שלום לכולםיש ברשותי קורולה 2008 סאן רובוטית. לפני שנה הוחלף קלאץ חדש ומזלג ( חלק להחלפת הילוכים ) לפני 7 חודשים. בימים האחרונים באמצע נסיעה או עצירה בצומת הרכב יוצא מהילוך( נסיעה E ל N) לניוטרל. הרכב הוכנס פעמיים למוסך ונראה במחשב בעיית תקשורת בין המנוע לתיבת ההילוכים. נעשה במוסך ניקויי של השקעים החשמלים ( פעולה זו נעשתה בעבר והתקלה חזרה), מה ניתן לעשות בנושא.תודה מראש לעוזרים