Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם.

הרכב שלי יונדאי אקסנט שנת 2000 לאחרונה עושה לי בעיה שתיים.

בבוקר שבאים להניע הוא מניע אבל מרגישים שהוא כאילו צונח בטורים ואחרי 2 שניות מתייצב.

בנסיעה כשעוזבים את הגז מרגישים כאילו האוטו בועט את עצמו קדימה והתחושת נסיעה לא נוחה בגלל זה.

אמרו לי לבדוק צינורות של ואקום ניסיתי לבדוק ולא ראיתי משהו חריג ניסיתי לרסס ספריי קרבורטור על הצינורות ולא היה משהו שצץ,חוץ מרעש של אוויר כזה נמשך.

אשמח לעזרה.

והאם מסוכן לנסוע ככה ?

פורסם
מצתים וחוטי הצתה ניבדקו?

לא בדקתי. איך אני בודק ?

יש לי עוד 3000K טיפול לעשות.

האם יכול להיות שהתושובת מנוע גם נותנות יד בעניין ?

פורסם

אם יש רעש משיכת אוויר על פניו,לבדוק ראשית,שכל צינורות הוואקום שלמים/מחוברים ולא יבשים/קרועים/סדוקים/מנותקים.

אם הכל תקין שם,לבדוק את מערכת ההצתה : מצתים/חוטי הצתה- מה שיש שם.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אם יש רעש משיכת אוויר על פניו,לבדוק ראשית,שכל צינורות הוואקום שלמים/מחוברים ולא יבשים/קרועים/סדוקים/מנותקים.

אם הכל תקין שם,לבדוק את מערכת ההצתה : מצתים/חוטי הצתה- מה שיש שם.

איך אפשר לבדוק את המצתים/חוטי הצתה ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מנורת צ'ק דולקת P0123 הבאתי חיישן TPS מפירוק עדיין קיימת הבעיה.

באוטודאטה כתוב שיש APP מיקום של הדוושת גז יש דבר כזה ? או שזה הכבל גז

×
×
  • תוכן חדש...