Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

בתאריך 4.4.2023 בשעה 13:24, CX25GTI כתב:

225 א"ש זה אכן מחיר טוב ,אבל לא עבורי ועבור הרבה מאוד ישראלים אשר מחפשים חלופה במחירים שפוים של 150-170 א"ש.

כולי תקווה שהמהלך הנ"ל יגרום למה שפעם היו רכבים עממים כמו הנירו לחזור לרמת מחיר שפויה .

סיחרור המחירים אשר מביא את הרכבים החשמלים לסף מחיר של 200+ לאירופאים ו 160+ לסינים חייב להישבר ולבצע צניחה מטה .

זה כמובן לא יקרה כיוון שהבעיה היא שהצרכן הישראלי לצערי הרב קונה הכל, בכל מחיר, ובכל שיעור ריבית...

נכנסתי לאתר של טסלה, לא בשביל לקנות, לא נוגע באוטו שמכריח אותי להוריד עיניים מהכביש בנסיעה, חשמל, בנזין, לא חשוב מה. אז המחיר של ה Y הבסיסית עלה, ל 231K ועוד כמה גרושים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 1 דקה, רועי5 כתב:

לא נוגע באוטו שמכריח אותי להוריד עיניים מהכביש בנסיעה

 

אין בטסלה שום צורך להוריד את העיניים מהכביש בנסיעה. יש פקודות קוליות ואפשר אפילו להקריא SMS והודעות Whatsapp שמתקבלות בטלפון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, רועי5 כתב:

נכנסתי לאתר של טסלה, לא בשביל לקנות, לא נוגע באוטו שמכריח אותי להוריד עיניים מהכביש בנסיעה, חשמל, בנזין, לא חשוב מה. אז המחיר של ה Y הבסיסית עלה, ל 231K ועוד כמה גרושים.

תעביר לצבע לבן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, eladts כתב:

 

אין בטסלה שום צורך להוריד את העיניים מהכביש בנסיעה. יש פקודות קוליות ואפשר אפילו להקריא SMS והודעות Whatsapp שמתקבלות בטלפון.

פקודות קוליות זה דבר דפוק בעיקרון.
לא עובד אם יש אנשים נוספים שמדברים הרכב, אם יש מוסיקה פועלת, אם משתמשים בשפה שונה ממה שהמערכת מצפה, והרבה יותר איטי משימוש בכפתורים ייעודיים.

המטרה המקורית שלהן היתה לשימש במטוסי קרב, בתור ערוץ פיקוד נוסף לדברים פחות קריטיים, כי כל הערוצים הקיימים כבר היו בשימוש.
במכוניות השימוש היחיד הלגיטימי שאני רואה היא הגדרת יעד ניווט באמצע נסיעה.

 

הקראת הודעות שהתקבלו זה דבר פסול, לא פחות מקריאתן על מסך -- כל המחקרים מזמן מראים שהבעיה איננה בהחזקת הטלפון ביד, אלא בתשומת הלב שנלקחת מהנהיגה למטרות אחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, PinkDolphin כתב:

פקודות קוליות זה דבר דפוק בעיקרון.
לא עובד אם יש אנשים נוספים שמדברים הרכב, אם יש מוסיקה פועלת, אם משתמשים בשפה שונה ממה שהמערכת מצפה, והרבה יותר איטי משימוש בכפתורים ייעודיים

תנסה בטסלה,  זה עובד.

אתה לוחץ על כפתור והמוסיקה מושתקת כדי שהרכב ישמע אותך. אנשים נוספים ברכב לא מפריעים אלא אם הם צועקים בכוונה (הילדים שלי לפעמים כמשחק עושים את זה) והשפה אנגלית. שפה מאוד שימושית ממליץ ללמוד אותה. 

 

יותר איטי מכפתורים בזה אני מסכים איתך , אבל מאוד יעיל בעידן המסכים ברכבים..

באופן אישי רק לעיתים נדירות אני מוצא את עצמי נדרש לגעת במסך בזמן מהיגה.

