Jump to content

Maor Hananayev

  • הודעות

    272
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Maor Hananayev

  1. כשאני מחזיק גז הוא לא נכבה איך כדאי לעשות ניקוי מצערת ? תוכל לתת לי איזה פירוט קטן ? יכול להיות שזה פלאגים ?
  2. שלום ! רציתי בבקשה את עזרתכם בבעיה שיש לי כשאני מניע בבוקר את האוטו הוא מניע בנגיעה אבל אחרי שהוא מניע 2-3 שניות אחר כך הוא פשוט כאילו מתחיל ממש לרעוד ונכבה שומעים כאילו תזוזה ממש ממש איטית שלו והוא נכבה... מה שאני יודע זה שיש חוטי הצתה חדשים ופלגים והוא עבר טיפול לפני שקניתי אותו.
  3. בגלל שזה אדם שאני מכיר אותו המון זמן אז במקום זוג ב400 אז 280 לקדמיים. ביקשתי ממנו גם הצעה כוללת על 2 תושבות בולמים קדמיות-150 לזוג בולמים אחוריים 350 זוג כרגע שוקל אם להחליף גם אותם כי מאחורה הם בסדר ומקדימה כל הבעיה אטם מכסה שסתומים-40 פלאשינג לרדיאטור-25 כי הרדיאטור שלי ממש מלוכלך ומים ירוקים-50 למים איכותיים ולא סתם צבע
  4. אני לא ממש יודע כמה אני יוכל להחזיק בו אומנם רק קניתי אותו אבל אין לי שום מושג מה המצב הכללי שלו חוץ מהכמה דברים שכתבתי והוא גם עבר ראש מנוע אז אין לי מושג אני מאמין שגג שנתיים אני אהיה איתו אולי פחות אפילו כן
  5. תודה רבה על כל העזרה שלך אחי. יש לי שאלה אחרונה שאומנם חוזרת על עצמה אבל זה בגלל שלא היה למוכר את חברת בנדו במלאי הוא אמר שלקחו לפני את הבולמים... הוא הציע לי חברת GSP או GPS משהו כזה הוא אמר שהם סיניים אבל אמר שהם מעולים ויחזיקו לכמה שנים טובות ואומר שאני לא יתאכזב
  6. אולי שווה לבדוק בעוד מוסך לגבי הגיר אולי יש משהו שמצריך בהחלפה שלו למרות שזה עדיין לא ודאי תבדוק בעוד מוסך. ולגבי הרכב הוא ידוע כבעייתי ביותר בגיר שלו
  7. לא נשמע לי הגיוני צפצוף מהמזגן בעת בלימה... בכל מקרה לבן דוד שלי יש אלפא מיטו 2012 וגם לו היה את זה מסתבר שלכלוך הגיע לרפידות של הברקסים שלו או משהו כזה והוא החליף אותם וזה פתר את הבעיה לגמרי
  8. כן על האטם אמרו לי שהסכום זה 50 שקל כמו שכתבת. לגבי עישון הרכב לא מאבד שמן לפחות לפי מה שאני שמתי לב הוא עבר טיפול לפני שקניתי אותו שכלל פלאגים וחוטי הצתה שמן פילטר. עישון שמתי לב רק אם אני מניע את האוטו כשהוא קר לגמרי ואני נותן גז אז הוא מעשן כי הוא קר כנראה,אבל אם אני לא טועה שהוא בטמפרטורת עבודה הוא מעשן רק אם אני ממש מאמץ לתור גבוהה. חבר שלי שכתבתי לך שהוא מכונאי יש לו את אותו הרכב שנת 2002 רק והוא אמר שיצא שיש לו זיהום אוויר גבוהה ממה שמותר והוא עבר בכל מקרה... עוד שאלה שהרכב שלי אחרי נסיעה סבירה והוא התחמם והגיע לטמפ עבודה יש לו ריח מוזר בתא מנוע יכול להיות בגלל האטם מכסה שסתומים שנוזל והחום פשוט גורם לשמן להתאדות או משהו ?
  9. תודה רבה לך אחי ! לגבי ההרכבה אני וחבר שלי נתלבש על האוטו בשכונה ונעשה את זה הוא מכונאי רכב.. שאלה נוספת יש לי טסט עוד כמה ימים לרכב כדי להחליף משהו או לבדוק משהו נוסף ברכב ? צמיגים שלי במצב טוב החלפתי ווישרים מנורות תקינות אין נזילות מתחת לרכב אבל מה שכן אני צריך להחליף אטם מכסה שסתומים יכולים להכשיל על זה ?. ומה כדי לעשות בשביל הזיהום אוויר ? זה הרכב הראשון שלי והטסט הראשון שאני מגיש אז אשמח לעצות מסויימות תודה רבה לך
  10. אוקיי לגביי בולמים אמרו לי לבדוק של חברת קאייבה אבל ממש יקר 1600 ל4 וגם זה באיזור המרכז. יש בנצרת מישהו שהציע לי 4 ב650 של חברת בנדו קוריאני מקורי הוא אומר. חבר שלי שם 2 בולמים קדמיים שלהם ואמר שהוא מבסוט... מה אתה אומר ?
