Jump to content

Maor Hananayev

  • הודעות

    272
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Maor Hananayev

  1. חיישן עולה בערך 300-400 שקל ולא סיני אני קונה מחנוץ חלפים ביפיע ליד נצרת. הוא הכי טוב שיש בצפון במיוחד למאזדות ! אם נוח לך האיזור 046561536 קוראים לבחור חמודי
  2. עזרת רבות עכשיו תודה רבה מה לגבי הסוג שמן יש לך מילה ?
  3. היה לי משהו דומה והחלפתי חיישן נקישות מקורי כמובן ומאז האוטו נוסע טיל והצריכת דלק השתפרה פלאים. כשהחיישן היה תקול האוטו היה פשוט לוגם דלק בכמויות. ממליץ לך לבדוק את הנושא קצת יותר לעומק לפני שתחחליף סתם
  4. שלום לכולם. בזמן האחרון אני שם לב שהרכב שלי קצת מאבד שמן ואני מוסיף מדי פעם קצת. בדקתי כיוון של נזילות והכל תקין גם החלפתי את כל המחזירי שמן. אמרו לי שיש בדגם של האוטו הזה(מחלה) של גומיות שסתומים,בעבר קראתי כאן בפורום תגובה של מאור30 שאמר שמחליפים את הגומיות כמו לחמניות. קנינו את הכלים ואת הגומיות רציתי לשאול אם יש כמה דרכים להחלפה ? או שרק דרך אחת. חבר אמר שצריך לפרק טיימינג קמשפטים וסעפת פליטה ולעשות את זה ככה איכשהו אני פחות מבין בעניין הזה. אשמח אם מישהו שעשה את זה בעבר יוכל קצת להסביר על אופן העבודה. האם יש שמן שהייתם ממליצים גם לשים לרכב ? קניתי ערכת טיפול והשמן שהביאו לי הוא של חברת ריינול 10W40 טיפול שעבר שמתי אותו אבל אמרו לי שעדיף לשים ולוולין מקס לייף. תודה לעוזרים ושבת שלום !
  5. עדכון פתרתי את הבעיה היה כבל חשוף שנגע בגוף של הרדיו לאחר ששמתי עליו טיפה איזולירבנד הכל עובד
  6. יש לי את התקלה הזאת מהבהבת ברדיו amp error אם אני מנתק ומחזיר הוא עובד לכמה דקות ושוב עושה את התקלה מה יכול להיות
  7. יש מצב שסגנון הנהיגה שלך גמר את הקלאץ מהר מי שיודע לנהוג נכון עם גיר ידני יכול לשרוד עם קלאץ המון שנים. שאתה מעביר הילוך אתה מרגיש שאתה מעביר נכון ואין דפיקה בגיר ? במקומות ישרים בלי עליות אתה נותן הרבה גז לפני שאתה מרים את הקלאץ ? יכול להיות שהגלגל תנופה גורם לבעיה למרות שברכבים מהסוג הזה ידוע שהקלאץ הולך מהר בגלל החוסר כוח במנוע וצריך לתת הרבה גז ורק אז להרים את הקלאץ וזה הבלאי הכי גדול... יתקנו אותי אם אני טועה החברים אבל לי נשמע כמו אחד מהסיבות שציינתי...
  8. מה נשמע חברים הקלאץ כבר גבוהה ואני רוצה להחליף אותו כמובן שאני עושה הכל בעצמי בשכונה עם חבר טוב עם ידע וניסיון רב... מה אני אמור לקנות חוץ מסט קלאץ' (שמן גיר קניתי לא מזמן) האם צריך מזלג ? משאבה ? כבלים להילוכים ? אשמח לדעת מה אתם ממליצים
  9. לא שאני יודע על איבוד כוח אבל פשוט חשבתי מה יכול לתרום לאוטו למנוע קצת להרגיש יותר "פרש" אולי יש חוטי הצתה שונים ופלאגים שונים ? משהו מהבסיס המכאני שאפשר לשנות פילטרים שמן שידוע שיכול באמת לתרום
