Jump to content

Maor Hananayev

  • הודעות

    272
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Maor Hananayev

  1. מה נשמע חברים אז אחרי שסידרתי הרבה דברים ברכב תמיד אני מוצא עוד כמה דברים שאני חייב לסדר. החלפתי מכסה שסתומים ברכב כי המקורי היה סדוק והיה נוזל שמן עכשיו זה עבר והמנוע יבש אבל שמתי לב שמהטרמוסטט יש נזילה של מים וככה מאבדים מים חבר אמר לי לפרק אותו להוריד את החומר איטום הישן ולשים מחדש. (אין בעיה של התחממות במנוע החום נשמר כמו שצריך). אנשים המליצו לי גם לקנות בית טרמוסטט וטרמוסטט חדש ולהחליף יש צורך בזה ?
  2. תוצרת טורקיה זה חלופי דוד שלי החליף עכשיו במאזדה 3 שנת 2005 2 משולשים ועלו לו 600 שקל עם עבודה לתוצרת הודו אם אני לא טועה
  3. תמיד עדיף להביא מנוע מייבוא לא נראלי שכדי לתקן, אל תביא מפירוק אפילו שזה זול יותר מייבוא יש אבא ואמא לפחות. תראה במצב שלך ואני מבין שאתה בטח סומך על המוסך הזה אני בכל מקרה הייתי משקיע לגרור את האוטו לעוד מוסך אחר בהמלצה של מישהו מחברי הפורום מאיפה אתה ? שאתה נותן סטרטר אתה שומע משהו מסויים ? איזשהו קליק ? או שפשוט ממש דממה ?
  4. https://www.wallashops.co.il/%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%91-%D7%90%D7%91%D7%A7-%D7%99%D7%91%D7%A9-%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%91-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-12V-%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%9C-%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%97-%D7%9E%D7%91%D7%99%D7%AA-FIX/pi6ZX7645432 זה מה שאני קניתי עושה את העבודה דווקא יש שיגידו שהוא חלש אני מבסוט ממנו אחרי הכל אני לא מנקה אבנים באוטו
  5. לפי מה שהבנתי אבל אחד חדש עולה המון כסף
  6. חבר בדק לי אתמול מתח תקין במצבר למרות שהוא ישן (2015). אתם יודעים מה הטווח מחירים של שיפוץ ?
  7. מה נשמע חברים ? אתמול הנעתי את האוטו והוא הניעה יפה הלכתי לעשות קניות סיימתי וניסיתי להניע ושמעתי מין קליק(טיק). חיברתי כבלים והאוטו לא הניע בסופו של דבר הנעתי בדרדור (ידני). פעם אחת היה לי את זה ברכב אחר ושלחתי סטרטר לשיפוץ אבל יכול להיות שהסטרטר פשוט מת ? כי הוא הניע לפני יפה. תודה לעוזרים
  8. שלום חברים רציתי לשאול יש לי יונדאי אקסנט 2000 שהיא במצב טוב ללא טסט כמעט 3 חודשים. עכשיו אני קצת חנוק תקציבית לעשות ביטוח וטסט... אמרו לי שאפשר להקפיא רישיון רכב זה נכון ?
  9. מה נשמע חברים? המגבים עלו והפסיקו לעלות ולרדת בדקתי והפיוז של 10 אמפר היה שרוף החלפתי פיוז של 10 אמפר גם אבל הברזל הפנימי של הפיוז היה דק יותר וארוך יותר וגם הוא נשרף איך שהפעלתי וישרים החלפתי 2 וישרים ואמרו לי להביא פיוז עם 15 אמפר הגיוני ?
