Maor Hananayev
-
הודעות
272 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Maor Hananayev
-
מאזדה 323F 1996 מים נכנסים לתא הנוסעים מאחורה
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היא באה מהגג בצד איפה שיש את הדבר השחור הזה שעובר בגג מחוץ לרכב -
היי חברים. שטפתי את הרכב לפני כמה ימים ושמתי לב שמים חודרים לתוך הרכב בצד שמאל מאחורה בדיוק על כסא הנוסע... מה אפשר לעשות ? איך אוטמים את זה לאן לגשת ? אני חייב לפתור את זה לפני החורף חחחח. תודה לעוזרים
-
מנוע נחנק ונכבה מאזדה 323F 1996
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הכנסתי אתמול את הרכב למוסך מחכה לתשובה מהם היום יעבדו עליו ויראו מה הבעיה -
מנוע נחנק ונכבה מאזדה 323F 1996
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כי נאמר לי שהמשאבה היא הבעיה אבל זה לא פתר את זה -
מנוע נחנק ונכבה מאזדה 323F 1996
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חבר אמר שהוא נמצא בתוך תא המנוע -
מנוע נחנק ונכבה מאזדה 323F 1996
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן ישר אתה יכול להניע אותו -
מנוע נחנק ונכבה מאזדה 323F 1996
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום חברים. אני כבר אובד עצות אין לי כבר חשק לרכב פשוט ירד לי כל ההתלהבות מהרכב... פירסמתי פה לא מזמן על התקלה שהרכב שלי נוסע רגיל כשהוא קר ואחרי שהוא מתחמם ומגיע לטמפ' עבודה הוא מתחיל לרדת בטורים ונוטה ישר לכיבוי מנוע אפילו כמה פעמים ברצף(הנעתי וניסיתי שוב ושוב עד שהצלחתי להתקדם עד לחניה). הרכב מאזדה 323F 1996 1.8 ידני דברים שהחלפתי עד עכשיו: 1.צינור אוויר הגדול הזה שיוצא מהמצערת (Air Hose) היה קרוע לגמרי. הבעיה נמשכה... 2.החלפתי חיישן מד כמות אוויר כי היה חשד שהוא נדפק לגמרי... לא פתר את הבעיה. 3.הלכתי למכונאי רכב והוא אמר שמשאבת הדלק על הפנים הלכתי וקניתי אחת חדשה מהניילון... הרכב נסע איזה 20 דקות בלי בעיה ואז שוב הבעיה הזאת חזרה... חשוב לציין שביום שקניתי את הרכב נסעתי איתו מחיפה למגדל העמק ואיך שחניתי אותו במגדל העמק ואחרי חצי שעה יצאתי איתו לנסיעה הוא התחיל עם הבעיה הזאת שהוא נוטה להתכבות... אשמח מאוד לעזרה, וכבר מחר אני מכניס אותו למוסך(אבל עדיין אני צריך עצות מכם או כיוונים). -
שלום. ברצוני לשים לרכב שלי חלון בגג (סאנרוף). איך אני אמור לבחור גג מפירוק ? חדש ? איך אני משיג אישורים לזה ? אחרי הכל עושים שינוי מרכב... כמה עלות של דבר כזה אמורה לעלות ? יש אנשי מקצוע מסוימים שאתם ממליצים ללכת אליהם בצפון איזור חיפה וכו'. תודה לעוזרים
-
מנוע נחנק ונכבה מאזדה 323F 1996
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון הבעיה במשאבת דלק היא לא נותנת מספיק לחץ דלק היא מגמגמת עובדת ומפסיקה... אז כנראה שזאת הבעיה -
מנוע נחנק ונכבה מאזדה 323F 1996
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מחר אני יבדוק את הנושא חבר שלי מכונאי רכב בדק אותו מקודם ואמר שנראלו או מפלג/פילטר דלק/משאבת דלק נתחיל מהפילטר דלק לאט לאט נתקדם הלאה כי במצב של ניוטרל ועמידה במקום הרכב נותן חופשי גז איך שמשלבים להילוך ומרימים קלאץ להתחלת נסיעה הוא נחנק -
