Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה בערך תיקון כזה צריך לעלות? יש לי עיקום קל בדלת נהג בלי צבע בלי שפשוף כלום ממש רק להוציא אותו החוצה. השיטה הזאת יקרה? מה עלויות פלוס מינוס?

פורסם

קיבלתי הצעת מחיר למשהו דומה ( דפיקונת קטנה בדלק ללא פגיעת צבע ) של 1200₪+ מע"מ.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ממנו קיבלתי את ההצעה הזאת שרשמתי, על סמך הסרטון.

אין לי בעיה לשלם את המחיר הזה כדי לתקן, אבל עם היחס של הנהגים בארץ לרכוש של הזולת, נראה לי זריקת כסף לאוויר .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

1200₪??? הייתי בטוח שהשיטה הזאת זול פי כמה מפחחות, כולה למשוך החוצה את העיקום הזה... אני אנסה לצלם יותר מאוחר את האיזור הפגוע מקווה שאצליח לתפוס את זה.

בכל מקרה תודה רבה לכם! אגב מישהו יכול לתת המלצות על טים?

פורסם

pdr זה ממש לא "כולה" זה אומנות לחלוטין, שמצריכה לימוד מקצועי בקורסים מקצועיים וגם אז זה תלוי בידיים של בעל המקצוע

היו פה כמה חברה שניסו בעצמם אף קנו ציוד מקצועי ולא הצליחו, כי זה גם מצריך להגיע לשלמות מבחינת שבירת אור של הפח אחרי שהתיישר

 

מה שכן אני מסכים שהמחיר הוא קצת יקר, לא פלא שכמה בעלי מקצוע בתחום הpdr סגרו לאחרונה אני בטוח שעם מחיר מוזל מעט "מחיר fix" היו מקבלים הרבה יותר עבודה וכך מצליחים לשרוד, אבל הישראלי הממוצע לא מצליח להבין את זה הוא חושב שאם יוריד מחירים הוא ירוויח פחות, וזה טעות.

פורסם

Tnc הישראלי הממוצע הוא חזיר שרוצה להרוויח כמה שיותר... ואמנות לא אמנות עדיין אין הצדקה למחירים שכאלה. אם נרד לרזולוציות נמוכות יותר מה ההוצאות של איש מקצוע שכזה? הערכת כלים שלו שנשחקת ושעות העבודה... אז אם עבד שעתיים על האוטו במקרה הטוב 600₪ לשעת עבודה? שוב הכל בהנחה שהטווח הוא בין 500 ל 1000₪ פלוס

פורסם

זה פשוט מאוד - התיקון הזה לא משאיר סימנים בכלל, שום זכר לפגיעה, בניגוד לתיקון פחחות רגיל שמתגלה בבדיקה. אז החליטו מתמחר pdr במחיר כפול.

כנראה שבחלק מהמקרים הגישה בעייתית ודורשת פירוקים רבים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תיקח הצעות מחיר ממקומות אחרים, למשל מכאן

http://www.nessdetail.com

 

או אפילו מאותו טים - אולי יתן לך מחיר אחר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לpdr יש יתרון ברור של שמירת מקוריות. זה שווה בחישוב הסופי יותר מפחחות.

לי הייתה מכה קטנה בדלת שתיקון שלה לקח יומיים כי בדיוק היה מתחת לקורת חיזוק בדלת וגם היה מצופה בלבד לבידוד רעשים ועוד איזה בעיה טכנית שנבעה מצורת המעיכה. ( אורכית) . היה צריך לפרק ולהחזיר.

כולה למשוך החוצה...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...