Jump to content

Maor Hananayev

  • הודעות

    272
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Maor Hananayev

  1. שלום לכולם מחפש מאזדה 323F ידנית עם הפנסים הנפתחים תודה לעוזרים
  2. היי לכולם אני רוצה לקנות את הרכב הראשון שלי. יש לי תקציב של 12000 שקל ואני לא יודע מה כדאי לקנות. אשמח להצעות לרכבים ידניים בלבד,אני רציתי לקנות אלפא 156 שנת 2000 מנוע 2.0 אבל אמרו לי שלא כדאי אולי אתם תוכלו לעזור לי... תודה רבה לעוזרים
  3. היי אני נהג חדש רציתי לשאול אם כדי לרכוש את הרכב הבא: מאזדה 323F הפנסים נפתחים שנת 1993 ידני מנוע 1600 קרבורטור הרכב עבר החלפת רדיאטור מצבר צמיגים ובולמים קדמיים. הרכב צריך לעשות כל חצי שנה טסט. האם כדי לרכוש רכב מהשנה הזאת ? האם כדי לקנות משהו יותר מתקדם ?
  4. כן התכוונתי להקפאת רישיונות בכדי לא לצבור חובות רישוי
  5. רציתי לדעת אם יש אפשרות להעמיד רכב מעוקל ? הרכב על שם אבא שלי אני רוצה להעמיד אותו בינתיים. האם אני צריך את אבא שלי איתי במשרד הרישוי בשביל לבקש העמדת רכב ? זה קצת דחוף אז אשמח לעזרה. אני מקווה שזה הפורום הנכון סליחה אם לא
  6. היי חברים אני לא יודע אם הנושא הזה ממש קשור לפורום הזה ספציפית. יש לאבא שלי אודי A4 שנת 95\96 אני צריך לבדוק ברישיון. בכל מקרה הרכב מעוקל ורציתי לשאול אם יש אפשרות לעשות העמדה לרכב בינתיים ? זה משהו שדחוף ל כי אני צריך לעבור טסט על ידני בקרוב והוא רוצה לתת לי את האוטו בדקו לי במשרד הרישוי ואמרו שאני יכול לעשות טסט וביטוח לרכב אבל לא אמרו לגביי העמדת רכב. הרכב בלי טסט כמעט שנה. ועוד שאלה שאני בטוח שקשורה לפה כשמרימים את הקלאץ ברכב אתה מרים ומרים הרבה עד שהוא מתחיל לנסוע יש מצב שזה הקלאץ עומד ללכת? אני יודע שבדרך כלל הקלאץ לא צריך לעלות כל כך הרבה אבל קטונתי. תודה
  7. היום הוא אמר שהוא חושב שצריך להחליף שמן גיר מקורי עם מסנן מקורי עלות של 400 שקל לא כולל עבודה... יכול להיות שזה זה ? הבן אדם שם אמין ביותר אני אישית מכיר אותו הוא לימד אותי בבית ספר אבל השאלה אם זה יכול להיות הבעיה בעיקר. חוץ מזה הוא בדק ואמר שזה בעיה במאזדות לגביי התחלת נסיעה בבוקר יש את הבעיה הזאת של המשיכה...
