Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 23 שעות, shimta כתב:

בינתיים בסין : 

מרצדס החליטה להוריד את מחירי הרכבים החשמליים (EV) שלה בסין בשיעור של 10%-20%;

לפי דיווח של בלומברג, מרצדס-בנץ הורידה את מחירי הרכבי החשמל שלה בסין ב-33-34 אלף דולר. מחיר דגם ה-EQE ירד לכ-68 אלף דולר מ-75 אלף דולר. מחיר ה-EQS היוקרתי נחתך לכ-136 אלף דולר מכמעט 170 אלף דולר.

מקור

 

היצרניות הסיניות מציפות את השוק ברכבים חשמליים, אז בהתאם לכך המחירים יורדים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אני או שכל העולם מתפוץץ מהצפה של רכבים חשמליים סיניים? אירופאית לא מסוגלים לייצר שיט . vag ,במוו כמעט ולא מייתרים ורק סיניים מפציצים בלי הגבלה. קצת מלחיץ אותי הנושא . 

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, 98civic כתב:

זה רק אני או שכל העולם מתפוץץ מהצפה של רכבים חשמליים סיניים? אירופאית לא מסוגלים לייצר שיט . vag ,במוו כמעט ולא מייתרים ורק סיניים מפציצים בלי הגבלה. קצת מלחיץ אותי הנושא . 

 

אם תסנן את הרעש, תגלה שזה בעיקר רעש כרגע. זה לא שתעשיית הרכב הסינית לא תעשה צרות לאירופאים הטפשים, אבל זה ייקח עוד לא מעט שנים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התייעצות.

אני מתגורר בקומת כניסה ומתכנן לבצע כעת שיפוץ קטן בחצר.

אין לי כעת רכב חשמלי, אני מניח שבעתיד כן, אם ירצה השם.

אני מעוניין לבצע הכנה בסיסית ללא להרים רצפות בעתיד.

כעת יש לי חשמל במתח נמוך לתאורה בחצר. מניח שיש בקיר שרשור עד ללוח הדירתי (אבל שרשור קטן, צינור פלסטיק צר יחסית).

ראיתי כי מתקינים של עמדות טעינה משתמשים בצינור קוברה 40-50 מ"מ. השאלה שלי אם אני מניח כעת צינור קוברה מהחנייה עד לנקודה הקרובה בה יש חשמל בחצר זה ייתן משהו? הרי זה לא מגיע ללוח הדירתי. החשמל לעמדת הטעינה יוכל לעבור (בקטע בתוך הבית) בצינור הצר הקיים?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המפסק הנפרד פחות קריטי,

הנקודה העיקרית היא קוטר הצינור הקיים.

דבר ראשון תמדוד אותו,

דבר שני,

אם אתה לא מתכנן עמדה תלת פאזית,

סביר להניח שמדובר על כבל 4 מ"מ כפול שלש (פאזה, נגטיב, הארקה),

(אולי תרצה גם כבל לחשמל חוזר מהסוללה, לחשמל כשר בשבת או הפסקת חשמל),

כל חשמלאי מתחיל יגיד לך אם זה נכנס בצינור הקיים.

גם אם לא יכנס,

אם תשים עכשיו צינור רחב בהמשך, הרווחת חצי אורך.

אגב, יש אפשרות למשוך חשמל מארון המונים של ח"ח,

אם זה יהיה יותר נח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, tinoki כתב:

ראיתי כי מתקינים של עמדות טעינה משתמשים בצינור קוברה 40-50 מ"מ. השאלה שלי אם אני מניח כעת צינור קוברה מהחנייה עד לנקודה הקרובה בה יש חשמל בחצר זה ייתן משהו?

 כן. זה יחסוך לך להעביר צינור קוברה בחצר יותר מאוחר. אין בעיה להעביר את הכבל ממוביל בתוך הדירה לצינור מוביל בחצד. העיקר שהכבל יהיה רציף עד לארון. תעביר את הקוברה (לא חובה אפשר גם צינורות יותר קטנים) עד לאחד מקירות הבית ששם יהיה נוח בעתיד לצאת עם הכבל מהארון.

לפני 10 שעות, tinoki כתב:

הרי זה לא מגיע ללוח הדירתי. החשמל לעמדת הטעינה יוכל לעבור (בקטע בתוך הבית) בצינור הצר הקיים

סביר להניח שלא אבל רק חשמלאי יכול לענות על זה. יכול שתצטרך להתקין צינור מוביל חדש או פשוט להעביר את הכבל בתוך קרניזים או הנמכות גבס. יש הרבה פתרונות איך להעביר כבל בתוך הבית.

