כמו שכתוב בכותרת, התקציב הקיים נע בין 30 ל40 אלף שקל. הצורך העיקרי הוא חיסכון, אבל לא בכל מחיר.
אני מתחיל ללמוד השנה ונכנס לתקופה של צמצום, מחפש רכב קטנצ׳יק שלא דורש יותר מדי תשומת לב, שייתן לי שקט תעשייתי. אני מתלבט כרגע בין דייהטסו סיריון ששמעתי עליה שהיא אמינה בטירוף, חסכונית מאוד, וזולה ממש לאחזקה, לבין סוזוקי סוויפט, שעליה אין לי יותר מדי מידע.
אשמח אם מישהו שהחזיק אחד מהרכבים הנ"ל, ישפוך כל בדל מידע שיש לו לגביהם, ממה להיזהר, מה לבדוק לפני שקונים, למה לשים לב במיוחד ועל מה לתת דגש.
בנוסף אשמח לשמוע עוד הצעות אם למישהו יש מעבר לשני הדגמים שציינתי, שיכולים להיות רלוונטיים עבורי.
נ.ב בתקציב הנ"ל אני יכול להשיג סיריון עד 2011 וסוויפט בין 2008 ל2010 בערך, מבדיקה קצרה שערכתי בלוח יד 2.