Jump to content

Maor Hananayev

  • הודעות

    272
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Maor Hananayev

  1. מה נשמע חברים ? היה לי באוטו את המכסה המקורי ושברו אותו עם ההברגות חזקות מדי ונזל ממנו הרבה שמן... החלפתי מכסה שסתומים חלופי חדש ואטם מכסה שסתומים חדש הייתה הפסקה לאיזה שבוע שבועיים וחזר היום חשוב לציין לא מרחתי סיליקון בנוסף לגומיה עצמה,השמן נוזל על הסעפת פליטה ומתאדה ויש ריח של שמן זה מפריע בנסיעה או בעמידה יש משהו לעשות ?
  2. תודה רבה לך אחי במיוחד שענית מהר ובשעה כזאת ! יש נושא שעשיתי בטכני אשמח אם תבחין שם זה ל גבי מאזדה 3 קצת ארוך חחחח שוב תודה רבה !
  3. אז יכול להיות שיש משהו חשוד במילים של המוכר או פשוט אי הבנה של המוכר בסוג של הגיר באוטו כנראה שזה הטיפטרוניק 6 הילוכים... ?
  4. המוכר אמר 6 הילוכים ככה אמר שזה ה DSG6 האמין לא הDSG7 הלא אמין
  5. כמו מה נראה ?
  6. אני אסתכל בתמונות ששלח לי יש שם תמונה של הפנים של הרכב אעדכן פה תודה
  7. מה נשמע חברים ? יש לאמא שלי מאזדה ולאחרונה נדלקה מנורת צ'ק אנג'ין בעבר נדלקה ובדקו והיה תקלה בחיישן חמצן אמרו מחלה במאזדה... מאז נכבה ולפני שבועיים נדלקה שוב המנורה האוטו פתאום צורך המון דלק ולא סוחב בעליות... שהמזגן מופעל האוטו כמעט לא מגיב. אמא שלי אומרת שהאוטו מרגיש כאילו ההילוך לא עובר בזמן והוא מושך את ההילוך היינו אצל המוסכניק בן אדם שאני מכיר אישית אמין ומקצועי אמר אין שום בעיה בגיר אבל אם תרצו נעשה טיפול לגיר עשינו ונשאר כמובן אותו דבר. שאני נוסע באוטו האוטו מושך את ההילוכים אבל אמרו לי שזה נורמאלי למאזדה עם 4 הילוכים. דבר נוסף שמרגישים זה שהאוטו רועד במהירות של 90 קמש בערך מה יכול להיות הבעיה ? הנושא של הסחיבה והדלק חשוב לי יותר כרגע מהגיר תודה לעוזרים
  8. המוכר של הרכב אמר שזאת התיבת הילוכים שיש שם... יש דרך לדעת איזה יש שם ? בכל מקרה יש לך משהו לומר על האוטו ?
  9. מה נשמע חברים ? חייב את עזרתכם אני לפני רכישת רכב מסוג פולקסווגן ג'טה 2007 מנוע 1.6 גיר DSG6 (די אס גי 6) האוטו עשה משהו כמו 140 אלף קילומטר עבר טסט לפני שבועיים חיצונית שמור במצב מצוין. המוכר דורש 17500 שקל האם האוטו שווה את זה ? יש בעיות מסויימות ? איך הוא מבחינת נסיעה עם מזגן סוחב ? טיפולים יקרים ? אשמח לדעת הכל תודה רבה
  10. אוקיי יש לי אישור בלמים לעשות אז על הדרך אשאל חחחחח תודה
  11. היי חברים מקווה שזה קשור לנושא... יש לי יונדאי אקסנט שנת 2000 מנוע 1.5 האוטו באמת נוסע טוב והכל אבל רציתי לדעת אם יש אפשרות לעשות הסבה לברקסים מאחורה ולשים שם בלמי דיסק במקום הדראמים שיש... אם כן מאיפה אני מתחיל ? פירוקיות ? לוקח מאלנטרה ? להזמין מחול ? תודה לעוזרים
  12. עבודה בשכונה חחחחח תודה על העזרה פשוט אני צריך להחליף אותו ולעשות טיימינג אז אני השבוע יעשה את זה
  13. מהאינטרנט יש תמונה מדוייקת של הצינור אם אני אצלם לא יהיה ברור...
  14. אחרי בדיקה יש צינור מים מברזל שיושב מתחת לסעפת יניקה שהוא אכול ואכן יש ממנו נזילה... מה עלות של צינור כזה בחלקי חילוף ?
  15. מה נשמע חברים ? גיליתי שיש המון חלודה וקורוזיה במערכת ואני מפחד מהעניין הזה... חבר שלי שם באוטו שלו פלאש לרדיאטור והרדיאטור הפנימי התחיל לנזול לו אחר כך הוא שם גם באקסנט רק שנת 2001... יש פתרון שיכול לפתור בעיה כזאת של לכלוך במערכת ? תודה לעוזרים
