Jump to content

Matan Kalimyan

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של Matan Kalimyan

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שאלתי אנשים ואמרו לי שזה כנראה מנוע חשמלי ויחידה חשמלית . אפשר פרטים וכיצד ניתן לבדוק?
  2. יום ראשון הפעולה נעשתה וחזרה על עצמה היום בבוקר התקלה ושוב בוצעה ניקויי ןולימוד
  3. מה עוד ניתן לעשות ? אחרי שפעם שנייה ביצעה ניקויי וניתוק וחיבור מחדש של בכבלים של החיישנים הרכב נוסע כתקין אבל כנראה עד שייתקע שוב.
  4. שלום לכולםיש ברשותי קורולה 2008 סאן רובוטית. לפני שנה הוחלף קלאץ חדש ומזלג ( חלק להחלפת הילוכים ) לפני 7 חודשים. בימים האחרונים באמצע נסיעה או עצירה בצומת הרכב יוצא מהילוך( נסיעה E ל N) לניוטרל. הרכב הוכנס פעמיים למוסך ונראה במחשב בעיית תקשורת בין המנוע לתיבת ההילוכים. נעשה במוסך ניקויי של השקעים החשמלים ( פעולה זו נעשתה בעבר והתקלה חזרה), מה ניתן לעשות בנושא.תודה מראש לעוזרים
  5. שלום לכולם יש ברשותי קורולה 2008 סאן רובוטית. לפני שנה הוחלף קלאץ חדש ומזלג ( חלק להחלפת הילוכים ) לפני 7 חודשים. בימים האחרונים באמצע נסיעה או עצירה בצומת הרכב יוצא מהילוך( נסיעה E ל N) לניוטרל. הרכב הוכנס פעמיים למוסך ונראה במחשב בעיית תקשורת בין המנוע לתיבת ההילוכים. נעשה במוסך ניקויי של השקעים החשמלים ( פעולה זו נעשתה בעבר והתקלה חזרה), מה ניתן לעשות בנושא.תודה מראש לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...