עד היום מצאתי באג אחד מעצבן שאין לו פתרון בטסלה וזה לענות לשיחת טלפון. הפיצ'ר היחיד שמשום מה אין דרך אחרת לתפעל אותו מלבד לחיצה על המסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, PinkDolphin כתב:

מתי קנית לאחרונה רכב חדש? לפי מה שראיתי בפורומים של רכב חשמלי, רק מיעוט מהיבואנים עכשיו מוכנים להבטיח משהו לגבי מועד מסירה, כיון שמועד ההגעה ארצה באמת לא ידוע.  החוזים הרגילים השתנו, כך שאין התחייבות למועד מסירה. יש רבים ששילמו את מלוא התמורה לפני סוף השנה, ואז נדרשו לשלם (הפרש מיסוי) עוד אחרי תחילתה, בלי יכולת לבדוק מתי שוחרר הרכב בפועל. אין שקיפות בעניין.
זה לא שונה לגבי טסלה. בהינתן שעליית המס גבוהה יותר משמעותית מירידת הערך בכמה חודשים (מ-20% ל-35%, מה שייקר את הרכב כולו בכ-10%), ניראה לי די ברור מה צריך לתעדף כאן.

דווקא קניתי רכב חשמלי חדש (איוניק 5) לאחרונה וכלמוביל שיתפו פעולה יפה מאוד, מעל ומעבר למצופה, כדי שאמצה את הטבות המס וגם אהנה משנת עלייה לכביש מתקדמת. הרכב הגיע לארץ בסוף אוקטובר, ולא רק שלא הכריחו אותי לשלם מיד ולקבל או לבטל - אלא הציעו לי, מיוזמתם, להחזיק את הרכב אצלם, לשחרר אותו ממכס בדצמבר כדי ליהנות מהסכם הסחר החופשי עם קוריאה שנכנס לתוקף ב-1.12 וחסך מעל 20K וגם כדי להימנע מעליית מס הקנייה ב-1.1, ולבסוף - למסור לי אותו בינואר עם שנת מודל חדשה.

זאת כמובן דוגמא קיצונית, אבל באופן כללי אצל כל היבואנים ולא משנה איזה רכב קונים, אם הזמנת ושילמת והרכב הגיע למחסני היבואן בסוף השנה - אין בעיה לבקש מסירה בינואר. לי מפריע שבטסלה זה בלתי אפשרי ככל הידוע לי, הכל נשען על מזל ולקונה אין השפעה על מועד המסירה אפילו ברמה של שבוע.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נשען על מזל ולא בטיח, אם אתה חושב שיורד גשם, זה לא.

יבואן טסלה הוא לא זכיין מקומי כמו כל היבואנים בארץ ולכן הוא נתון למהלכים יותר גלובליים וקשור לכל טסלה בעולם.

אתה יכול לקבל וגם לא לקבל את השיטה, אבל היא לא מתאימה לכל קונה פטנציאלי ובמיוחד "הישראלי", מזל שיש מספיק כסף על השולחן בשביל כולם וכל בנאדם שיש לו את הכסף מוזמן לעשות את החשבון הפרטי שלו מה הדרישות שלו מאוטו/יבואן כזה או אחר.

אני מראש לא מציעה טסלה לכולם כי כמו לכל אוטו יש חסרונות, כולל של היבואן והשירות שמקבלים בארץ והחלק היותר משמעותי הוא מנימאליזם והתמקדות ביחידת הכוח והסוללה, כל השאר קיים איך דרגה או אפילו 2 פחות מיצרנים אחרים.

עם אנשים יפסיקו לטמון את הראש בחול ולחיות בבועה הקטנה שלהם אולי יבינו איך זה מתנהל אצל אחרים ויראו כי טוב.   

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, Cadillac58 כתב:

דווקא קניתי רכב חשמלי חדש (איוניק 5) לאחרונה וכלמוביל שיתפו פעולה יפה מאוד, מעל ומעבר למצופה, כדי שאמצה את הטבות המס וגם אהנה משנת עלייה לכביש מתקדמת. הרכב הגיע לארץ בסוף אוקטובר, ולא רק שלא הכריחו אותי לשלם מיד ולקבל או לבטל - אלא הציעו לי, מיוזמתם, להחזיק את הרכב אצלם, לשחרר אותו ממכס בדצמבר כדי ליהנות מהסכם הסחר החופשי עם קוריאה שנכנס לתוקף ב-1.12 וחסך מעל 20K וגם כדי להימנע מעליית מס הקנייה ב-1.1, ולבסוף - למסור לי אותו בינואר עם שנת מודל חדשה.

