Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, הוא נוטה לבנזינים ואני לא מצליח לשכנכ אותו אחרת. בחור די עקשן... מסתכל בעיקר על פוקוס וcw.

יש סיד ידניות דיזל עם קמ לא בשמיים (סביב ה150) בתקציב, או איי30 ידניות בנזין.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מצטרף למי שרשם פה שיש לכוון לרכבים משפחתיים, אני לא הייתי מרגיש בטוח במיוחד בכבישי ישראל לשים את הילד שלי מאחורה ברכב סופר מיני או מיני לדעתי זה פשוט סכנת נפשות... סטיישן משפחתית בחירה טובה שיש הרבה רכב מאחורה שיספוג מכה למקרה שתהיה...כמובן, לא מאחל לאף אחד...

 

אגב, חבר קנה את הסוזוקי sx4 וחווה תאונה מאחור, הרכב שנכנס בו פשוט מעך את כל הרכב כמו קופסת טונה עד לכסא שלו, והוא העיד שהרכב לא הגיע במהירות גבוהה בכלל.... הוא לא קנה סוזוקי בחיים שלו לאחר מכן...

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?668740-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-%D7%94%D7%90%D7%A6-%D7%91%D7%A7-2012-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA

 

פוקוס גימור טרנד, על פניו קמ די נמוך, האצבק והרכב מטופל (דיברתי עם הבחור)

יש טסט לעוד 3 חודשים, נשמע סביר? בכמה הן נמכרות מחיר ריאלי?

פורסם

כמו שחלקם כבר ציינו ניתן ללכת על סופר מיני ידני והוא יהיה משנתון מתקדם.

אני ממליץ לחשוב על כיוון קיה ריו ידנית שנת 2013/2014 ניתן למצוא בסביבות התקציב 30,000 ש"ח. היה רכב חסכוני, אמין, מרווח מאוד מבפנים וגם לפי דעתי נראה יפה מאוד, בנוסף כבונוס לקיה מיד פרטית יש 7 שנים אחריות לכן ניתן עוד "לזכות" בכמה חודשי אחריות עד שנתיים תלוי כמובן משנת הרכב האחריות לא על הכל אבל על המנוע ועוד חלקים אחרים אני לא זוכר בדיוק. ניתן ללכת לכיוון הזה.

פורסם
עדיין מחפשים.

מעדכן שהסיפור קצת שונה עכשיו כשהבנתי, שהבחור הולך לנסוע כל יום מהמרכז לדרום הלוך חזור, כך שיש לו 150 קמ נסיעה יומית.

אז צריך רכב שיהיה חסכוני וכמובן נוח.

נראה לי שבדקתי את הסוניק שלו... הייתה כחולה ושל הסבתא?
פורסם
נראה לי שבדקתי את הסוניק שלו... הייתה כחולה ושל הסבתא?
נכון.

לגבי הצעות על סופר מיני - לא בעניין.

פורסם

טוב הגענו לאיזשהו קו אחרון של השוואה. האופציות העומדות כרגע הן:

-איי30 האצבק 2014 ידנית 1400 עם קמ די גבוה 145 אלף. אין היסטורית טיפולים.

 

-פוקוס ידנית האצבק 2012 עם 115 אלף קמ ,

פיקס מבחינה מכנית, גילוי נאות של המוכר על תאונה מאחורה שכנראה עם קצה שלדה.

 

-פוקוס האצבק טיטאניום ידנית, 2012 עם 160 אלף קמ.

 

-2 איי30 סטיישן 2012 עם קמ בסביבות ה100 אלף.

 

כל הרכבים האלו בטווח של 25 30 אלף שקל.

 

כרגע לדעתי עדיף ללכת על האיי30 בגלל סחירות ותחושה מוצקה יותר, בנוסף למרכב הסטיישן באוטומטיות שיותר פרקטי.

 

אשמח לדעות לכאן ולכאן.

פורסם

בפוקוס דור 3 אין טיטניום ידני שהוא לא אקובוסט, למיטב ידיעתי. או שזה לא טיטניום, או שזה אקובוסט (או שיש כאלו בארץ ואני טועה לגמרי). אולי זה ספורט?

 

לא הייתי קונה אף רכב בלי תיעוד טיפולים סביר.

 

מעבר לזה, אם לא מחפשים דוקא ידני, וסטיישן בא בחשבון, גם לי נראה שה-i30 האוטומטיות עם הק"מ הנמוך עדיפות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אני חושב שספורט זה עם 1600 רגיל ופשוט עם אבזור..

בכל אופן מדובר במנוע 180 סוסים עם 6 הילוכים ואבזור נוחות מלא

פורסם

זה האקובוסט! אם הם אוהבים לנהוג, זה אחלה רכב! אם לא, אולי הייתי נזהר קצת - זה בכל זאת לא המנוע הכי אמין שיש, ואחרי 160,000 ק"מ לך תדע מה מצבו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

תודה.

לא מבין גדול בפורד.

אז נתמקד על האיי30.

1400 ידני ירגיש עגלה ועדיף לקחת 1600 אוטומט, או שגיר 6 הילוכים ידני מפצה על ההספק הזעום של המנוע?

פורסם

אם הבחור הולך לנסוע 150 ק״מ ליום בימי חול, דהיינו 22 יום בחודש בממוצע, הוא יעשה כ- 40 אלף ק״מ בשנה.

 

תוסיף עוד נסיעות בימי שישי שבת ותגיע ליותר מכך.

 

החבר צריך לדעתי לעלות את התקציב לרכישת הרכב ולקנות רכב משנתון מתקדם יותר ועם הרבה פחות ק״מ ורק דיזל או היברידי.

 

החבר לא מבין שבהפרשי עלויות הדלק והתיקונים הוא יכול כבר לרכוש רכב היברידי או דיזל חדשים בהרבה וגם יהיו לו פחות טרטורים למוסכים.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
אם הבחור הולך לנסוע 150 ק״מ ליום בימי חול, דהיינו 22 יום בחודש בממוצע, הוא יעשה כ- 40 אלף ק״מ בשנה.

 

תוסיף עוד נסיעות בימי שישי שבת ותגיע ליותר מכך.

 

החבר צריך לדעתי לעלות את התקציב לרכישת הרכב ולקנות רכב משנתון מתקדם יותר ועם הרבה פחות ק״מ ורק דיזל או היברידי.

 

החבר לא מבין שבהפרשי עלויות הדלק והתיקונים הוא יכול כבר לרכוש רכב היברידי או דיזל חדשים בהרבה וגם יהיו לו פחות טרטורים למוסכים.

מסתבר שיסע פעמיים או שלוש בשבוע

הוא דתי לכן לא נוסע בשבת

בעיקרון משהו כמו 25 30 אלף בשנה.

מצאנו איי30 2012 סטיישן, מנוע 1600 דגם מאובזר עם 120 אלף ב21 אלף שקל. כנראה שזו הכלה.

פורסם

30K בשנה??

 

מאליבו 2010 מנוע 3.5 על גז. 220 כ"ס על V6 ורכב נוח ומפנק. אפשר להשיג במצב סביר (נניח באזור ה 150K ק"מ) בסביבות 22-23K. עוד 7-8K למערכת גז איכותית (לא צריך משמנת, כמו כן אני בקבוצת וואטסאפ עם המון מתקיני גפמ, אני יכול לקשר אותו אם הוא בענין של גז ויש לו שאלות ספציפיות).

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 


×
×
  • תוכן חדש...