Jump to content

ariel126

  • הודעות

    163
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ariel126

  1. אני לא מכיר כל כך מוסכים, השאלה אם מבחינתי מספיק יהיה ״לזרוק״ את הרכב במוסך המורשה של סקודה בבאר שבע, וזה יהיה מספיק מבחינתי? המוסך הוא מוסך שבמקרה גם בהסדר הביטוח, לא עדיף שמי שנוגע באוטו יהיה אך ורק מוסך מורשה? כמו שאמרת אם מדובר בהחלפת חלקים אז עדיף שיתבצע על ידם שאוכל להיות רגוע שהכל מקורי, וגם בעתיד אם ארצה למכור הרכב, אז שגם כל הבלאגן הזה יהיה מתועד שטופל על ידי המורשה ולא איזה חאפר.
  2. שלום רפי, מה זאת אומרת המכסה והפגוש מגיעים ללא צבע הרכב, אם אני אטפל במוסך המקורי לא יוכלו להזמין את החלקים לפי הצבע שברישיון רכב?
  3. מדובר בשמאי מטעמי לא מטעם הביטוח, הוא טען שהאיכות הרכבה ירודה ועדיף בשביל נזק קטן לא להחליף את כל החלק כגון מכסה מנוע וטמבון, לגבי השאר כמו שאמרת פנס שבור וכנף טען שגם לפחח אין מה לעשות וחייב להחליף. אתה צודק לגבי העניין של חלקים חדשים ומקוריים, השאלה אם ידעו להרכיב את זה באותה איכות הרכבה כמו שהאוטו הגיע מהיצרן אני סקפטי לגבי זה. בכל מקרה אני אצטרך לקחת את האוטו למוסך מימד בב"ש, שהוא גם מוסך מורשה סקודה, וגם מוסך הסדר של הביטוח שלי, ביטוח ישיר. אני לא יודע אם הם מעסיקים שם פחח או לא, אבל בתקופה הזאת של הקורונה אני מעדיף לא להתרוצץ יותר מדי בחוץ. האם המוסך המורשה אמור להספיק במקרה הזה? נ.ב גם השמאי טען משהו לגבי הטמבון אם הוא נקרע או משהו כזה, מי יכול לדעת את זה? אני מקווה שבמוסך יכסו את כל הבדיקות האלה.
  4. עדכון אחרי שביקרתי אצל השמאי מדובר בערך בנזק של 15K כנף פנס שבור ותיקוני צבע למכסה מנוע וטמבון. לפי המלצתו עדיף לא להחליף מכסה מנוע וטמבון מה אומרים?
  5. מה זה מוסך הסדר? אני רוצה מקורי הכל חדש כמו שכתוב אצל היצרן אתה מתכוון מוסך מורשה סקודה?
  6. אתמול בצהריים דפקו לי את האוטו, סקודה קארוק בקושי חודשיים על הכביש. כמו שרואים בתמונה, הכנף הלכה המכסה מנוע התעקם טיפה ויש שפשוף על הטמבון. הבן אדם יצא ברוורס מהחנייה במהירות ולא שם לב, לקח אחריות השאלה מה עכשיו? אני מבחינתי רוצה את האוטו כמו שהיה במצב שלפני, השאלה מה זה יצריך ממני? יחליפו לי מכסה מנוע עבור המכה הקטנה הזאת? זה מפריע לי ממש ואני לא יודע איך מתנהלים בדיוק בסיטואציה אשמח לייעוץ מבעלי ניסיון, יש לציין שיש ביטוח מקיף וחובה מן הסתם על הרכב, לפוגע ספק אם יש ביטוח. תודה לעוזרים.
  7. מקפיץ זה דחוף
  8. אשמח לדעת מה כולל הטיפול ומה סדר גודל העלות שלו במורשה ולא במורשה. תודה רבה
  9. מקפיץ
  10. זאת השאלה שלי מה כלול בטיפול ומה בערך עלות
  11. אשמח לדעת מה פרטי הטיפול ומה בערך עלות שלו במוסך לא מורשה כמובן תודה רבה
  12. ואם הרכב משועבד לבנק, אתה חייב להפקיד למוכר קודם את הצק שיסירו שיעבוד ורק לאחר מכן תוכל להעביר בעלות
  13. מצטרף לשאלה לגבי מנוע 1.6 עם 119 כ״ס, משודכת תיבה 4 הילוכים? אם כן זה תחנת דלק. אשמח אם תחדדו לא הצלחתי להבין לאיזה דור מיוחסת התיבה המיושנת הזאת כמו במאזדה 3 של 2006 ~ 2009
  14. תודה אתה יודע לומר מה צריכת דלק ממוצעת לנסיעה בין עירונית לנהג רגוע מאוד 90 - 100 בערך? מחיר אגרה של טסט? אחזקה שוטפת? מחלות נפוצות? על כמה סל״ד האוטו עובד ב130 קמש בערך? (נוסע פעם בחודש בכביש 6)
  15. אהלן חברים באופן ספונטני יכול להיות שאקנה מחר מאזדה 6, אשמח לשמוע עליה כל דבר מאנשים שמכירים את הדגם. מדובר במאזדה סוף 2008 עלתה באוקטובר לכביש הצורה החדשה לא הקודמת. הרכב הוא בשבילי נסיעה בין עירונית לרוב פחות בתוך העיר, לפני זה נסעתי על סקודה פאביה 2016. תודה רבה לעוזרים אשמח ללמוד מהניסיון שלכם
  16. סקודה סופרב L&K עם 280 כח סוס נראית כמו אוקטביה מנופחת
  17. אשמח אם תשלח לי בפרטי פרטים על הרכב תמונות וכו אני מחפש לעצמי אחת כזאת
  18. תודה לכולם, מה חושבים על ניסאן טידה?
  19. הספייס סטאר קטנה לי מדי ולא בטוח שתמצא אחת במקסימום 25 אלף שקל נראה לי שאלך על הsx4 היא הכי זולה מבין האופציות ונדמה שתתן את אותה תמורה
  20. תודה רבה לכל מי שטרח להגיב רשמתי לפניי הכל אציין שברכב יסעו אני ואשתי בלבד והחשיבות הגדולה היא יותר לאחזקה של הרכב ולחסכוניות נסועה משוערת בחודש מקסימום 500 600 קמ
  21. אני מחפש אחת מבין טויוטה קורולה, מאזדה 3, סוזוקי sx4 והונדה סיווק מחפש משנת 2009 מינימום לא ישנה יותר, לפי המספרים ביד 2 הסוזוקי זולה ונעה על אותם מחירים כמו ההונדה המזדה והטויוטה די יקרות. אין לי בעיה לרדת בשנתון אם תהיה הצדקה, אני מחפש ברכב שיהיה אמין הכי חשוב עם צריכת דלק שפויה ולא מוגזמת ואחזקה זולה. אשמח לשמוע מכם על מה הייתם ממליצים, תודה רבה
  22. שוקל גם לקנות אחת מ2010, אשמח לשמוע עוד דברים
  23. אני גר בדרום, אפשר טלפון?
  24. קראתי פה בפוסט מלפני שנתיים בערך גם על בחור שהלך לו מצבר באוקטביה הומלץ לו להחליף במורשה כי לא כולם יודעים לכוון את המצבר משהו כזה, אשמח לעוד תשובות בנושא
  25. יודע כמה בערך צריך לעלות במוסך מורשה להחליף אחד כזה במקורי?
×
×
  • תוכן חדש...