Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

בתאריך 23.11.2022 בשעה 07:57, eladts כתב:

זה אומר שמאחורי המנורה והכבל שמוביל אליה יש נתיך של 30 אמפר במקום 10 אמפר כפי שאמור להיות בהתאם לעובי המוליכים. אם יהיה קצר במנורה והיא תצרוך, נגיד 20 אמפר הנתיך לא יפסיק את הזרם. הכבלים יתחממו ועלולים לגרום לשריפה.

נכון עקרונית,

אבל  אם ככה  תקפיד גם לא להכניס שום צרכן חשמל קטן לשקע שהנתיך שלו גבוה מהקיבולת של המכשיר.

אלא מה,

הקצר היחיד שלא יקפיץ את הפחת,

זה קצר לעבר הקו השלילי,

הסיכוי שדבר כזה יקרה ולא תהיה קפיצה בצריכת חשמל שתוריד כל נתיך שהוא

אלא צריכה מוגבלת לאורך זמן שמספיק כדי ליצור שריפה,

הוא סיכוי נמוך ביותר.

בנוסף, כשהחוטים סגורים בשתי שכבות כמו התקן,

בתוך תעלה,

 

 

לא שאני מזלזל בבטיחות בחשמל,

להיפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שאלה למקצוענים.

עומד לקנות טסלה בעזרת ה'

האם ההנעה אחורית של הדגם הפשוט זה גורע, יעני, הרכב פחות יציב?

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, race driver כתב:

אבל  אם ככה  תקפיד גם לא להכניס שום צרכן חשמל קטן לשקע שהנתיך שלו גבוה מהקיבולת של המכשיר.

 

תפקיד הנתיך הוא לא להגן על המכשיר או עליך, הוא להגן על הכבלים שבקירות. נתיך של 30 אמפר עם כבלים שמתאימים לזרם של 10 אמפר זה מתכון לשריפה שאתה תשלם את נזקיה מכיסך כי חברת הביטוח שלך תתנער ממך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני שעה, המהיר הזהיר כתב:

שאלה למקצוענים.

עומד לקנות טסלה בעזרת ה'

האם ההנעה אחורית של הדגם הפשוט זה גורע, יעני, הרכב פחות יציב?

אין בכלל בעיית יציבות. חיסרון, אם הצמיגים לא בלחץ הנכון ביציאות מהירות  (מאוד) מהמקום הגלגלים יפרפרו (בקרות). יתרון, ההיגוי יותר קליל בגלל חוסר הנעה בסרן הקידמי.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, eladts כתב:

זה מתכון לשריפה שאתה תשלם את נזקיה מכיסך כי חברת הביטוח שלך תתנער ממך.

תיקון קטן:

ביטוח זה בדיוק כיסוי לשטויות שאתה עושה, ולכן חברת הביטוח תשלם.

זה כמו שהביטוח יחליט לא לכסות תאונה של נהג שנסע באדום.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, race driver כתב:

הקצר היחיד שלא יקפיץ את הפחת,

זה קצר לעבר הקו השלילי,

אני חושב שזה הרגע הנכון שתעצור לתת חוות דעת בנושא החשמל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.11.2022 בשעה 08:56, viper83 כתב:

כרגע יש בהסדר עם חברות הביטוח כ-3 מוסכי פחחות (4 אולי לא סגור) חולון וירושלים. זמינות חלקים חדשים זו הבעיה הקשה, מוכרח לציין שזה נוגע לכל העולם  ובמקרה של תאונה רצינית התיקון יכול לקחת חודש-חודשיים בגלל השילוח של החלק (התיקון עצמו כמו בכל רכב).

אני אישית פגיעות קטנות מתקן דרך מוסך "שלי" ולא מפעיל את הביטוח כי לצבוע טסלה זה כמו רכב אחר כולל הצבע והחלקים מאלומיניום או פלאסטיק. 

