Jump to content

ariel126

  • הודעות

    163
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ariel126

  1. סתם שאלה לא קשורה, הסרטונים מצולמים בא.ת קריית גת?
  2. כחלק מהארגון כיום ובקרוב בדימוס, אגיד רק שמג"בניק הוא שוטר פר אקסלנס עם אותן סמכויות כמו כל שוטר. אותן סמכויות בדיוק. מצפים ממג"ב להתעסק בדברים בטחוניים יותר נאמר ככה כי אזרחים שמתגוררים בשטחי הארץ לא רגילים להיתקל בהם פשוט, אך ישנן גם יחידות שפועלות בתחומי הארץ. אעיד על עצמי שבכמה שנות שירות שיש לי, דו"ח אחד נרשם לזכותי כשלא נשארתי אדיש לנהג, שכמו שציינו פה ? זיהה ניידת של מג"ב מתח את הגבול ומול הפרצוף שלי עקף בפס לבן. ההליך פשוט, עוצר בצד קורא לצוות של תנועה ופשוט נותן מעין עדות לשוטר שיש בסמכותו שימוש בפנקס דוחות. לדעתי המהלך הזה יוכיח את עצמו, במיוחד בכפרים במזרח י-ם ששם חוקי תעבורה הם בגדר המלצה.
  3. לקחת לי את המילים מהפה +1000
  4. ariel126

    חברי CF עם מדבקות

    תודה אחי
  5. מה אף אחד פה לא עלה להגה לפני תחילת לימודי הנהיגה? אני מבין שאין כאן מושבניקים.
  6. הפחת בי תקווה שאולי יבוא יום ואצליח למכור את שלי תתחדש חבר
  7. ariel126

    חברי CF עם מדבקות

    +1 חשבתי שאתקשה למצוא פה בכל ה100 עמודים האלה. מגניב לגמרי, אגב מאיפה ניתן לרכוש כאלה? זאת הייתה מהדורה מוגבלת, או שיש כל מיני מפוזרות בחנויות בארץ?
  8. ariel126

    חברי CF עם מדבקות

    מישהו יכול לעלות פה תמונה עם דוגמה של המדבקה?
  9. לגבי המזדה 3 מהיכרות וגם מנסיעה של קרוב משפחה. להתרחק ממנה, שתיינית דלק גדולה, ומילא הייתה תמורה, גם זה לא. פול גז בניוטרל. לגבי אמינות לדעתי אין יפנית שהיא לא אמינה, תטפל בה כמו שצריך ותגיע למוסכים רק בעת טיפול.
  10. ספר לי על זה. כל עקיפה של משאית היו רועדות לי הביצים. כל משב רוח קל אחרי מחלף בן שמן לכיוון צפון כנ"ל.
  11. בתור אחד שהחזיק אחת כמעט חצי שנה, מיהרתי להיפטר ממנה. למעט צריכת דלק חלומית לא נותנת כלום. והמטראז' שציינת כבר מתחיל להיות גבולי, הרכבים האלה מתחילים לזייף מאיזור ה100 צפונה. אם בא לך משהו חסכוני אבל שיהיה גם אוטו, תחפש לך פיאסטה, i10 וכאלה. בשום פנים ואופן לא פיג׳ו 107
  12. ariel126

    חברת אוטודיל

    אסע לשם בקרוב. מעניין כמה ישחטו אותי עם רכב שהמחירון שלו אחרי שקלול 61.
  13. ariel126

    חברת אוטודיל

    תודה חבר
  14. ariel126

    חברת אוטודיל

    איך בדיוק זה מתבצע? נציג מכירות מטעמם מתלווה אלייך יחד עם האוטו למכון בדיקה שאתה בוחר? יש גבול מבחינתם לקרבה למגרש או שלא מפריע להם גם אם היית לוקח אותם רחוק יותר
  15. ariel126

    חברת אוטודיל

    spid, תודה על הייעוץ, שאלה קטנה האם קיבלת עם הרכב אחריות כלשהי? התחייבות מצידם? מעבר לבדיקה שראית
  16. קאראדיקט, בוקר טוב ככה עובד צבא. מערכת היררכית משומנת היטב. לגבי קצינים בדרגות בכירות שלטענתך הם ג׳ובניקים, תהיה בטוח שרובם לא גדלו כקציני מנהלה, אלא החלו כלוחמים, צמחו בדרגות הפיקוד כלוחמים, ובשלב מסוים שלא יכלו עוד לתפקד בתפקידים מבצעיים פרופר, הוסבו לתפקידי מנהלה, אך חשיבותם לא מוטלת בספק בכלל תהיה בטוח.
  17. ariel126

