Jump to content

ariel126

  • הודעות

    163
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ariel126

  1. חיפשתי לפי מס׳ רכב אין את החלק הזה תודה
  2. אני חושב שכן. חיפשתי בגוגל והתרשמתי מהמספרים אני לא יודע בוודאות אם מקורי. הדגם הוא קיה פורטה 2010 LX
  3. תודה רבה, שילוח יקר מאוד אתה צריך את מס׳ השלדה?
  4. מישהו יכול לעזור לי עם קישור לחלק הנ״ל? בארץ מה שראיתי עולה סביבות 300 - 450 ש״ח. אין לי מושג איך לתרגם את זה לאנגלית ולחפש באיביי וכו׳ תודה
  5. בקיה שלי האור דרך חלש ממש ובקושי מאיר, הוא ככה מאז שקניתי את הרכב לפני שנתיים כמעט. הפנסים לא שרופים אבל עושים אור לא מספיק חזק, מה עושים למי פונים וכמה יעלה לעשות אורות דרך נורמלים? (האור גבוה בסדר) תודה
  6. זה מה שקניתי מצורפת תמונה
  7. תודה רבה קניתי 52 אמפר ב350 שח לא הסתכלתי על החברה אבל נראה לי זה משהו טורקי מקווה שיעשה את העבודה
  8. חחח כתבתי בספונטניות בלי לשים לב יותר מדי לפרטים
  9. הגיע העת להחליף מצבר, מישהו יכול לתת סדר גודל של מחיר למצבר כזה פלוס מינוס?
  10. תודה רבה איפה צריך למלא את המים איפה שהמכסה של הרדיאטור?
  11. מה זה מים מזוקקים? בתחנת דלק המים הירוקים האלה?
  12. איך זה הגיוני הרכב חדש יחסית מוזר אני לא יכול לעשות את זה באופן עצמאי למלא? הרכב צריך להכנס לטיפול בשני הקרוב אבל עד אז אני אצטרך להשתמש באוטו
  13. יש למישהו מושג מה הסיפור? מדבר על ההערה הראשונה קולנט לבל
  14. תודה חברים הצלחתי 🙏🏻
  15. אין ספר רכב לא מוצא אותו זה רכב שההורים קנו מליסינג כ0 ק״מ אולי אבד להם אולי לא קיבלו, אין לדעת תודה בכל מקרה והרכב עלה לכביש במרץ לא כל כך חדש 🤓
  16. לקח לי זמן להבין מה הנורה הזאת ואחרי שהבנתי למה ההגה כל פעם מושך לי שמאלה/ימינה אני חייב לכבות את הדבר הזה, לא מצאתי שום כפתור בקונסולה, למישהו יש מושג? סקודה קארוק 2020
  17. שלום חברים אני מחפש את הניקלים האלה שיש מסביב לפתחי מזגן בסיאט איביזה 2014 אין לי מושג איך מכונה החלק הזה תודה ושבוע טוב
  18. ומבחינת הסוללות? איך זה עובד בסטים הנטענים האלה, סוללה של מברגה תתאים לפטישון? אני מנסה להבין את זה דרך הקטלוגים פה בארץ בלי יותר מדי הצלחה, אולי מישהו פה מנוסה בזה
  19. שלום לכולם, ראיתי באיביי מחירים טובים לכל מיני מברגות ופטישונים של ״מקיטה״, המוצרים ברובם מגיעים מאנגליה. אני רוצה לקנות פטישון נטען שמגיע עם שתי סוללות 6 Ah, ובנוסף לקנות מברגה רק את הגוף, האם הסוללות 6 אמפר של הפטישון יתאימו למברגה? ולגבי מטען, האם התקעים באנגליה כמו שלנו או שצריך לקנות מתאם? או שעדיף בכלל לקנות מטען פה בארץ ומשם רק את הגוף והסוללות?
  20. גם אם הרכב בקושי חודשיים על הכביש? זה בדיוק מה שאמרו החבר׳ה במוסך, אבל הם היו אגרסיביים מדי אז חשדתי לאינטרסים שלהם. השמאי הוא גר ביישוב שלי הוא מכיר גם את הפוגע וגם אותי והוא נתן להם אישור להחליף גם מכסה אך פשוט לא המליץ התעקש ממש שזה בניגוד לאתיקה המקצועית שלו אבל שלא יתפוס איתו ראש ואם אני רוצה להחליף אז שאחליף
  21. הבנתי, השאלה אם זה משהו מקובל להחליף חלקים באוטו בשביל ״קטנות״ כאלה? אגב כל החלקים מקוריים כמובן, אבל שוב העניין הזה עם הצביעה. לא מבין מה הקטע, אם הלכתי למוסך שהוא מטעם היבואן איך הם לא יכולים להגיע לרמת דיוק כמו של היצרן? הם לא סוג של ״שליחים״ של היצרן? נאמר לי מהבחור שעובד שם, שההבדלי צבע ברכבי ואג הכי זניחים מבחינת כל יצרני הרכב, לא כל כך הבנתי למה אבל הוא אמר שאם כבר לקבל מכה כזאת אז עדיף בסקודה.
  22. עדכון: שמתי היום את הרכב במוסך, עוד לפני שהציצו הפחחים בדו״ח השמאי, הציעו כבר להחליף את המכסה, טמבון פנס כנף, כל החזית של הרכב כמעט. עכשיו אני שואל אתכם כי אין לי כל כך ניסיון בזה, התייעצתי עם השמאי שלי, הוא טוען שאין צורך בהחלפת מכסה מנוע ושזה ממש לא מומלץ בשביל מכה כזאת קטנה להחליף מכסה מנוע שלם. מדיבור שיצא לי עם העובד שם, הבנתי כמו שהסברתם שהחלקים מגיעים בצבע יסוד וצריכים לעבור צביעה, עכשיו הוא הבהיר לי שהצביעה הזאת תתגלה בכל מכון של בדיקת רכב, משהו שאני חשבתי שלא יקרה. בכל מקרה השאלה שלי היא האם לפי זה שווה להחליף מכסה מנוע או לא? קצת על עצמי, קודם כל זה רכב של ההורים לא שלי, דבר שני כשאני קונה רכבים לעצמי יצא לי 3 פעמים בערך, אני פוסל באופן גורף רכבים שעברו החלפות חלקים, לא נכנס בכלל לפינות כאלה, לכן הנטייה שלי היא לא להחליף את המכסה מנוע ולשמור על הרכב כמה שיותר מקורי אפילו אם יהיה בו תיקון צבע. נ.ב עוד הסבירו לי שם שגם בשביל התיקון הקטן במכסה מנוע יצטרכו בלאו הכי לצבוע את כל המכסה דבר שלא הבנתי כל כך למה, שורה תחתונה מה אתם חושבים? תודה
  23. תודה רבה אתה לא פחות ממקצוען ועזרת לי מאוד! וכמובן תודה גם לכל השאר, מחר אלך כנראה למוסך, אעדכן משם אם משהו יסתבך.
  24. תודה לכולם, אם הוא לוקח אחריות מלאה על המעשה ומעוניין להפעיל את הביטוח שלו, מה עכשיו אני אמור לעשות לקחת את הרכב למוסך ולהגיש חשבונית לו? לביטוח שלו? מה בדיוק הפרוצדורה
×
×
  • תוכן חדש...