ככה שזה עוד נקודת שהייתי מכניס למאזן האם שווה לקנות. דעתי כבר משוחדת😈 

יש רק שני מוסכים שעובדים עם טסלה, אחד בחולון והשני בירושלים והתור לתיקון ארוך מאוד.שגריר הפסיקה לטפל בטסלה. אני בעשיריה הראשונה בתור והצפי להזמנת החלקים רק בסוף השנה. אחר כך זה תלוי אם יש במלאי ואם לא זה כבר סיפור של עוד חודש לפחות, כך שיעברו 3 חודשים או יותר  עד שפגוש אחורי יוחלף ! ופה מדובר בתיקון קל יחסית. לדעתי זה טיעון שמבטל את כל הפלוסים ברכישת טסלה. אנחנו לא ערוכים לרכבי טסלה וטסלה לא משקיעה מספיק.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Boltik כתב:
לפני 9 שעות, race driver כתב:

הקצר היחיד שלא יקפיץ את הפחת,

זה קצר לעבר הקו השלילי,

אני חושב שזה הרגע הנכון שתעצור לתת חוות דעת בנושא החשמל...

אני מניח שה'ידע' שלך בחשמל גרם לך 'להבין' מה כתבתי,

שמובן מאיליו לכל מי שיש לו מושג כלשהו בענין;.

אם אתה בכל זאת לא מבין,

הפחת עוצר את הזרם ברגע שיש פער זעום (לרוב 30 מיליאמפר)

בין הפאזה לנגטיב,

כך הוא מגן עלינו מהתחשמלות,

הקצר היחיד שהוא לא יזהה

זה קצר בין הפאזה לנגטיב שהזרם בשניהם נשאר זהה.

 

אבל אם לא תשאל איך תדע ?....

לפני 5 שעות, eladts כתב:

תפקיד הנתיך הוא לא להגן על המכשיר או עליך, הוא להגן על הכבלים שבקירות. נתיך של 30 אמפר עם כבלים שמתאימים לזרם של 10 אמפר זה מתכון לשריפה

לא אעמוד על דעתי כמה כדאי לקחת מרווחי ביטחון,

לו יהי כדבריך.

רק בגלל שלא הובן המשפט הספציפי,

כוונתי הפשוטה שלפני שאתה חושש לקצר נדיר שישרוף את החיווט (בתוך הקירות),

תחשוש לקצר בכל מכשיר שיש בו רכיבים שלא יעמדו בזרם המקסימלי של הנתיך ויגרום לשריפה.

עריכה אחרונה על ידי race driver
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, race driver כתב:

אני מניח שה'ידע' שלך בחשמל גרם לך 'להבין' מה כתבתי,

הידע שלי בחשמל מספיק בשביל להבין שאין "נגטיב" ברשת חשמל.
תפקיד של פחת הוא לזהות זליגה ולא קצר.
עזוב, פשוט אל....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מעריך את האישור שלך לחוות דעה.

 

נקודה למחשבה,

מה זה ה'N' שמסומן בתקעים וכו' ?

 

בכל מקרה ההיטפלות למינוח כזה או אחר

לא תשנה את העובדות הפשוטות שכתבתי,

בין אם הבנת או לא.

עריכה אחרונה על ידי race driver
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסופקך? כי זה נכון.
L - Line או "פאזה". (לפעמים מסומן כ-H או HOT ב-Murica כי זה כנראה נשמע כמו תיאור יותר מגניב לגופה מפויחת). לפעמים, על קופסאות של מכשירים מסומן כ-1XP כדי לסמן מוצר חד-פאזי או 3XP כדי לסמן מוצר תלת-פאזי.

N - Neutral (או "אפס")

G - Ground או E עבור Earth (הארקה) מסומן כקו אנכי ( | ) ומתחתיו שלושה קווים הולכים וקצרים

 

הנה תמונה עם הסבר (תתעלם מהפיוז, הוא קיים רק בתקעים בריטיים).

image.thumb.jpeg.06e9eb9d25a5e97e1f8b591ab7f0b4dc.jpeg

 

 

פלוס ומינוס לא קיימים ב-AC, רק ב-DC, ושם הם מסומנים כ (+) או (-) ולא P או N, כי אלה כאמור סימונים אחרים. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.11.2022 בשעה 03:57, פבל כתב:

תתעלם מהפיוז, הוא קיים רק בתקעים בריטיים

 

בתקעים בריטיים יש נתיך כי בבריטניה החיווט בבתים נעשה בשיטה של מעגלי טבעת עם נתיך של 30A או 32A. הנתיך בתקעים נוצר בדיוק כדי למנוע את המצב של חיבור מכשיר שצורך מעט זרם לנתיך שמאפשר מעבר של הרבה זרם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...