זאת כמובן דוגמא קיצונית, אבל באופן כללי אצל כל היבואנים ולא משנה איזה רכב קונים, אם הזמנת ושילמת והרכב הגיע למחסני היבואן בסוף השנה - אין בעיה לבקש מסירה בינואר. לי מפריע שבטסלה זה בלתי אפשרי ככל הידוע לי, הכל נשען על מזל ולקונה אין השפעה על מועד המסירה אפילו ברמה של שבוע.

ממש כל הכבוד לכלמוביל (ועוד מיוזמתם). לשמור על הרכב אצלם מעל חודשיים הרי עולה להם איחסון וביטוח.
ממש היה גורם לי להעדיף אותם כספק לקניה עתידית.
לא מנסיון אישי, אבל כאמור, מדיווחים בפורומים וקבוצות שונות של רכבים חשמלים, נכון לתקופת דצמבר-ינואר, רוב היבואנים לא שיתפו בכלל פעולה. אנשים רבים, לפי הדיווחים,  קיבלו הודעות ב-10 ימים האחרונים של דצמבר 2022 שהרכב בארץ, ושעליהם להגיע מיד (תוך 3-4 ימים) לאסוף אותו, או שהמחיר יעלה והמסירה תהיה ב-2023 (בלי שום חשיפה של האם המיסים שולמו או לא -- היבואן פשוט מפרסם מחירים חדשים ב-1/1), אם כי כמובן אז שנת העליה לכביש תהיה 2023 ולא 2022.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי שירידת המחיר של טסלה נמאת כאן כבר מס' שבועות

 

בכמה ניתן למצוא טסלה 3 יד 2 עם ק"מ סביר?

 

אולי זה יתן תשובה לשרשור הסמוך - למה ישראלים קונים חדד ולא יד שניה?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע שעבר נקנו מודל 3 בסיסיות, ללא תאונות במצב תצוגה:

1. שנת 21 יד 00, צבע בורדו ריפודים לבנים עם 38,000 ק"מ, ב-145,000 ש"ח.

2. שנת 21 יד 00, צבע שחור ריפודים לבנים עם 51,000 ק"מ, ב-141,000 ש"ח.

 

גם כולם מדברים על המודל Y ב-224,000 בצבע לבן, להיט!

בטח נראה המון כאלה שיעלו על הכבישים בקרוב.

 

  • אהבתי 1

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Shmelov כתב:

שבוע שעבר נקנו מודל 3 בסיסיות, ללא תאונות במצב תצוגה:

1. שנת 21 יד 00, צבע בורדו ריפודים לבנים עם 38,000 ק"מ, ב-145,000 ש"ח.

2. שנת 21 יד 00, צבע שחור ריפודים לבנים עם 51,000 ק"מ, ב-141,000 ש"ח

איפה זה נמכר בכאלו מחירים?

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרובי משפחה שלי קנו בשבוע שעבר לילדים שלהם.

שתי הטסלות האלו פורסמו בלוחות סביב 160 נדמה לי.

מה שרשמתי זה מה ששולם עליהן בפועל.

  • מעניין 1

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Shmelov כתב:

שבוע שעבר נקנו מודל 3 בסיסיות, ללא תאונות במצב תצוגה:

1. שנת 21 יד 00, צבע בורדו ריפודים לבנים עם 38,000 ק"מ, ב-145,000 ש"ח.

2. שנת 21 יד 00, צבע שחור ריפודים לבנים עם 51,000 ק"מ, ב-141,000 ש"ח.

 

גם כולם מדברים על המודל Y ב-224,000 בצבע לבן, להיט!

בטח נראה המון כאלה שיעלו על הכבישים בקרוב.

 

 

מחירים מעולים,

צריך איפוק גדול כדי לא להחליף את הבנזינית בטסלה כזו במחירים כאלה,

אם הייתי יכול להתקין עמדת טעינה או אפילו סיקון 16A בחנייה הפרטית שלי בצורה נוחה זה היה בלתי נמנע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.4.2023 בשעה 20:13, borisYalzin כתב:

קיצוץ של עוד 6 אחוז במחירי טסלה בארה"ב, מעניין אם זה יגיע גם לכאן 

אני בדילמה.. היום קיבלתי מספר שלדה של ה Y ובקשה להעביר תשלום 😱

האם לחכות או לא?!?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...