Jump to content

Maor Hananayev

  • הודעות

    272
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Maor Hananayev

  1. לא משנה עם מי התייעצתי איפה בדקתי ומה עשיתי אף אחד לא מבטיח לי שום דבר כולם מנחשים ואומרים שגם מה שהם טוענים שהוא הבעיה לאו דווקא הבעיה... שאתה נוסע עם הרכב שלי ואתה עובר טור מסוים האוטו נחנק כאילו מקבל יותר מדי אוויר ופשוט נחנק בסטנדרט הרכב בא פליטה 2 צול,ועכשיו מותקן בו 2.5 צול אמרו לי שהמצערת פשוט לא יכול להכיל את כל זה אז הרכב נחנק...
  2. היי לכולם ושבוע טוב ! מאזדה 323F שנת 96 מנוע 1.8 גיר ידני. אז אחרי ששאלתי המון פה ובדקתי את הבעיה המוזרה הזאת ברכב שלי טענתי שהרכב נחנק בנסיעה. אחרי שהחלפתי משאבת דלק צינור אוויר מהמצערת וחיישן אויר... נאמר לי במוסך שהמצב המכאני תקין וללכת לחשמלאי... אחרי הכל הגיעו למסקנה שהלוח שעונים שהיה ברכב (השתילו לוח שעונים של מאזדה 3 ספיריט משנתון מתקדם), הוא משגע את המחשב מנוע ובגלל זה הופיעה הבעיה,היום התקנתי את הלוח שעונים המקורי אחריי שהזמנתי אותו מחול והבעיה ממשיכה... חבר ממש טוב שלי שמתעסק עם רכבים כבר שנים שאל אותי על עניין השדרוגים שבעל הרכב הקודם לפני עשה. אמרתי לו שהתקינו אגזוז פתוח מערכת פליטה שלמה של חברת Magnaflow 2.5 צול והוא אמר שהבעיה היא כנראה במערכת הפליטה בגלל שהמערכת גדלה והשאירו את אותה המצערת המקורית של הרכב לעבוד עם השדרוג הזה. אני אישית התייאשתי ולא אמשיך לנסות לסדר את הבעיה,אמרתי שאעדכן את חברי הפורום בקשר לתקלה המוזרה הזאת. תודה רבה
  3. ככה קניתי את הרכב המנורה דלוקה קבועה יש מתח טעינה ומצבר חדש הרכב נכבה בנסיעה בגלל שהלוח משגע את המחשב רכב אמרו לי
  4. מתח טעינה מצוין נאמר לי שהרכב במצב פצצה מכאנית גם. הלוח שעונים שיש ברכב הוא כמו שכתבתי ממאזדה מודרנית שנתון של 2006-2007 אוליי זה מספיריט הותקן וכשקניתי נאמר לי שצריך לסדר שם איזה משהו בשביל להשמיש את הלוח כמו שצריך או להחליף למקורי הזמנתי את המקורי הוא צריך להגיע אליי ממש תוך כמה ימים. יש מצב שבגלל התקלה של הלוח יש מנורת מצבר אבל ??
  5. שלום חברים. הרכב מנוע 1.8 ידני שנת 96 הזרקה לא קרבורטור מופיע לי מנורת מצבר אדומה דולקת קבוע האוטו מניע בנגיעה המצבר חדש ויש טעינה מהאלטרנטור הוא מחוזק ל200A ככה אז קניתי את הרכב. בכל מקרה הרכב נכבה באמצע נסיעה לפעמים כאילו נחנק ונכבה כזה אז אמרתי הלוח שעונים לא מקורי הוא שייך לרכב מודרני (מאזדה 3 מתקדמת יותר) המד חום ומד דלק לא קוראים נכון גם את הנתונים בגלל שהלוח לא יושב טוב. יש מצב שזה משגע את המחשב של הרכב ? כי ככה נאמר לי. להביא לוח מקורי של הרכב וזה אמור להיפתר שללתי כל בעיה מכאנית כבר במוסך. תודה לעוזרים