  10. היי חברים שלום רציתי לבדוק ולהתייעץ איך אני יכול להחזיר למנוע שלי כוח ואפילו להוסיף. אני מאוד אוהב את האוטו אני מתחזק אותו בזמן ורוצה להישאר איתו לטווח ארוך. מה אני אמור לעשות להחליף משהו במנוע ? אולי משהו אחר ? צריך אישורים לכל דבר קטן ? אשמח לדעת הכל תודה אני ארשום מה שהוחלף ברכב ומה נעשה עד עכשיו: חשוב לציין הרכב עשה בעבר ראש מנוע טיפול תקופתי כולל פלאגים ופילטר דלק+טיימינג ומחזירי שמן+שמן גיר חדש(ידני) החלפת אטם מכסה שסתומים+החלפת מכסה שסתומים 4 בולמים+תושבות קדמיות ניקוי לכל מערכת הקירור בלי פלאשינג
  11. שחכתי לציין מנוע 1.5 נראלי 8 שסתומים
  12. היי חברים רציתי להתייעץ איתכם לגבי סוג השמן שכדאי לשים בטיפול האחרון עשיתי שמן 10W40 של ריינול ופילטר שמן מקורי המליצו לי שמן של Valvoline Max life אבל אני יודע שיש גם חברות גדולות כמו קסטרול ליקויי מולי. אשמח להמלצות תודה רבה
  13. השמן זה לא הבעיה בוודאות עובדה שהיה שיפור קטן החריקה נחלשה אבל עדיין יש. שאלתי על שיפוץ גיר שאני יעשה לבד עם חבר אנחנו כל הזמן עושים הכל ברכבים שלנו השאלה שלי היא אם מישהו יכול לעזור לי לאתר טבעות סנכרון או קיט שיפוץ אפילו מחול.
  14. היי חברים. כשאני נוסע ומוריד הילוך מ-4 ל-3 יש חריקה.ולעיתים גם הילוך 2. האם יש אפשרות למצוא קיט לשיפוץ גיר ? אני חושב שהטבעות סנכרון כבר עשו את שלהם החלפתי שמן גיר בתקווה שיעזור יש שיפור קל בביצועים אבל עדיין יש חריקות. אשמח אם מישהו יוכל לתת לי איזה מקט או מישהו שימכור את זה ולא אצטרך להביא גיר מפירוק
  15. יכול להיות גם איזון גלגלים
  16. רצועה חדשה לא נקרעה בדקתי
  17. מה נשמע חברים ? אז ככה אחותי אמרה שהיא נוסעת באוטו הוא מתחמם עם מזגן... נסעתי איתו עם מזגן דולק ועשיתי עליות קשות והאוטו עבד מצוין כולל החום מנוע היה יציב. שמעתי מין דפיקה בהגה שמסובבים ימינה ומחזירים אחרי שעשיתי את העליה ההגה נהיה קשה בצורה מטורפת ונאלצתי לסובב בכוח ממש חזק עם 2 ידיים תוך כדי שומעים את המשאבת הגה צועקת הצילו ממש. זה קרה בפתאומיות... ניסיתי לחבר מכשיר לסרוק תקלות אבל אין תקשורת עם המחשב מנוע משום מה... בנוסף המד לחץ שמן לא עובד בלוח שעונים. תודה רבה לעוזרים !
  18. סלד אני לא יכול לדעת על כמה אני כי אין בלוח שעונים של הרכב מד סלד
  19. איך אני אמור לדעת כמה הפרפר אמור להיות פתוח ? להניע כשהצינור אוויר מנותק ? ולראות את המצערת במצב פתוח ? את המנוע צעדים החלפתי לבד... ובוצע בנוסף ניקוי מצערת
  20. יונדאי אקסנט שנת 2000 מנוע 1.5 ידני קוד תקלה P0507. הוחלף המנוע צעדים בגלל שהקודם לא היה נפתח טוב והאוטו היה מגמגם ונכבה עד עכשיו עברו שבועיים מהרגע שהחלפתי את החיישן באחד חלופי נדלקה הצק אנגין ואומר סלד גבוהה מה אמורה להיות בעיה ? תושה לעוזרים
  21. מאיפה אני מוצא את זה ? את כל הסדר וכו'
×
×
  • תוכן חדש...