  8. אהלן לכולם המאזדה 3 שנת 2006 מנוע 1600 גיר טיפטרוניק. לאחרונה התחילה למשוך הילוכים כאשר האוטו קר לגמרי אחרי לילה,שהוא מתחמם הוא חוזר לעצמו פחות או יותר. הייתי במוסך היום הבוחן עשה איזה 2-3 סיבובים ואמר שהוא לא מרגיש שום דבר חריג אבל כאשר כמה אנשים מהמשפחה שלי נסעו עליו עם 30 שנה ניסיון על הכביש גם הם כמוני מרגישים את המשיכות האלה של ההילוכים בעיקר בהילוכים 1,2,3 בהילוך 4 הוא כבר בסדר. אחד העובדים אמר משהו לגבי החלקה של הגיר ואחד אמר שזה יכול להיות ממיר מומנט משהו כזה או אוליי זה בכלל שמן שלא ידוע לי על מצבו כי שקניתי את הרכב היה שמן גיר אבל אני לא יודע כמה זמן הוא שם ומה מצבו אני רק יודע שעשיתי טיפול 10K לרכב כולל פילטר דלק. בנוסף יש מנורת צ'ק אנג'ין משחקת מבחינה שהיא נדלקת ונכבית המוסכניק אמר שהיא לא קשורה לעניין ההילוכים. נ.ב המוסכניק אמר לי להשאיר את הרכב אצלו היום במוסך בסביבות 16:30 בשביל שהאוטו יתקרר לגמרי במהלך הלילה בשביל שמחר בבוקר הוא יוכל לקחת את האוטו ולראות את מה שקורה לי בבוקר כשאני מניע ומתחיל לנסוע... תודה רבה לעוזרים !
  9. אהלן לכולם. אתמול נדלקה לי מנורת צ'אק אנגין בדקתי וזה הראה חיישן נקישות ובאמת שמתניעים את הרכב שומעים רעש מכני שנגרם עקב החיישן. רציתי לשאול אם מישהו יכול לתת לי הסבר איפה נמצא החיישן הזה ברכב מאזדה 3 שנת 2006 מנוע 1600 טיפטרוניק תודה לעוזרים
  10. אהלן לכולם היום הוספתי שמן ברקסים ושמן הגה לרכב כי 2 המיכלים היו כמעט ריקים אחרי שהוספתי התנעתי את הרכב ולחצתי על הברקס פעם אחת חלש ופעם אחת טיפה יותר חזק שלחצתי חזק היה רעש של אויר חשוב לציין שלפני אני לא זוכר אם היה רעשים יכול להיות שכן היו אבל רציתי לדעת אם זה טבעי הרעש של האויר... תודה לעונים
  11. שלום חברים יש לי מאזדה 3 שנת 2006 מנוע 1600 טיפטרוניק יש רעש קצת מהמנוע ואמרו לי שצריך לעשות כיוון שסתומים האם זה משהו שחשוב לעשות ? או שאפשר להמשיך לנסוע ללא חשש ?. הרעש עצמו טיפה מציק הרכב עומד על 211 אלף קילומטר עבר טיפול 10 אלף לפני 3 ימים הוחלף גם פילטר דלק. הרעש בכללי היה במנוע לפני הטיפול אבל בכל זאת אני מציין את מה שאני יודע. אשמח לעצות וטווח מחירים שיעלה בשביל לסדר את זה. תודה ולילה טוב לכם!
  12. שלום לכם קניתי רכב חדש מאזדה 3 שנת 2006 מנוע 1600 טיפטרוניק. רציתי לשאול בדקתי היום את המים ברדיאטור וראיתי שיש מים רגילים מהברז זה דבר ראשון דבר שני יש כזה צבע אדמדם כזה מוזר אני אפילו לא יודע איך לבטא את זה הכנסתי יד לתוך החור שם והמים שיצאו לי על האצבע היו רגילים בכל מקרה אני צריך עזרה בקשר למים האלה מה זה יכול להיות או שזה מים אדומים והכל תקין ?. בנוגע למנוע אני צריך הכוונה בנוגע לאיזה סוג של שמן לשים מבחינת סמיכות וחברה איכותית של שמן עבור הרכב. אשמח אם תוכלו לתת לי גם שמן גיר איכותי לרכב הגיר טיפטרוניק... בנוסף לקח שמתי לב שיש מנורה של אזהרת כרית אוויר האם כדאי לרוץ ביום ראשון ישר למוסך ?
