הי חברים שבוע טוב לכולם
צריך את עזרתכם ,
יש לי יונדאי i10 -2019
הידית של הגבהת המושב של הנהג יצאה לי מהמקום , היא עבדה עד לא מזמן ויצאה מהמקום מסתבר
פעם אחרונה המושב ירד תקין ואז זה יצא מהמקום
המלצות איפה ניתן לתקן את זה באזור נתניה
וכמה דבר כזה אמור לעלות בערך?
תודה לעוזרים .
הי חברים חג שמח
יש לי רכב יונדאי i30 פרימיום 2015
עם מערכת בנויה של הרכב של jvc
לאחר החלפתי טלפון לא מתחבר לי לBluetooth
או לשום טלפון אחר
רשום שגיאה לאחר הצגת הקוד
דבר שני
לרכב רשום שיש נעילה כללית חלונות והכל
אך ניסיתי כמה קומבינציות של השלט וזה לא נותן לי והחלונות לא נסגרים האם זה קשור לזה שהשלט לא מקורי?
תודה לעוזרים
הי חברים
שאלה רכשתי יונדאי I30 פרימיום 2015
מעוניין לדעת איזה שמן מנוע צריך ?
לפי הבנתי 5W30 רציתי לוודא שאכן זה הרמת צמיגות
ולגבי מים מזוקקים מומלץ רק של יונדאי או ניתן גם חברות טובות אחרות ?
כרגע הרכב עם 76 קילומטר
מתי מומלץ לעשות את הטיפול הבא
תודה רבה לעוזרים
שבת שלום
הי חברים צריך את
עזרתכם צריך לעשות טיפול 105 אלף קמ
וטיפול ברקסים צריך לעשות טסט..
מחפש מוסך אמין וטוב שלא יקרע אותי
אני גר בנתניה .
אפשר המלצות.?
תודה
חג שמח
שלום חברים חג שמח מועדים לשמחה :]
לצערי נגנב לי הזרוע של הוישר האחורי לפני טסט בדיוק .
קניתי חדש ואני צריך להרכיב אותו לפני הטסט
גנבו לי את כל החלק ונשאר לי רק הבורג
אם אני יכול להרכיב את זה לבד ?
אם כן מישהו יכול להסביר לי שאני ירכיב את זה בצורה נכונה
תודה לעוזרים
לצערי נגנב לי המגב +הזרוע האחורי של הרכב ויש לי טסט עוד שבועיים
לפי מה שקראתי הטסט לא עובר ללא מגבים האם זה נכון ?
2. אני מחפש מאיפה לקנות חלקים לא מצאתי מקום שמוכר את זה אלא רק את המגב עצמו
מישהו יודע ויוכל לעזור לי
אני מדבר פה על קיה פיקנטו 2012 .
תודה לעוזרים
שבוע טוב :]
בהתאם לפוסט הקודם
קיבלתי הצעה של טיפול 90000 אלף לקיה פיקנטו 2012
ממוסך מורשה בנתניה
בעלות של 2000 שח
וקיבלתי הצעה גם של בלמים משום מה אמרו שהגלגל הקידמי מצד שמאל
לא תקני
האם ההצעות היגיונית ?
תודה לעוזרים פשוט אני אובד עצות
היי חברים
אני חדש פה ואשמח לשמוע חוות דעת ניטרלית
אז ככה
רכשתי סוף סוף את רכבי הראשון
קיה פיקנטו 2012
לפני 4 חודשים
קניתי אותו ללא סיפור טיפולים וספר רכב
אבל עבר בדיקה ברכישה והיה במצב טוב
נשבר לי הקודנית לי ברכב
והחלטתי ללכת למוסך מורשה
כי חשבתי שזה עניין זול התברר כ300 שח אבל לא נורא
בכל מקרה
הסוכן שם התחיל להגיד לי שהברקסים לא תקינים
רפידות וכו אני לא כל כך מבין בזה
ואני מתקרב ל90 אלף קילומטר אז צריך לעשות טיפול בנוסף
קיבלתי 2 הצעות מחיר לדעתי הם יקרות
אשמח לדעתם
אם זה באמת המחירים
סליחה על החפירה
ותודה