מנוע נחנק ונכבה מאזדה 323F 1996
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון נוסף אחרי שהחלפתי את הצינור הקרוע שיצא מהמצערת הבעיה נמשכת... איך אני יכול לדעת אם זה חוטי הצתה או מפלג או פלאגים? אמרו לי לבדוק בנוסף פילטר דלק חוטי הצתה. מישהו אמר לי ללכת על כיוון של התחממות מנוע נראלכם שיש מצב כזה ? כי יש לי בעיה במד של החום מנוע הוא לא עומד לפי הסימון הוא מתחיל מלמטה יותר. אמרו לי לפתוח פקק של השמן ולראות אם יוצא עשן זה נכון ?! -
מנוע נחנק ונכבה מאזדה 323F 1996
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון חברים אחרי שעתיים שהשארתי את האוטו איפה שהוא נתקע חזרתי הנעתי והוא נסע בסדר אבל שוב הרגישו את העניין של החנק בעליות -
חברים מה שלומכם ? אני קניתי רכב היום אני חייב עזרה דחופה !. נסעתי עם הרכב מקרית ים עד למגדל העמק והכל היה בסדר חניתי את הרכב ואחרי חצי שעה ירדתי לנסיעה... כשהגעתי לעלייה רצינית הרכב התחיל להתנהג מוזר: כשנותנים גז הוא מגיב אבל אחרי 2-3 שניות המצערת מפסיקה להגיב והרכב נוטה להיחנק מין גמגום כזה ולהתכבה... ברכב יש סטרטר חדש ומצבר חדש. יש אגזוז לחץ אם זה קשור איכשהו למרות שבנסיעה הכל היה תקין בחזור. חשוב לציין שהרכב עומד הוא מניע יפה ומהר אבל שמתחילים נסיעה הוא מתחיל להיחנק... עוד משהו חשוב הצינור גומי שיוצא מהמצערת לכיוון הפילטר אוויר קרוע ניסית לשים דבק בשביל למנוע בריחה או משהו אבל עדיין אותו דבר חייב עזרה תודה לעוזרים !
-
אגזוז "לחץ"? או גזוז בלי מחץ! ד"א ישנו אגזוז לחץ.
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של R5T בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
שלום חברים. הרכב שברשותי הוא מאזדה 323F 1997 דגם ההאצ'בק. אז אני כמעט בטוח שזה נושא שכבר חרוש אבל אני חדש בתחום הרכב... קניתי רכב שמותקן עליו אגזוז לחץ 80 דציבל ככה נאמר לי. (יש לי את המקורי במחסן). השאלה הראשונה זה חוקי ? בן דוד שלי אמר שמקבלים קנס כספי על זה... האדם שקניתי ממנו אמר שהוא עובר טסט... השאלה השנייה שאני ישאל ואני יודע שזה נושא חרוש: פילטר פתוח נאמר לי שהוא לא מסנן ממש טוב כמו הפילטר המקורי אבל הייתי ולא מוסיף הספק כמו שאומרים. אבל מבחינת הכניסת אוויר הוא יועיל במשהו ? או שזה משהו שיש כדאי לשלול מכל רכב. הפילטר פתוח הוא דבר חוקי ? צריך אישורים בשביל הדברים האלה ? תודה לעונים -
לא שאלתי אותו לגבי העלויות שעשו שם בעיקרון זה רכב של מישהו שבצבא ואבא שלו מוכר לו אותו בגלל שהבן חוזר אחד לחודשיים ואין לו זמן להמשיך פרוייקט מסויים אוליי האבא פשוט טעה לגביי העניין של ההגדלת קדח אוליי זה רק ראש מנוע. הרכב בעיקרון מושקע המון בעניין התוספות של אגזוזים פגושים... בנוסף האבא אמר שהגיר שם הוא קוויק שיפט עם קלאץ קרמי זה רק מה שאני יודע. כמה אנשים אמרו לי שאין אפשרות להעשות כזאת הגדלה בנפח מנוע מ-1840 ל-2200... יש מצב שזה אפשרי ואנשים מטעים ?