  16. יכול להיות אם יעבור זה יהיה מצוין. שאלה נוספת שעלתה לי לראש יש לי נזילה מהפלאנג' מים ממש נזילה קטנה רואים שם רטיבות והוא מלא לכלוך וקורוזיה... החלפתי את הבית העליון והטרמוסטט אבל יש נזילה מהפלאנג' למטה אמרו לי להוציא את החלק לשייף טוב ולשים נייר קלינגרית למי שמכיר זה אטם מיוחד... שווה לעשות ?
  17. הפחד להיכשל בגלל שיש לי את הטופס של הבעלים הקודמים של האוטו שנכנס פעם נוספת לבדיקה של זיהום אוויר
  18. מה נשמע חברים כשאני מתדלק את הרכב המחוג נראה שמזייף ולא באמת עולה משהו כמו שצריך החלפתי את המצוף באחד חדש לגמרי ועדיין זה מרגיש ככה תדלקתי 100 שקל דלק אחרי שהייתי על הרזרבה והמנורה דלקה והמחוג עלה לחצי רק. כמה דלק אמור להיכנס במיכל של יונדאי אקסנט שנת 2000 כמו שלי מנוע 1.5 ? דבר נוסף אני נכנס לטסט איך אני יכול למנוע זיהום אוויר גבוהה ? תודה לעוזרים
  19. אם אתה אומר ש5 שנים האוטו אצלך ואתה לא יודע מה הולך שם תעשה בדיקה לך למוסך שאתה מכיר שלא יעבדו עלייך. אם ימצא שצריך להחליף קלאץ אז כמובן שזה בא הכל ביחד קיט+הייתי מחליף גם את השמן גיר (אבל זה רק אני).
  20. שווה לעשות בדיקה לשמן. יש רעש כלשהו שאתה מבצע את ההעברה ? הוחלף קלאץ מתישהו ?
  21. חבר טוב שלי בדק ואמר שזה כן נזילה אמר שצריך לפרק את הבית התחתון לשייף עם נייר זכוכית ולשים איזה אטם על זה כמו קרטון. לנקות עם ספריי קרבורטור יעזור ?
  22. הנה משם הנזילה מתחת לבית העליון הוא חדש והטרמוסטט חדש כנראה שהבית טרמוסטט התחתון גמור ?
  23. גיר מפירוק ? אי אפשר לתקן את הדבר הזה ? כמה יעלה גיר מפירוק ? שמן גיר אני יודע שצריך 75W90 איזה חברה כדי לקנות אמור להיכנס שם 2.15 ליטר בדקתי. הנזילה מהבית התחתון של הטרמוסטט יש שם רטיבות ורואים שמשם נוזל המים ממש קצת אבל
  24. מה נשמע חברים שבת שלום ! אז ככה כשאני נוסע ברכב אם זה בנסיעה עירונית או בין עירונית יש לי חריקה שנשמעת מהגיר בהורדת הילוך מ-4 ל-3 כשאני מעלה אין את זה. חבר אמר לי שכדי שאחליף טבעת סנכרון אבל צריך להוריד גיר ולפתוח אותו... יכול להיות שזה לא הטבעת ? אני לא יודע מה לגבי שמן גיר אין מדיד,או שלשים תוסף לגיר ואז להחליף שמן ? דבר נוסף שהבחנתי בו בלי קשר לגיר הוא שיש נזילת מים קטנה ממש מהבית טרמוסטט תחתון החלפתי טרמוסטט ובית עליון לפני שבועיים ועכשיו התחילה מלמטה צריך להחליף ? (יש קורוזיה) זה משהו שאפשר לשייף ולסדר ? תודה לעוזרים
  25. מה נשמע חברים הבחור שקניתי ממנו את האוטו הרכיב את המערכת איכשהו ולא שומעים טוב בכלל יש 2 מגברים סאב רמקול 6X9 שהוא חיבר בבגאז מלמטה (והרמקול נותן מכות למתכת של הבגאז כי הוא לא מתאים לשם.. ועוד זוג קומפוננט של JBL בדלתות מקדימה שבקושי שומעים אותם משום מה. הרדיו דיסק זה Pioneer mixtrax. מישהו יכול לתת לי הסבר או מדריך כלשהו להרכבה של מערכת בצורה נכונה ועם איזה כבלים כדאי להשתמש אני הייתי רוצה לעשות הרבה איכותית אין לי בעיה לוותר על הרמקולים מאחורה אוליי אני אביא קומפוננט אחר לדלתות מקדימה בהמלצה של מישהו מכם. מה זה גישור בין מגברים אני צריך לעשות את זה ? אשמח להדרכה תודה
×
×
  • תוכן חדש...