  11. היי חברים. רציתי לשאול אז אחרי שחבר שלי בדק לי את הרכב אני צריך להחליף 4 בולמים ווישרים חח אז זה בטיפול... לפני כמה ימים יצא לי לפתוח את המכסה מנוע שהרכב מונע וראיתי שהשמן הגה כאילו בהרתחה הוא כזה ניתז בתוך המיכל שלו וזה לא נראלי הגיוני יש לכם רעיון ? יכול להיות אוויר במערכת ? ההגה מרגיש לי נורמלי לא משהו מיוחד אשמח לעצות.
  12. הלכתי למספר פחחים אחד אמר לי לחכות שיהיה יום יפה בחוץ. והשני אמר שהרכב עבר תאונה קשה מאוד ובגלל זה יש כניסה של מים. עכשיו אני יציין מספר עובדות הרכב אצלנו שנתיים שנה שעברה בחורף לא היה טיפה אחת של מים בתוך הרכב אז מה שאומר שהרכב לא עבר שום תאונה עד כמה שאנחנו יודעים. חבר שלי המכונאי בדק ואמר שיש חור ליד הגלגל האחורי שמאלי ושהוא זורק מים לתוך האוטו יש מצב ?
  13. חברים מה שלומכם. יש לי יונדאי אקסנט שנת 2000 מנוע 1.5 ידני ושמתי לב בזמן האחרון שמתחיל להיות קריר יותר אני מגיע לרכב מניע אותו הוא מניע ונכבה אחרי שניה אם אני עוזר לו ונותן קצת גז למשך 4-5 שניות הוא מתאזן ונשאר עם טורים אחידים יש סיבה לדאגה או שזה תקין ?
  14. מישהו בבקשה ?
  15. מה קורה חברים. יש לאמא שלי מאזדה 3 שנת 2006 והאוטו אצלנו שנתיים אתמול אמא שלי הבחינה שיש ברצפת הרכב מאחורה בצד שמאל שלולית מים וגם בבגאז בצדו השמאלי. מה אני אמור לעשות הלכתי למספר פחחים שאמרו לי לבוא שיהיה מזג אוויר נעים אבל אי אפשר לדחות את זה. חייב את עזרתכם תודה לעוזרים
  16. רק קניתי את האוטו אז כן אני מתכוון להישאר איתו המכונאי אמר שזה משהו לא קריטי אבל ואפשר לנסוע עם זה. המליץ לי מתי שאני יחליט לסדר את הטבעת לעשות קלאץ קומפלט כי הוא אמר חבל על העבודה שמשלמים על הפירוק של הגיר
  17. הייתי במוסך היום אמרו לי לא להחליף שמן גיר ואמרו שזה טבעת סנכרון בגיר ובגלל זה יש את הרעש הזה
  18. יש לך חברה מסויימת וצמיגות שאני אלך לקנות ? כמה ליטר צריך ?
  19. כל ההכנסות נוחות מאוד אם זה בעמידה ואם זה בנסיעה לגבי שמן גיר אין לי מושג
  20. כן מין רעש כזה כמו כחחח קצר שאני מוריד מ4 ל3 אם אני עושה את אותה הפעולה במהירות נמוכה יותר אין את הרעש בכלל
  21. מה קורה חברים. קניתי יונדאי אקסנט שנת 2000 ידנית. בנסיעה כשאני מעביר הילוכים הכל סבבה אבל כשאני מוריד במהירות מסויימות הילוך מ4 ל3 יש רעש כמו חריקה כזאת אם אני חוזר על הפעולה במהירות נמוכה יותר אין את הרעש הזה... מה יכול להיות הכיוון
  22. בוקר טוב חברים אחרי שכשלתי בקניית הרכב הראשון שלי המאזדה 323f. אני רוצה לרכוש יונדאי אקסנט שנת 2000 גיר ידני,הייתי אתמול אצל הבחור בערב מסתבר שהוא מהעיר שלי והוא חבר טוב של חבר שלי... בדקתי נזילות ברכב והוא נראה טוב חיצונית פנימית המנוע נשמע טוב טורים אחידים לא משחקים הבחור טוען שעשה טיפול לפני 3 שבועות והחליף רפידות מקדימה. האוטו עבר ראש מנוע והוא טוען שהוא מבחינת אמינות מצוין ויצא לו לנסוע איתו נסיעות ארוכות. צריך להחליף אטם מכסה שסתומים כי יש הזעה שם. בנסיעה הוא הרגיש טוב לא היו בעיות ההילוכים נכנסים בקלות והוא מאיץ טוב מזגן עובד מצוין האוטו עשה 230 אלף קילומטר. דעתכם ?
  23. שלום חברים אני רוצה להוריד את הרכב שלי מהכביש הוא לא במצב נסיעה. אמרו לי ללכת למשרד הרישוי עם רישיון רכב בתוקף ולבקש טופס הורדה. אבל מישהו אמר שגם בדואר זה אפשרי זה נכון ? ברגע שאני מוריד את הרכב מהכביש זה אומר שהוא לא יהיה על שמי יותר ?
  24. מאור שחכתי לענות לך המשאבת דלק חדשה מהניילון הבאתי והחלפתי פילטר דלק איתה
×
×
  • תוכן חדש...