Jump to content

ariel126

  • הודעות

    163
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ariel126

  1. פראיירים לא מתים הם מתחלפים. וכל המוכרים ביד 2 דורשים מחירים מעל המחירון, כשאתה מתקשר לברר מספרים לך שזה מחירון יד 2.. הזוי
  2. ariel126

    מראה פנורמית

    לא הבנתי את הקטע של המראה פנורמית? היא משקפת מרחק ״אמיתי״ בין כלי הרכב?
  3. קשקוש.... אני נוהג קרוב לעשור, תן לי סיני או תתן לי מישלן אני בכנות לא אדע להבדיל .... אתה צריך להיות נהג מקצועי ברמות כדי לחוש הבדל כזה לדעתי. וגם אני בדעה של צמיג סיני ולסגור עניין.
  4. לא יודע על מה אתה מדבר, כשחיפשתי לי רכב קטן הייתה לי התלבטות בין ספלאש לסוויפט והמחיר פשוט הוריד אותי, כל סוויפט שראיתי נמכרה או במחירון או 2 3 פחות מקסימום. רכב עם שמירת ערך מטורפת
  5. סוויפט רכב מצוין מבחינת שמירת ערך. בין הבודדים שנמכר במחירון, 9 פחות זה מעולה אם המצב לא קריטי.
  6. כותרת עדיפות ליד ראשונה עם קמ נמוך
  7. יש למישהו המלצות על מקום מקצועי בתחום באיזור הדרום שיכול לקחת עבודה כזאת?
  8. אייל, התגובה שכתבת, היא בדיוק הסיבה שפתחתי את הפוסט הנ״ל. ההיגיון הישראלי כנראה עובד הפוך, אין לך מושג כמה מפריע לי המכות המעצבנות, השפשופים מעגלת קניות, כל מיני דברים שבא לי לסדר מזמן, אך יום המכירה כנראה חשוב מהרצון הזה, לפי ההיגיון הנ״ל. כנראה שפשוט אעשה מה שהמלצתם, אצלם הכל לפני ממספר זוויות, אתקן, ואשמור הכל ליום המכירה לכשיגיע. תודה לך ולכולם, שבת שלום
  9. תודה רבה על התייחסותכם בנושא, שאלה נוספת שקשורה אליי; אני מחזיק כרגע ברכבת משנת 2008 וכתוצאה מ9 שנים יפות על הכביש, קוסמטית הוא לא בשיאו. כל מיני קילופי צבע מעצבנים בחזית הרכב בטמבון שאין לי ככ מושג מאין הגיעו אבל הם שם והם מפריעים לי, שריטות מציקות בדלתות. חשבתי כעת לעשות לו מייק אובר קוסמטי אבל ממש לתקן כל פגם משריטה עד קילוף הצבע, שאלתי האם זה מוריד ערך משווי הרכב? שוב תודה
  10. שאלה אולי קצת מפגרת אבל מי שלא שואל נשאר טיפש לנצח, רציתי לדעת למה בכל מיני מודעות מכירת רכב המוכר בדרך ללא תיקוני צבע, עכשיו נניח וכן היה תיקון מסוג זה מה אכפת לי בתור קונה אם זה כבר תוקן? האם לתיקון צבע יש זמן משוער ואז צריך לתקן את אותו מקום שוב? ברגע שעושים תיקון צבע זה פוגע באיזור שלם? אולי נתחיל במה זה בכלל אומר, הכוונה לקילופי צבע טבעיים שקורים מבלאי וכו ופשוט צובעים אותם? אשמח לתשובה מפורטת
  11. אי אפשר לדעת האם זה יתאים טרם הפירוק? זה לא נראה לי משימה קלה לפרק את המצבר בפאביה יש עליו כל מיני חיווטים וכיסויים כאלה
  12. יש לי כרגע מצבר במצב חדש יושב על ניסאן אלמרהה 99 רציתי לדעת אם זה יכול להתאים לפאביה שלי כל המצבר בניסאן כתוב 70 אמפר ועל הפאביה 65
  13. לא אין לי אחד כזה. אבל מפעם לפעם חסר קופצת נורה אדומה של אזהרה של חום מנוע, ופעמיים מילאתי מים שם כי ירד מתחת לקו. אם זה קשור
  14. מצחיק. אני בדיוק שוקל להחליף את שלי במנוע כמו שלך בדיוק בגלל עניין צריכת הדלק. ואז הגיע הפוסט הזה.... מקווה שתמצא לכך תשובה, זה לא נשמע סביר בעליל.