  10. מה נשמע חברים שמתי לב בזמן האחרון אחרי נסיעה של 5 דקות שהאוטו מגיע לטמפרטורת עבודה אני רואה עשן וריח מסריח פתחתי את המכסה מנוע וראיתי שיש זליגה של שמן עקב שבר אמרו לי שהמכסה הזה שהוא כולה חתיכת פלסטיק לפי מה שנראה יעלה בסביבות 700 שקל ! לא מצאתי בעפולה בפירוקיות ואני לא יודע מה לעשות עם זה יש דרך לאטום את השבר הזה ?
  11. שוב נאלץ לעדכן: אחרי הנעה קרה האוטו עדיין מגמגם ונכבה אם לא מחזיקים גז דיברתי עם חבר שלי והוא חושד שהמנוע צעדים תקול... ועכשיו גם משום מה הוישרים לא עובדים הפעלתי הם התחילו תזוזה ונתקעו לא עולים ויורדים...
  12. עדכון: אחרי שעשיתי פעם ראשונה את הניקוי וזה לא צלח אתמול עשיתי שוב ניקוי הפעם פשוט ממש ממש ריססתי המון ספרי קרבורטור בשביל לנקות את זה ובינתיים הרכב מניע יפה אני מקווה שזה לא רק בגלל המזג אוויר כשנהיה קצת נעים יותר מחר אני קם ממש מוקדם אז אני אניע אותו מוקדם מהרגיל נקווה שימשיך כמו שצריך !
  13. טוב אני מניח שאפשר לסגור את הנושא אז... תודה רבה מאור !
  14. שווה לנסות להוציא את הפילטר ולהניע ככה ?
  15. לא אני לא שומע כלום חבר שלי אמר שיכול להיות שהחליפו שמשה לפני שקניתי את הרכב ולא חיברו את החימום הזה שלה
  16. לגבי השמשה האחורית לחצתי על הכפתור ושום דבר לא קורה אני חושב שהחליפו שמשה ולא חיברו משהו וזה לא עובד. לגבי המצערת אני שואל גם בשביל לעשות את זה בעתיד ולשמור שיהיה נקי כי אמרו לי שזה גם משפר צריכת דלק וגם מסקרן אותי אם זה מסובך הפירוק של המצערת
  17. שלום חברים. רציתי לשאול האם יש חימום בשמשה האחורית ? כשאני מפעיל מזגן השמשה מאחורה לא מושפעת ונשאר המון אדים שמקשים על הראייה. שאלה שניה ניקוי מצערת לרכב הזה הוא עניין מסובך ? ואיך אפשר לעשות משהו עם העניין של צריכת הדלק נוסעים ברכב אני ואמא שלי ואנחנו שומרים עליו מבחינת טיפולים בזמן ועל נסיעה רגועה...
  18. הרכב סוחב הוא מאיץ יפה מאוד פילטר אוויר אני לא חושב שהוא סתום או משהו איך אפשר לדעת שהמנוע צעדים תקין באמת אני שמעתי ממנו זמזום וראיתי שהוא נפתח מעט ממש
  19. יכול להיות שזה קשור למשהו אחר ?
  20. עשיתי מה שאמרת ניתקתי אותו מהמצערת והשארתי אותו מחובר נתתי סוויץ והוא עושה מן זמזום חשמלי ונראה שהוא נפתח קצת...
  21. זה לא קשור לבלאגן חראם על הדלק ועל הזמן שאני עומד בבוקר עם האוטו
  22. כן הוא נותק ונוקה גם בצורה טובה מאוד... מה היא הבדיקה בחצי סוויץ ? אני יכול לעשות אותה ? ויש עוד אופציות לבעיה הזאת שהוא נכבה אם לא מחזיקים גז 2 דקות (רק כשהוא קר ).
  23. כן פורקו ועברו ניקוי יסודי ממש טוב חבר שלי עזר לי בזה כי אני לא ממש מתמצא בזה. יצא הרבה פיח ושמן ליכלוך אבל עדיין כשקר הרכב מניע ונכבה אלא אם אני מחזיק גז ל2 דקות בערך
  24. עדכון: אחרי ניקוי מצערת יסודי והחלפת פלאגים האוטו עדיין נכבה אחרי שמניעים אותו בבוקר
×
×
  • תוכן חדש...