-
כן אה חחח זה באמת מפקפק אבל לפעמים זה גם טוב שיש את זה פשוט לעשות מה שאתה עצמך רוצה וזהו. תודה נתת לי כיוון ממש טוב
-
ביום שישי אני הולך לעשות עליו נסיעה ראשונה אחרי שיסיימו לשפץ לו את האלטרנטור בעיקרון הבן אדם מתחייב לי עליו אבל עדיין לא סומך על מילה. בעיקרון הייתי הכי בלחץ על עניין ההגדלה שעשו. אני בכל מקרה אעדכן ברגע שאני אעלה עליו !
-
ככה הבן אדם אמר שהכוח של הרכב הוא 150 והוא אמר ממש שזה הגדלת קדח... זאת בעיה ?
-
חייב עזרה חברים. רכב מסוג מאזדה 323F שנת 1997 ידני מגיע עם מנוע 1840 הבעלים עשה הגדלת קדח ל2200 ואמר שברישיון הרכב רשום בתור 1840 ועובר טסט חופשי ככה זה הגיוני ? צריך אישור ? אמרו לי שגם אם שוטר או בוחן עוצר את הרכב הוא לא יכול לעלות על העניין הזה אלא רק אם מפרקים מנוע ומתחילים במדידות מסוימות. לרכב היה הספק של 114 כוח ועכשיו 150. תודה לעוזרים.
-
לפי מה שאמרו לי עכשיו חברה סינית רכשה אותם והרכבים מיוצרים בסין... כמובן שהרכבים הקלאסיים שלהם זה פשוט תענוג לנסוע עליהם.
-
מוסך ברמה הכי גבוהה שיצא לי ללכת אליו יחס אדיב שירות הכי אמין שיש אנשים מתורבתים עושים הכל בשביל שתצאו משם מרוצים ושמחים בודקים את הרכב כמו שצריך מקצועיים בטירוף גם מבחינת המחירים הם בסדר גמור. פשוט לצאת עם חיוך ממליץ בחום !
-
היי חברים. אני רוצה לשאול אותכם היום משהו חשוב חייב הכוונה... אני עומד לרכוש רכב שהושקע בו המון כסף מבחינת תוספות שיפורים וכו'. כרגע אין ברכב נעילה מרכזית או קודן,האיזור שאני גר בו הוא קצת בעייתי יש הרבה פריצות וגניבות של רכבים. איזה סוג נעילה כדי לשים לרכב נעילה מרכזית/קודן/מנעול הגה/הילוכים. תודה לעוזרים
-
זה רכב שאני מחפש המון זמן והוא לטעמי כנראה שאלך עליו בגדול לגביי הצבע אני כמעט בטוח שאני אעשה לו פחחות וצבע אוליי איזה פרוייקט קטן אפילו מי יודע... תודה רבה לכולכם על העזרה !
-
לא אוהב את סוגי הרכבים שהצעת... זה רכב שאני מחפש הרבה זמן השאלה שלי הייתה אם שווה את המחיר למרות ה2 בעיות שיש... עוד חוות דעת של מישהו ?
-
שלום לכולם רוצה להתייעץ ברכישת הרכב מאזדה 323F הפנסים הנפתחים. אז ככה: הרכב יד 01 ידני שנת 1993 יש לו טסט לחצי שנה ועשה 280 אלף קילומטר. לדברי המוכר הרכב שמור מאוד ללא שום בעיות הוא היה מטופל במורשה. הבעיות שיש שם זה הצבע שהוא דהוי מאוד וממש מחייב בצביעה כללית. והבעיה השניה הוא אומר שיש מכה בדלת מאחורה בצד ולפעמים היא נפתחת ולפעמים לא. הבן אדם מבקש ממני 4500 שקל ושאלתי האם הוא שווה את המחיר הזה בעבור הנתונים האלו. תודה למייעצים