  6. תוכל לשלוח לי לינק למכשיר שיוכל לקרוא את התקלות ? אני עם אותו הרכב כמו שכתוב לך בחתימה חחח מאזדה לאנטיס BA רק ששלי שנת 96
  7. אני אבדוק כשאהיה שם אני כמה ימים לא יהיה בבית שאחזור אעדכן
  8. הק"מ עובד על חוגה לא דיגיטלי זה הגלגלים שמסתובבים
  9. יש לך מדריך איך אפשר לעשות את זה ?
  10. היי חברים. רציתי לשאול: הגיוני שברכב שלי מאזדה 323F שנת 96 ידני מנוע 1.8 הזרקה לא יהיה חיבור למחשב ? אני מחפש את השקע OBD ולא מוצא אמרו לי שחייב להיות כי זה מנוע הזרקה.
  11. איך הבנת שזה ניתוק במשאבה ?
  12. מחזק את מה שמאור אמר תבדוק את הפיוז של המשאבה יש מספיק דלק באוטו ? אם מצאת את הפיוז והוא תקין סביר להניח שזה המשאבה ששבקה חיים למרות שיש רכבים שלא שומעים את המשאבה. לי הרכב היה מניע אבל נאמר לי שהמשאבה מפסיקה לעבוד תוך כדי שהמנוע עובד החלפתי משאבה ועדיין היה אותו דבר. מה שאני אומר זה שתבדוק טוב לפני שתחליף משאבה אוליי איזה חוט או משהו בתוך המיכל שם התנתק לך או שלא מגיע לשם מתח פשוט...
  13. תודה רבה לכם זה ממש חשוב לי המענה שלכם ! מה לעשות לגביי הקילומטר האוטו שלי עשה 184 אלף ובלוח שהזמנתי יש 130 אלף.
  14. הרכיב אנג'י גם טוב ? או שכדי משהו אחר ?
  15. שלום חברים ושבת שלום ! חייב עזרה קניתי את הרכב לפני חודש ומותקן בו לוח שעונים של מאזדה 3 ספיריט זה לא מתאים בכלל... עכשיו הרכב נכבה באמצע הנסיעה נחנק פשוט ונכבה. (בדקתי אצל מוסך וחשמלאי). במוסך המצב המכאני יצא מצוין על הדרך החלפתי משאבת דלק צינור אויר וחיישן אויר. אחרי שבדקתי עם מלא אנשים אמרו לי שהלוח שעונים משגע את המחשב רכב בגלל שהוא לא מתאים בכלל לרכב עשו סוג של התאמה שלא הושלמה לגמרי,ונאמר לי להחליף את הלוח שעונים למקורי של הרכב... עכשיו רציתי שאול אותכם מצאתי את הלוח שאני רוצה עם הקונקטורים המקוריים שלו. השאלה זה משנה מה הנפח מנוע בשביל להתקין אותו ? אם הלוח פורק מאותו רכב מנוע 1.5 ושלי 1.8 זה בעיה ? אמרו לי שזה לא משנה אבל אני רוצה להתיעץ איתכם. תודה רבה לעוזרים אני ממש יעריך ומעריך !
  16. גם אני חיפשתי לא ממש מצליח למצוא משהו רלוונטי... בכל מקרה שאתה עושה להם טיפולים תרשום תתעד את הקילומטרים שלהם וכו' אולי אפילו ללכת למוסך מסוים שייתן לך כיוון לפי דעתי לגבי זמני טיפולים רציניים יותר כגון רצועות ברקסים וכו'
  17. מתי עברו טיפול פעם אחרונה ? ואם אתה לא זוכר אוליי פשוט תעשה להם טיפול ותתחיל לרשום לך קילומטרים שיש כרגע ותחשב עד לטיפול הבא לגביי רצועות וכו' זה צריך לבדוק. אני אבדוק לך באינטרנט אם יש איזה מסמך או משהו שמראה על הטיפולים התקופתיים הנכונים ביותר לרכבים שלך. ואם ממליצים כמו שכתבת על הטיפולים שבהיילקס כל 10 אז כל 10 פשוט השאלה מתי עשית טיפול לאחרונה ? גם בסיאט אם זה כל 15 מתי עשית לאחרונה ?
  18. Maor Hananayev