  13. אהלן אני עומד לרכוש שברולט קרוז 2009 90 אלף קילומטר הוחלף בה רדיאטור,ואני רוצה להתייעץ איתכם לגביי הרכב האם הרכב טוב ואמין ? המחיר שמבוקש 20 אלף שקל השאלה היא האם כדאי ללכת על הרכב או לקחת משהו אחר ? המנוע 1600 אוטומט
  14. שלום לכולם. אתמול עברתי תאונה לא הכי קלה למזלי כל מי שהיה באוטו חי והכל בסדר איתנו. זאת התאונה הראשונה שקרתה לי... היום הגיע השמאי ואמר שהרכב טוטל לוס מבחינת השאסי (שילדה).הרכב הוא מאזדה 323 לאנטיס שנת 2004. הוא אמר שהוא מוריד מהערך של הרכב 8000 שקל למרות שהגיר והמנוע תקין ושיש עוד הרבה חלקי חילוף שאפשר להעיזר בהם. זה הגיוני שהוא מוריד לי מחיר כזה מהסכום ? המחירון של הרכב הוא רק 14 אלף שקל. חשוב לציין שלא אני גרמתי לתאונה נהג משאית נכנס בי מאחור וגרר אותי קדימה עד שנדפקתי בעוד רכב מקדימה,נהג המשאית מודה באשמה שלו שהוא גרם לזה. מה אני אמור לעשות לגביי הסכום שהשמאי הוריד לי ותוך כמה זמן אקבל את הכסף שמגיע לי ? לרכב יש ביטוח חובה וצד ג' אין מקיף. תודה ויום טוב
  15. שלום לכולם יש לי מאזדה 323 מנוע 1600 שנת 2004 אוטומט. כרגע ברכב יש שמן מנוע 10 על 40 חצי סינטטי והחברה לא ידוע בכלל נראית ממש זולה. רציתי לשאול לגביי חברה מומלצת לשמן מנוע ויחסים של סמיכות האם כדאי 15 על 40 ? ולגביי נוזל קירור אני משתמש בחברה שקוראים לה Peak תוצרת ארצות הברית האם זה טוב ? לגביי שמן גיר לפי המדיד יש אפילו יותר מדי שמן גיר אני אישית לא יודע איזה חברה של שמן ומה הולך בשמן הזה קיבלתי את האוטו עם השמן הזה כשרכשתי אשמח לעצות לגביי שמן גיר תודה !
  16. שאתה אומר תשנה אני לא ממש מבין איך לשנות אני חלש בקטע הזה תוכל להסביר לי קצת יותר אוליי ?
  17. Pioneer DEH-1700UB הוא אחלה של רדיו דיסק באמת אבל אני לא יודע למה פתאום שומעים רק קול באס מהרמקולים אז הכל עבד יפה ואין מצב שמשהו נשרף אני חותם על זה.
  18. הוא חיבר סקנר ואחריי הבדיקה זה מה שהוא אמר...
  19. אהלן חברים חג שמח ושבת שלום ! יש ברשותי מאזדה 323 שנת 2004 מנוע 1600 אוטומט. לאחרונה נדלקה לי מנורת Check Engine,הלכתי למוסך והוא אמר שמערכת ההזרקה מלוכלכת נורא וכנראה גורמת לזיהום אויר... הוא ניקה שם את המערכת וגם איפס את המחשב ואמר שעכשיו הכל תקין,לאחר יום שוב נדלקה לי המנורה והיא התחילה לשחק נדלקת שמניעים ואחר כך אם מניעים שוב אז היא לא מופיעה (נדלקת ונכבית). בכל מקרה אני אשמח אם תוכלו לתת לי כיוון כלשהו ומוסך אמין יותר באיזור עפולה. תודה רבה לעוזרים !
  20. יש לי רדיו דיסק של פיוניר ואמרו לי שיש לו יציאת RCA רק לסאב זה הגיוני ? אני זוכר שמישהו חיבר לי מערכת שלמה עם סאב ורמקולים להגברה וזה עבד אבל עכשיו שמחברים רמקולים חדשים הם נותנים רק סאב ואין צליל...
×
×
  • תוכן חדש...