Jump to content

Maor Hananayev

  • הודעות

    272
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Maor Hananayev

  1. לא רשמת אם הרעידות בלחיצה על הבלם או לא. אם הרעידות מורגשות רק בלחיצה על הבלם וכל ההגה רועד אז מדובר בצלחות בלם הקדמיות תזמין גם רפידות בלם קדמי אם הזמנת סט צלחות הרבה פעמים הרפידות פשוט מתחילות להתפורר אחרי שהן מתחממות יתר על המידה נדיר שהצלחות האחוריות הן אלו שמתעוותות אבל אין לדעת
  2. יכול מאוד להיות שצריך לנקות את הבית מצערת מכל הפיח שהצטבר שם. וגם לבדוק את הצינור גומי שמתחבר אל המצערת לפעמים הוא נסדק וגורם לבעיות מהסוג הזה אני הייתי מתחיל מניקוי מצערת בכל אופן
  3. מחליפים קומפלט זה מגיע מושלם אם זיכרוני אינו מטעה אותי וכמובן לאחר מכן לנקות מערכת קירור ולמלא נוזל קירור אדום בתקן של gm
  4. עברתי על השרטוטים אכן רואים את הדיסקת קלאץ והפלטה שלה לגבי המיסב לחץ יש מצב שזה הדגם שהמיסב הוא חלק מהמשאבת קלאץ התחתונה המשאבה יושבת בתוך הגיר תכנון נוראי שהם עשו ברנו ניסאן ודאציה אבל משום מה לא ראיתי את זה שם בשרטוטים אם הוא חלק מהמשאבה מחליפים אותה גם. עורך: מצאתי את זה בתרשים של הגיר עצמו אבל מניסיון יש כמה סוגי משאבות ואני הייתי מחפש לקנות בארץ גם את המשאבה וגם את הסט קלאץ שתהיה התאמה מלאה ואחריות
  5. בוקר טוב עירבבו נוזלי קירור ירוק וגם אדום ? אם כן אז אני מציע לבצע החלפה של נוזל קירור כמו שצריך שיהיה אחיד ומתאים לרכב. אם לאחר מכן יש עדיין סימני לכלוך בצורה בוצית/טחינה אז כנראה שיש פריצה בקולר שמן. השמן עובר למערכת הקירור מה שנפוץ מאוד ברכבים האלה וגם מערכת הקירור עצמה סובלת רבות אם זאת רק ההתחלה כפי שזה נראה אז להחליף קולר שמן. ממליץ על מקורי בלבד אחרת זה יחזור די מהר וכמובן לעשות איזו שטיפה למערכת הקירור לפני שהשמן יגרום לסתימות במעברי מים ולנפח צינורות מים ואז מגיעים להוצאה לא קטנה.
  6. שלום לך ידידי היקר לירן טיש הדיאגנוסטיקה ושותפי לעבודה במוסך אני כאחד שלא חובב צרפתיות כלל יכול להעיד שהרכב יפה אלגנטי ושמור בקנאות מה גם שהוא נוסע פצצה הסלד שמטפס למעלה ומושך כל כך יפה וכמובן הצליל מהמערכת פליטה נהדר תהנה ממנה ובהצלחה רבה
  7. אני הייתי הולך לכיוון הפיקנטו או i10 מנוע 1.2 זה בגדול אותו רכב.. רק לחפש אחת שבהחלט טיפלו בה בזמן כמו שצריך דייהטסו סיריון עם כמה שנשמע מוזר זה רכב מצוין אומנם מודלים ישנים יחסית מניח 2010 אבל בהחלט אמינות וחסכונית לגבי המיצובישי אטראז/ספייסטאר מניסיוני האמינות סבירה מינוס בעיות בממיר קטליטי אכילת שמן וגיר לא מוצלח כל כך בנוסף רעשי הרקע ממנוע ה3 צילינדר מה גם שהרכב הזה הכי לא בטיחותי שיש
  8. ערב טוב זה מגיע סט קלאץ מושלם מיסב לחץ,הדיסקת קלאץ עצמה(רפידה כביכול) והפלטה שיושבת על הקלאץ.. כשמפרקים את הגיר צריך להחליט אם יש צורך בחריטה לגלגל תנופה או לא על מנת שהכל יתפקד חלק ללא קפיצות ורעשים. בגדול מומלץ להחליף את המחזיר שמן בין המנוע לגיר על הדרך כי כבר מפרקים את הגיר ואם יש מחזיר שמן על הגיר יש כאלה שמחליפים ויש כאלה שלא.. עלות עבודה משתנה בין מוסך למוסך מאמין שעלות עבודה תהיה סביב ה1000 פלוס מינוס אם כרגע אתה מרגיש שהרכב מתחיל לנסוע כמעט בסוף השיחרור של הדוושה ייתכן בהחלט והקלאץ כבר בסוף חייו וכדאי להחליפו
  9. רוב הסיכויים שאגיע
  10. אני בעלים של סיוויק 2008 סדאן ידנית. רכב אמין מאוד. אבל ויש אבל הונדה צריך לדעת לקנות לבדוק שטיפלו כמו שצריך עם שמן מתאים בתקן ובצמיגות ועשו טיפולים לגיר בזמן. מחלה ידועה שלהם זה ABS הדוושה שוקעת ויש צורך לשפץ את היחידה. מבחינת חלקים מומלץ מאוד להשתמש בחלפים מקוריים מניסיון תושבות מנוע רק מקורי יקר בטירוף אבל רק ככה יהיה שקט. אטמים למינהם ושל ויטק שנוזל לקראת ה200K להביא מקורי אם מנוע מתקתק טיפה יש צורך לעשות כיוון שסתומים בדגמים האלה יש הוראות יצרן על זה גם. נוזל קירור אם יש מקורי כחול של הונדה תהיה בראש הכי שקט גם. בקיצור לדעתי רכב פגז בהצלחה
  11. איזה כיף שהגיע הזמן לעבור סטטוס הרכב נראה מדהים תהנה ממנו. מצרף את הבובה שלי העברתי סטטוס גם בינואר אחרי שחיכיתי כמו ילד קטן חחח מאזדה 323F ייבוא אישי 2 ספרות אחרונות 15 למתעניניים
  12. Maor Hananayev

