Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב נרכש מאוטו סנטר מליסינג פרטי בגיל 26 חודשים עם 30,960 על השעון.

היה בשימושי 76.5 חודשים וגמע איתי 73000 ק"מ כמעט (ובמצטבר 103,700 סה"כ).

הקובץ מפרט את הוצאות ההחזקה כאשר נעשיתה הפרדה בין תקלות לבין אחזקה שוטפת.

סה"כ רכב טוב מואמין על אף כמה תקלות שונות ומשונות שצצו.

הגיע הזמן להיפרד ולהתקדם לרכב הבא,העניין בתהליך שצפוי להסתיים עד תחילת השבוע הבא.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא צירפת קובץ.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על הקובץ המפורט.

עושה רושם שדווקא בהתחלה היו לא מעט תקלות.

יהיה מועיל אם תשתף אותנו גם בחוות דעת לגבי יתרונות וחיסרונות לגבי הרכב מנסיונך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ספציפית האיי30 של קולאוטי היא לימון, והוא אכל ממנה מרורים.

 

באופן כללי איי30 מהדור הזה אמינה כמו כל יונדאי, אומנם זה הדגם הכי חולני של יונדאי עם מחלות ידועות שכמעט תמיד יופיעו בשלב כזה או אחר.

Stay Dirty

פורסם

תודה רבה על השיתוף, בטח ובטח למקרה לא טריוויאלי כמו זה.

 

שבע (7!) כניסות לא מתוכננות למוסך ב-2012, ארבע ב-2013, שוב שבע ב-2014 רק שלוש ב-2015, שבע ב-2016, ושלוש ב-2017 ו-2018 (אם לא פיספסתי משהו). משהו ממש, אבל ממש לא בסדר בבלמים ברכב הזה, או שמי שמטפל בו לא יודע מה הוא עושה.

 

עכשיו, דמיינו מה היה קורה אם זו היתה, ח"ח, סיטרואן. מוזמנים לחזור לשרשור של מני על ה-C4 האומללה שלו, שנכנסה 3 פעמים למוסך בשנה (וגם החליפה מצבר, אחרי שהאלטרנטור הלך). איזה השתפכויות היו שם. למרות שאח"כ היא לא נכנסה בכלל למוסך באופן לא מתוכנן למשך כמה שנים, אבל מי סופר.

 

מה שכן, המחירים נמוכים עד כדי מחשידים. 800 ש"ח לארבעה צמיגים וכיוון פרונט?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

תודה על התיעוד, כמות התקלות דיי מטורפת אני חייב להגיד.

עוקפת את כמות התקלות ב 15 שנה האחרונות מכל המכוניות של המשפחה המורחבת(B4, סונטה, מאזדה 6 ו 3, אלטו, סיויק,CX5, MPV, GALANT) ורוב המכניות כבר עשור על הכבישים.

 

אשמח עם בעלי I30 משנתון דומה יתנו חוות דעת על אמינות המכונית שלהם

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

החזקתי בדיוק אותו רכב באותו שנתון אפילו באותו צבע ואשר נקנה גם גם מאוטו סנטר.

מכרתי בחודש 8.17 אחרי 4 שנים שניה אצלי.

קניתי עם 64000 קמ מכרתי עם 99000 קמ.

לי היו התקלות הבאות:

יוניט אור בלם הוחלף באחריות במוסך מורשה.

חיישן קרנק הוחלף במורשה בעלות של 500 שח.

ונזילה מהפלטה של מכסה הטיימינג ואטם שסתומים. עלה בערך 1000 שח גם במורשה.

צלחות בלם לא החלפתי בכלל.

רפידות פעם אחת מקדימה ומאחורה.

זהו.

פורסם

הגולף שלי משנת 2006 עם כמעט 200K עם פחות תקלות או ליתר דיוק החלפתי שני מנגנוני נעילת דלתות שתיקנתי בעצמי+בית מנורה של אור מספר אחורי אשר התעוות מהשמש.

 

סה"כ הוצאות על תיקונים כ-1000 שקלים.

 

לפני כמה חודשים הריפוד בסלון הרכב התחיל לעשות בטן במקומות מסויימים :-P

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
מעניין מי המחליפה..

קרוב לוודאי שהיא לא תהיה יונדאי I30 החדשה..

אחרי 3 שנים גטס ועוד כמעט 7 שנים עם I30 , הגיע הזמן ליצרן אחר,לא ? :shock:

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מודה שאני לא הנהג הרגוע בישראל אבלאחת מהחלפות של הבלמים היתה בגלל שהמיסב גלגל השמאלי שנטחן לו לפתע באמצע כביש מהיר טחן את צלחת הבלם השמאלית ואמרו שכבר כדאי להחליף גם את צד ימין.

כמות התקלות במיוחד במערכת הקירור היתה לא צפויה ועוד יותר מכך,מנוע שמתחיל להשתגע כבר ב 70,000 ק"מ .. שיהיה..

יחסית לרכבים אחרים שדי התפרקו לי בידיים תוך שנתיים-4.5 בלחץ (עד עכשיו הדייהטסו אפלאוז 97 היתה זו ששרדה אצלי את התקופה הארוכה ביותר מכל המכוניות שהחזקתי וזו פעם ראשונה,שאני מעז להחזיק רכב מעל 4.5 שנים).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אחרי 3 שנים גטס ועוד כמעט 7 שנים עם I30 , הגיע הזמן ליצרן אחר,לא ? :shock:

אז אתה עובר ל אלפא.

יש לי אלפא 6 שנים, ולא היו 10% מהתקלות, בעצם עדיין לא החלפתי גם בלמים.

תושבת מנוע אחת הוחלפה במסגרת האחריות על דעתם ללא שהייתה בעיה.

וכנ"ל מאוורר פנימי, מאחר והיה רעש כנראה לכלוך שנכנס עלים או דבר דומה,

ולא רצו לפרק את כל מכלול הבית, ולעכב אותי במוסך.

(לדעתי הייתה להם פדיחה עם התקנת פילטר המזגן, ולכן נכנס לכלוך)

 

לדעתי - מתאימה לך מאזדה 3 שנים 2013-2016 2.0 ליטר - אבל הפעם תהנה

וברגש במעבר על באמפרים, :wink: ועליה וירידה ממדרכות.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...