Jump to content

Maor Hananayev

  • הודעות

    272
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Maor Hananayev

  1. וואלה אני גם לא הסתכלתי על זה לא מבין בזה בכלל. זה אמור להיות רשום לי אחרי שעברתי ? כמה עולה בערך הבדיקה של 4 גזים ?
  2. היי לכולם ! אז ככה הייתי חודש שעבר בטסט לרכב ואמרו זיהום אוויר גבוהה. לפני שבוע נדלקה מנורה וקוד תקלה P0422. הייתי במוסך בדקו עם מחשב ואמרו שהממיר כנראה לא תקין כבר.(החיישן שאחרי הממיר מראה אות זהה לקידמי). אחרי כמה ימים במקרה עשיתי סריקת תקלות שוב ויצא עוד קוד (P0141) בנוסף לקוד הקודם. החלפתי את הממיר באחד מפירוק+הבאתי חיישן אחורי(תקין) מאוטו של חבר שירד מהכביש. אמרו לי לבדוק בנתונים אם החיישן האחורי עדיין מראה גרף זהה לחיישן הקידמי ועדיין אותו מצב(כמובן שאיפסתי תקלות והאוטו נוסע רגיל אין שינוי כלשהו). האם להמשיך ולחכות שתידלק מנורה מתישהו ? איך אדע שבינתיים הכל בסדר באמת ? אמרו לי לבצע בדיקת 4 גזים (מה עלות של זה ?) מה יכולה להיות הבעיה ? מה אני אמור לעשות ? אני כבר נואש. תודה לעוזרים ושבת שלום
  3. מסתבר שהחיישן מד כמות אויר שהיה לי באוטו הוא סיני משהו בלי חברה. לקחתי מחבר אחד מקורי אני אבחן את זה רק בלילה אבל שיהיה קר מאוד
  4. ניתקתי אותו האוטו מניע יפה כנראה שהוא הגורם לבעיה אני אחליף אותו מחר
  5. אבל הבעיה רק כשקר בחוץ זה לא ככה אם זה בקיץ הוא מניע יפה המצבר שלי שנת 2015 יכול להיות שהוא גורם ? הסטרטר משופץ חדש
  6. החלפתי את היוניט חום ביוניט תקין של חבר שלי והבעיה עדיין נמשכת החלפתי גם חיישן טיפיאס ומנוע צעדים יש עוד רעיון ?
  7. היי יש לי קודים P0422 זה היה דלוק לפני אני מחר קונה ממיר קטליטי P0141 האם זה מושפע מהקוד הקודם ?
  8. הבוקר הנעתי האוטו גמגם,ניתקתי יוניט חום והנעתי שוב האוטו הניע יפה. בדיוק פירקתי יוניט חום מאויו של חבר שירד מהכביש אני ארכיב אותה מחר כנראה ואעדכן פה
  9. וואלה העלת פה נקודה שלא חשבתי עליה,את האמת חבר שלי אמר לי לפני כמה ימים שנראה לו שהמד של החום מנוע לא נראה תקין אני יחכה כמה שעות ובלילה יניע שהחיישן מנותק מהמנוע לא ככה ?
  10. שלום חברים ! יש לי בעיה ברכב לא משנה מתי בשעות היום אם האוטו עמד כמה שעות טובות והוא קר במיוחד בחורף אני מניע הוא מגמגם ונכבה ישר,אם אני נותן גז אז הוא נשאר מונע אבל חבל לי על הדלק אני 2 דקות מחזיק גז. החלפתי היום מנוע צעדים וחיישן TPS מאוטו של חבר שלי. הבעיה עדיין קיימת, החיישנים תקינים כי אין לו בעיה של הנעה באוטו. מה יכולה להיות הבעיה ?
  11. היה לי בדיוק אותו דבר פירקתי את הפנס ושמתי סיליקון על החלק מתכת שמאחורי הפנס אני מתכוון להוציא לגמרי את הפנס ושם תראה זה כנראה חלק מהכנף או משהו. ממש היה שם רווח שמתי שם כמות סבירה לא בהגזמה ונתתי לזה להתייבש תנסה
  12. KMHCG41GPYU045304 זה המספר שלדה
  13. קוד תקלה P0422 במוסך אמרו שיש 2 חיישנים והאחורי מראה נתונים בגרף זהים לקדמי ואמרו שככה הממיר הלך