לפני שעה, race driver כתב:

המפסק הנפרד פחות קריטי

מאוד קריטי. עמדת טעינה הוא צרכן כבד. דורש מפסק משלו ואסור שיהיו צרכנים אחרים על הכבל.

לפני שעה, race driver כתב:

אם אתה לא מתכנן עמדה תלת פאזית

מומלץ תמיד להתקין תלת פאזי אם אפשר.

לפני שעה, race driver כתב:

אגב, יש אפשרות למשוך חשמל מארון המונים של ח"ח,

אם זה יהיה יותר נח

אסור לעשות את זה למרות שכבר שמעתי על חשמלאים שעושים. אם חברת חשמל תעלה על זה או שיקרה משהו חס וחלילה תצטרך לעבוד 3 מדורי גיהנום לסדר את הכל לפי דרישות חח"י.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Uri-G כתב:

מאוד קריטי. עמדת טעינה הוא צרכן כבד. דורש מפסק משלו ואסור שיהיו צרכנים אחרים על הכבל.

סביר שזה באמת התקן.

 

בפועל, תוסיף למעגל של 30 אמפר של המטען

עוד כמה נורות בחצר של איזה רבע אמפר,

אין לזה שום משמעות,

ושום חשמלאי לא יתנגד לבצע.

לפני שעתיים, Uri-G כתב:

אסור לעשות את זה למרות שכבר שמעתי על חשמלאים שעושים.

רוב העמדות שאני מכיר בבנייני דירות מחוברות כך,

כנראה עבדו עם החשמלאים ששמעת עליהם.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Uri-G כתב:

אסור לעשות את זה למרות שכבר שמעתי על חשמלאים שעושים. אם חברת חשמל תעלה על זה או שיקרה משהו חס וחלילה תצטרך לעבוד 3 מדורי גיהנום לסדר את הכל לפי דרישות חח"י.

בגדול אין מניעה לעשות את זה אם שמים לוח פיצול אחרי המונה. כמו לוח חשמל קטן שמפצל בין הדירה לעמדת טעינה. 

אסור לקחת ישירות מהמונה בלי לוח. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, race driver כתב:

בפועל, תוסיף למעגל של 30 אמפר של המטען

עוד כמה נורות בחצר של איזה רבע אמפר,

אין לזה שום משמעות,

ושום חשמלאי לא יתנגד לבצע.

 

ועוד איך יש לזה משמעות. זה אומר שמאחורי המנורה והכבל שמוביל אליה יש נתיך של 30 אמפר במקום 10 אמפר כפי שאמור להיות בהתאם לעובי המוליכים. אם יהיה קצר במנורה והיא תצרוך, נגיד 20 אמפר הנתיך לא יפסיק את הזרם. הכבלים יתחממו ועלולים לגרום לשריפה. כללי בטיחות לא הומצאו כדי להציק. הם נכתבו בדם.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, stas12 כתב:

בגדול אין מניעה לעשות את זה אם שמים לוח פיצול אחרי המונה. כמו לוח חשמל קטן שמפצל בין הדירה לעמדת טעינה. 

אסור לקחת ישירות מהמונה בלי לוח. 

יש מניעה שנקראת חברת חשמל. כל שינוי בתוואי בין המונה לארון הדירתי דורש אישור של חח"י כולל כל האבוג'ראס הבירוקראטי הכרוך בכך. זה כולל פיצולים או ארונות חדשים בדרך. במידה ונעשה ללא אישור, כל נזק או תקלה או סתם בדיקה שגרתית(נדיר) יכול לגרור ניתוק מיידי מהחשמל עד סידור התוואי בהתאם לדרישות, בדיקות וזמני הגשת כוס התה בחברת חשמל.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, Uri-G כתב:

יש מניעה שנקראת חברת חשמל. כל שינוי בתוואי בין המונה לארון הדירתי דורש אישור של חח"י כולל כל האבוג'ראס הבירוקראטי הכרוך בכך. זה כולל פיצולים או ארונות חדשים בדרך. במידה ונעשה ללא אישור, כל נזק או תקלה או סתם בדיקה שגרתית(נדיר) יכול לגרור ניתוק מיידי מהחשמל עד סידור התוואי בהתאם לדרישות, בדיקות וזמני הגשת כוס התה בחברת חשמל.

צודק. 

דווקא ספציפית לנושא החיבור ארון פיצול לפי מה ששמעתי מכאלה שעשו הזמן תגובה שלהם יחסית מהיר והעלות היא די שולית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...