מדובר בשמאי מטעמי לא מטעם הביטוח, הוא טען שהאיכות הרכבה ירודה ועדיף בשביל נזק קטן לא להחליף את כל החלק כגון מכסה מנוע וטמבון, לגבי השאר כמו שאמרת פנס שבור וכנף טען שגם לפחח אין מה לעשות וחייב להחליף.
אתה צודק לגבי העניין של חלקים חדשים ומקוריים, השאלה אם ידעו להרכיב את זה באותה איכות הרכבה כמו שהאוטו הגיע מהיצרן אני סקפטי לגבי זה.
בכל מקרה אני אצטרך לקחת את האוטו למוסך מימד בב"ש, שהוא גם מוסך מורשה סקודה, וגם מוסך הסדר של הביטוח שלי, ביטוח ישיר.
אני לא יודע אם הם מעסיקים שם פחח או לא, אבל בתקופה הזאת של הקורונה אני מעדיף לא להתרוצץ יותר מדי בחוץ.
האם המוסך המורשה אמור להספיק במקרה הזה?
נ.ב גם השמאי טען משהו לגבי הטמבון אם הוא נקרע או משהו כזה, מי יכול לדעת את זה? אני מקווה שבמוסך יכסו את כל הבדיקות האלה.