  14. שלום חברים. אז נדלק לי צ'ק אנג'ין והייתי במוסך שאני מכיר הרבה זמן הם אמינים בדקו עם מחשב (G-SCAN) 2 החיישני חמצן תקינים לפי שהחיישן לפני הממיר מראה גרף והחיישן אחרי הממיר מראה גרף זהה לקידמי מה שאומר שהממיר לא יעיל. עכשיו אני לא רוצה לזרוק את האוטו כי השקעתי בו הרבה כסף,אמרו לי או להביא מפירוק או חדש או לשפץ את שלי... האם יש עוד דרך כלשהי ? יש חוות דעת חברים ? אמרו לי שיכול ללכת לי הראש מנוע בגלל שהפליטה תחזור למנוע ותגרום לנזק. אשמח לעזרה תודה
  15. מצאתי אותט מאחורי הסעפת יניקה הוא סתום משני הצדדים שלו כאילו סגרו אותו בכוונה
  16. איפה נמצא השסתום הזה ?
  17. שמתי תוסף הבוחן אמר שיש זיהום בגלל כמות גבוהה של דלק. הוא העביר אותי עם נתונים של רכב אחר ואמר לי לטפל בזה כי הצריכת דלק תשתנה מאוד. יצא לי קוד תקלה עכשיו P0441
  18. היי חברים. הייתי עכשיו בטסט ואמרו לי בזיהום אוויר שיש שריפה של הרבה דלק(תערובת עשירה זה נקרא?) מה אני אמור לעשות עכשיו ? החלפתי גומיות שסתומים אז אין סיבה לאכילה של שמן,שמתי גם תוסף ולא היה שינוי. זה מנוע הזרקה לא קרבורטור. אשמח לעזרה
  19. יש הכל חוץ מקומפרסור והמתאם לפלאג... מה הסיכוי שיש לך להשאיל ?
  20. היי חברים שאלתי פה על החלפת גומיות ומאור אמר שאפשר עם קומפרסור יש לי בעיה להשיג אחד ורציתי לשאול אם יש אפשרות נוספת בהחלפה של שסתומים בלי קומפרסור. אמרו לי שאפשר להביא את הבוכנה לנקודה מתה עליונה ואז להחליף בלי לדאוג שייפול השסתום האם זה באמת מתאפשר ? האם יש מישהו שאולי יכול לעשות מצווה ולהשאיל קומפרסור לכמה ימים ? אני מעפולה ויכול להגיע לחדרה זכרון וקיסריה באיזור. ממש תודה למי שיעזור לילה טוב !
  21. הוא לא מסנן כמו שצריך אז נכנס יותר לכלוך לתא בעירה. הוא לא חוקי ומורידים רכבים על זה. שיפור בהספק וכו' אתה לא תרגיש,טוענים שזה מעלה 1-2 כס אבל לדעתי לא שווה את ההשקעה בכלל !
  22. חושבים לשים את זה על האוטו תרומה נוספת כמובן ליציבות הרכב לתחושה הרגשה. וכן אני יודע שהעניין עולה המון. מאיפה אפשר להביא אבל יש לך אתר כלשהו ? אני וחבר ראינו מישהו שעשה על אחת כזאת פרוייקט טורבו בארץ,הלוואי והייתי יודע איפה הרכב היום ואם הוא בכלל נוסע. אז אנחנו חשבנו לעשות גם משהו נחמד עם הרכב כי כבר השקענו עליו המון בסידור של כל מיני דברים שהיינו צריכים ורצינו.
  23. היי חברים נכון זה נשמע מוזר אבל אני וחבר רוצים להביא קויילאוברים לרכבים שלנו. האם יש מישהו שיודע מאיפה ניתן להשיג דבר כזה ולפי מה אמורים לבחור אותם ? תודה לעוזרים
  24. השמן המתאים הוא כמובן 5W30. לא הייתה אמור לשים 10W40 עד כמה שאני יודע. הכמות שנכנסת שם היא 3.7 ליטר,וקסטרול זה שמן מצוין,יש כאלה שיגידו שהוא מתאים רק לגרמניות אבל אני לא רואה סיבה לא להשתמש בו.
  25. מה נשמע חברים ? היונדאי שלי מטופלת כמו שעון במצב דנדש, אבל כבר החלפתי פעמיים את האטם מכסה שסתומים בחודשיים שלוש. -המכסה שסתומים לא מקורי אבל הוא חליפי קוריאני לא סיני. (המקורי היה שבור) האם יש מומנט סגירה וסדר סגירה של הברגים ? אני סגרתי אותם עם טורק ושמתי על 8 ושמתי מעט סיליקון בפינות. עיקר הנזילה שהיא לא חמורה באה מהאיזור האחורי של המכסה באמצע ומקדימה. האטם הראשון ששמתי היה סיני,ועכשיו האטם הוא קוריאני אבל גם נוזל אני מאמין שזה מסגירה לא נכונה. אשמח לעזרה והכוונה. תודה לעוזרים !
×
×
  • תוכן חדש...