    התחדשתי בפז'ו 308GTI

    רכב יפה ללא ספק ואני בטוח שמהנה לנהיגה. אחרי ששוחחנו רבות אני שמח שחזרת בזמן ולקחת רכב מעניין עם יופי ואלגנטיות. והכי חשוב כמו שאמרו לפני מילה טובה לאישה שתמכה ברעיון הזה ואני בטוח שגם היא נהנית מכך. לפחות לקחתי חלק בטיפול שלה:)
  13. ערב טוב. אם אין לך היסטוריית טיפולים תעשה כבר עכשיו טיפול כי ב75K היו אמורים לעשות טיפול. שמן מנוע 5W30 בתקן A5 בקשר לנוזל קירור אם יש אדום או ירוק להמשיך באותו הצבע וכמובן לרכוש נוזל קירור מחברה מוכרת כמו זירקס יהיה ממש טוב. תתחדש ובהצלחה
  14. היי. פילטר דלק מתי הוחלף ? מתי הוחלפו מצתים ? האם בוצע טיפול בזמן האחרון ? צריך להסתכל על הערכים שרשומים בטופס ולפי זה להתקדם. אם ביצעת את מה שכתבתי למעלה אז לפרק מצערת ולנקות אותה כמו שצריך. ממתין לעדכון בהצלחה
  15. אני חושב שיש את כל הצמות כי כשפתחתי פלסטיקה ראיתי שיש קונקטורים רופפים שלא מחוברים בכלל. צריך להוסיף פיוזים וריליי לא ?
  16. שלום וצהריים טובים. הרכב שלי ייבוא אישי מגרמניה והגיע ללא מערכת מיזוג כלל רק חימום/איוורור. יש לי להשיג את כל מערכת המיזוג מרכב מפורק וקיימות אצלי כל הכניסות לצינורות של המזגן והתושבת למדחס. השאלה שלי לאחר חיבור כל הדברים איך אני מסדר את מערכת החשמל. מה אני אמור לעשות מה השלבים ממה להיזהר מה להוסיף בשביל שהכל יפעל כראוי. תודה לעוזרים ושבת שלום
  17. אז ככה הייתי במוסך אחרי שקיבלתי אישור שאין חופשים ונאלצתי להחליף רק 2 משאבות אופן שנזלו. בטסט הכשילו על נקישה בהגה,מחר אני חוזר למוסך לבדיקה נוספת. מצאתי מסרק מקורי ומשופץ עם אחריות שנה. אם אכן זאת תהיה הבעיה אחליף. תודה לכל העונים ויום מצוין.
  18. היי שלום לכולם. הייתי היום בטסט והרכב נכשל בטענה שיש נקישה בהגה. אין חופשים או בעיות נוספות. האם יש למישהו כיוון מה עושים או מה לבדוק ? תודה לעוזרים
  19. היי לכולם. אני ממש חייב את עזרתכם. אני מעוניין לרכוש רכב כמו שכתוב בלי טסט שנה וחצי והרישיונות מוקפאים. את הרכב עצמו בעל הרכב לא הניע במשך שנה למרות שהמנוע עובד הוא טוען. מה אני אמור לבדוק ? ואיך אפשר לקחת את הרכב ממנו ללא גרר העברת בעלות ? אשמח לתשובות, תודה ושבת שלום
  20. היי תודה על המענה. כן החלפץי את כל המכלול וגם אחר כך נכבה האוטו. יום למחרת החלפתי את הריליי של המשאבה ותודה לאל כרגע הכל בסדר חוץ מקוד תקלה P0123 החלפתי את החיישן של התקלה והיא עדיין חוזרת ביצעתי ניקוי מצערת גם
  21. מנורת צ'ק דולקת P0123 הבאתי חיישן TPS מפירוק עדיין קיימת הבעיה. באוטודאטה כתוב שיש APP מיקום של הדוושת גז יש דבר כזה ? או שזה הכבל גז
  22. היי לכולם ושבוע טוב. מצטער שזה ארוך. ביום חמישי האוטו לא הניע ואז פתחתי את מכלול המשאבת דלק וראיתי שהחוטים של המשאבה נשרפו החלפתי והאוטו הניע. ביום שישי למחרת האוטו נכבה ברמזור אדום הנעתי ונסעתי בערך 3 קילומטר והוא שוב נכבה באמצע הנסיעה. גררתי למוסך של חבר שלי בינתיים שם גילינו שכל הבית של המשאבת דלק לא תקין הצינור דלק בפנים התפוצץ והשקעים נמסו,הבאתי מכלול מפירוק הנעתי את הרכב נסעתי ושוב הוא נכבה. מה יכולה להיות הבעיה ? זה מרגיש כאילו המשאבה מתנתקת באמצע העבודה והרכב פשוט נכבה ישר. מקווה למצוא פה כיוון תודה רבה לעוזרים !
  23. איך אפשר לבדוק את המצתים/חוטי הצתה ?
  24. לא בדקתי. איך אני בודק ? יש לי עוד 3000K טיפול לעשות. האם יכול להיות שהתושובת מנוע גם נותנות יד בעניין ?
×
×
  • תוכן חדש...