    עצירה בשמאל הדרך

    לא משנה מה יעשו במדינה הזאת תמיד יהיו מקרים כאלה לצערנו הרב עצוב.
  19. שלום חברים. בזמן האחרון כתבתי הרבה על הרכב שלי שיש לי בעיות של חנק וכיבוי מנוע. אחריי המון בדיקות במוסך נאמר שהרכב תקין מבחינה מכאנית וזוהי תקלה חשמלית. אז עכשיו אני יכתוב את העניין החשמלי... הרכב שלי הוא Mazda 323F 1996 1.8 BA גיר ידני,זה סוג הרכב המדויק שאני יודע. במקום שיהיה את הלוח שעונים המקורי האידיוט הקודם חשב שהוא גאון ושם לוח שעונים של מאזדה ספיריט משנתון מתקדם. אמרו לי שהלוח הזה גורם לבעיות במחשב מנוע והוא משגע אותו כי הוא לא מתאים ובגלל זה הרכב פשוט מנתק את החשמל ומתכבה. עכשיו אני לא יודע איזה לוח שעונים מקורי מגיע עם הרכב שלי... בדקתי באינטרנט ובאיביי וראיתי 2 לוחות שמופיעים לי כל הזמן אבל אני לא יודע איזה מהם הוא הנכון. בדקתי בפירוקיות בארץ ואמרו שנדיר למצוא את הלוח הזה. הסיכוי היחיד שלי הוא הזמנה מחול. בכל מקרה אשמח מאוד לעזרה ממכם בקשר למציאת הלוח הנכון. תודה לעוזרים ! מצרף תמונות של הלוחות שראיתי.
  20. האלטרנטור מחוזק 200A באוטו... אבל כולם חושדים בלוח שעונים הזה...
  21. לא בטענה שבמוסך טענו שרואים הוא הוחלף לא מזמן ובבירור עם הבעלים הקודמים של הרכב הוא אמר שהוחלף לפני כחודשיים במוסך טענו שהרכב מכאנית תקין 100%. הבעיה היא חשמלית נאמר לי
  22. אם זה משם איך אני יכול לאטום את זה ? צריך לקנות את הגומי הזה ולקוות שזה ייפתר או שזה יותר מורכב ?
  23. אבדוק את זה אחי אין בעיה. אשמח אם תסתכל באשכול שעדכנתי עכשיו לגבי מנוע נחנק
  24. חברים היום הייתי במוסך ונאמר לי שכל הרכב תקין במובן המכאני של מנוע וגיר... אמרו לי שזו כנראה בעיה חשמלית. אחר כך שלקחתי את הרכב ניסיתי להעמיס מתח הדלקתי אור ואור גבוה והורדתי את כל החלונות במכה והרכב התחיל לאבד כוח ורצה לדומם את עצמו פשוט,הפסקתי והוא חזר לטור רגיל... אמרו לי להחליף את הלוח שעונים כי שמו שם לוח של מאזדה 3 ספיריט והוא לא קשור לרכב שלי בשום אופן... זה מה שאמרו בתור התחלה,בנוסף יש ברכב הרבה שינויי חשמל שערכו ברכב לפני שקניתי אותו הייתה שם חתיכת מערכת מוסיקה ויש כבל שמיועד למצבר נוסף ויש גם מפסק מפוצל אחד למערכת חשמל עצמה של הרכב ואחד למערכת המוסיקה... יש ניתוקים בחשמל כך נאמר לי מהמוסך ואמרו לגשת לחשמלאי. באמצע הנסיעה כשהרכב בטמפרטורת עבודה הוא פשוט כאילו מקבל עומס יתר ומכבה את עצמו ככה נאמר שיכול להיות יש לכם כיוונים כלשהם ? חייב את עזרתכם חברים תודה לעוזרים !
×
×
  • תוכן חדש...