גורם לי ליצור רושם שאני לא חושב שהייתי רוצה ליצור.

 

דווקא עם הרשימה של הדברים הלא רציונליים שלך כביכול הזדהיתי הרבה יותר מהרשימה של הדברים ה "רציונליים". 

  • אחראי פורום
פורסם

חברים, לא לשכוח שהיד פתוחה והפורום רושמת.

בסוף צרכים משתנים, או יותר גרוע - מתחתנים. ואז קצת פותחים את שדה הראייה.

  • רעיון טוב! 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 4 שעות, eladts כתב:

 

מה עם רכב חשמלי? ברוב המכוניות החשמליות יחס ההעברה בין המנוע לגלגלים קבוע ופשוט אין תיבת הילוכים. לכן הרכב לא ידני ולא אוטומטי.

רכב חשמלי אני לא פוסל בככל אבל לא בשלב זה. אנחנו עוד לא שם. אין לי בעבודה עמדות טעינה, אין לי בבית אפשרות להתקין עמדת טעינה, הטעינה צריכה להיות אפשרית בכל חניה ציבורית רנדומלית וטווח נסיעה צריך להיות באיזור 700-800 ק"מ.

 

כשזה יגיע לשם, נדבר על רכב חשמלי.

 

 

פורסם

1. רכב עם מידת צמיגים מופרכת שממש פוגעת בנוחות. כל ה- 195/35/18 למיניהם (אני מקצין).

2. רכב שהגג וחלק מהפח בצדדים שלו צבועים בצבע שונה משאר הרכב. בקיצור אופל אדם.

פורסם

רכב עם סאנרוף.
הייתה לי סקסו עם סאנרוף התקנה מקומית שבשלב מסויים נשבר בו חלק והוא התחיל לנזול.

מה שלא עשיתי והמים מצאו דרך להיכנס.
לתקן אותו כמו שצריך היה עולה יותר משווי הרכב.

בסוף למדתי לחיות עם זה. הרכב עבר אחר כך לאחי והוא גם זה שמכר אותו ביום גשום לקונה הבא...

מאז נשבעתי. לא קונה רכב עם סאנרוף.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

סוזוקי. לא יודע למה ובאמת שאין לי הסבר אבל אני פשוט אלרגי למותג הזה.

 

(אולי בתת מודע זה בגלל שחבר שלי פשוט מסרב למכור את האיגניס ספורט שלו שאני כ"כ מתעב).

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
×
×
  • תוכן חדש...