    חברת אוטודיל

    האמת שהרכב נמצא בסניף בחיפה, אבל עד רמה כזאת? אתה חושב שיש מכוני בדיקה שמקבלים מהם כסף?
  18. ariel126

    חברת אוטודיל

    תודה רבה לכל העונים. חידשתם לי לא ידעתי שניתן לקחת רכב ממגרש לבדיקה, הייתי בטוח שאני נתון לבדיקה שלהם בלבד ואמור לסמוך עליהם בגדול. תודה רבה
  19. ariel126

    חברת אוטודיל

    ברור שלא יחשדו. אתה לא מגרש רכב, אתה בן אדם פרטי, וראיתי הרבה מקרים כמו שלך. פשוט ממקרה עבר מצער שקרה לי קניתי רכב ממגרש שהורד מהכביש סיפור רציני, מאז אין לי אמון במגרשי רכב כל כך ואני חשדן יתר על המידה.
  20. יש סיכוי גדול שאני כנראה אעשה טרייד אין שם. רציתי לדעת אם יש פה מישהו שכבר עשה עסקה איתם בעבר ויכול לספר על החוויה? יש שם רכב שמאוד מוצא חן בעיני, שנתון 09', אבל קילומטר מחשיד 53 אלף. הוא יד ראשונה גם. האם אפשר לדעת את כל ההסטוריה של האוטו דרכם? אמינים?
  21. למכירה ניסאן ג׳וק 2010 יד שלישית קילומטראז׳ 87,000 טסט קצר ספטמבר הקרוב הרכב במצב מכני מעולה, חוץ הרכב גם הוא בלי שריטות בלי מכות. מנוע גיר עוד באחריות שנה מהמגרש שקניתי ממנו. האוטו טופל אך ורק במוסך מורשה למעט טיפול אחרון של פילטרים ושמנים שנעשה על ידי אחרי שהבנתי שהמורשה דורשים קרוב ל1000 שקל על טיפול שעלה לי לי 350 שקל. (חלפים מקוריים כמובן) אני נהג יחיד, בלי ילדים בלי משפחה אין סימנים על הריפוד, אין שריטות על הדאשבורד. אין לי מושג פשוט איך מעלים תמונה לפורום דרך האנדרואיד, אבל מי שמעוניין יכול ליצור איתי קשר בטלפון 050-8100096 בוואטספ.
  22. ariel126

    טרייד אין

    תודה רבה לכל העונים והמגיבים. בהחלט יכול להעיד על עצמי שאין לי כל כך ניסיון, זה רכב שני שאני מחזיק בסך הכל, ואף פעם לא יצא לי למכור רכב, כנראה שאאלץ להתאזר בהמון סבלנות כי אין בכוונתי להתפשר, לא סתם אני שומר על האוטו בשיא הקנאות שיש. manost, על הניסאן ג׳וק שברשותי היום, החזרתי פיג׳ו 107 למגרש בשם trade mobil ובזמנו קיבלתי מהם מחירון מלא עליו, אולי זה לא שגרתי אבל ככה הנחתי לחשוב שזה עובד. כנראה שלא כל מגרשי הרכב הם כאלה לגבי המדור אפרסם גם שם תודה רבה.
  23. איפה נהגת? בעיר, מחוץ לעיר?
  24. ariel126

    טרייד אין

    קבל עדכון: כרגע יצאתי מהסוכנות של סקודה, בלי להסתכל על הניסאן אמר לי שאקבל 50 אלף, וזה לפני בדיקה. לגבי היד 2 הוא הסביר לי שאין אצלם משומות רק באוטודיל שזה מה שאני מחפש, בכל אופן התעניינתי בפאביה חדשה 104 אלף שקל.. בחלום אעדכן שוב כשאהיה בהזדמנות באוטודיל
  25. ariel126

    טרייד אין

    אני מניח שאתה צודק לגבי זה, אולי אני ממהר מדי. בכל מקרה אני שם לי כאופציה את הנושא של הטרייד אין, אולי אוכל למצוא עסקה כדאית לי
×
×
  • תוכן חדש...