  15. נסיעות של קרוב ל40 קילומטר לכל כיוון. מישהו יכול לדבר על הצד הטכני? מה יכול להוביל לצריכת דלק גבוהה? איזה חלקים בדיוק יכולים להשפיע?
  16. הלחץ אוויר תקין, הרכב משמש אותי סטודנט, אין גגון, אין מטען הרכב כמעט תמיד ריק למעט קניות פה ושם. מוזר מאוד הלוואי שהייתי טועה גם כשבדקתי "פירגנתי" מה שנקרא לרכב, כשהורדתי את כמו הליטר שתדלקתי. טנק מלא שזה בערך 42 ליטר, מספיק כמעט ל480 קילומטר וזה גם תמיד מלווה בנורה שנדלקת.
  17. וזה עוד רכב ענקי. אם הצריכה לא קשורה לפעילות של המזגן, מה יכול להיות עוד גורם לצריכה כזאת? אני מזכיר הנהיגה היא בין עירונית, רגל מאוד עדינה על הגז, שיוט לרוב 100 110 קמ"ש, אין משהו מיוחד.
  18. אוטומט חושב זה DSG6 לא סגור על זה. אבל גיר אוטומטי. אני יודע שלחבר שלי הייתה סיאט איביזה שנת 2010, 1600, וזה אותו מנוע, אותו גיר אפילו, והצריכה הייתה נמוכה משלי משמעותית.
  19. מה זאת אומרת? שימוש במזגן משפיע משמעותית על צריכת הדלק? ידעתי שיש השפעה אבל לא מזערית ולא כה מורגשת. ותוכל להסביר לגבי הוצאות נלוות, זה לא מנוע הכי מוצלח שיש?
  20. לפני מספר חודשים קניתי את הרכב הנ"ל, במהלך הקנייה לא בדקתי את כל הדברים לעומק ופספסתי את עניין צריכת הדלק, כי לא ידעתי כמה זה משמעותי. אני כמעט בטוח שהצריכה לא הייתה זהה כשרק נקנה, זה איכשהו הלך והדרדר, היום בנסיעה בין עירונית לרוב אני משיג צריכה של ליטר ל 11 קילומטר בערך פלוס מינוס. נראה לי מאוד תמוהה, מישהו יכול להסביר, אם זה נשמע הגיוני? יכול להיות שטעיתי כשקניתי 1600 ולא 1200? מישהו שנסע במנוע 1.2TSI ויכול להגיד כמה הוא חסכוני אם בכלל?
  21. חברים רכב מפנק ברמות, נותן מקסימו תמורה אל מול העלות. שמור בקנאות, לצערי אין לי מושג איך מעלים תמונה אבל מי שרציני יכול לפנות בוואטספ.
  22. סקודה סופרב צבע שחור מטלי, יד שנייה פרטית יד קודמת פרטית גם כן. רכב טופל לכל אורך שנותיו במוסך מורשה צ'מפיון, שנת 2010 טסט ביולי-אוגוסט. 126 אלף ק"מ נמוך מאוד יחסית לשנתון. שימש בעיקר נוסעת יחידה, עם נסיעה ממוצעת של 10 קילומטר ביום. למחפשי מציאות זמין גם בשבת אפס חמש אפס שמונה אחד אפס אפס אפס תשע שש תמונות וידאו מה שצריך.
  23. ariel126

    לאן כולם ממהרים?

    אני לא מתכוון להכתיב לאף אחד איך לנסוע, אמנם התכוונתי לסיטואציה כשאני בעקיפה, אבל גם אם לא הייתי בעקיפה לצורך העניין מה זה משנה? זאת המהירות המותרת בכביש ואני מנצל אותה עד תום, אני לא מתכוון לחנך אף נהג? אבל אם כבר התמהמהתי קצת על הנתיב, ראוי להיות סובלני ולא להבהב כאילו אין מחר. זה בהמשך למה שנכתב בשרשור על חוסר הסבלנות הזה שכולם סובלים ממנו בכבישי ישראל. קצת סבלנות הייתה משנה פה את כל התרבות בכבישים
  24. ענק! אחלה שיעור, מעולם לא חשבתי על הנקודה הזאת. לדעתך טיפול ואחזקה נכונה של הרכב, לא יאריכו את חיי הרכב כנגד מה שהיצרן מנסה לעשות עם החלקים שהוא מתכנן להם אורך חיים צפוי מראש?
×
×
  • תוכן חדש...