Jump to content

ariel126

  • הודעות

    163
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ariel126

  1. ariel126

    לאן כולם ממהרים?

    לא חושב שזה רלוונטי כשהמהירות המקסימלית המותרת בכביש זה לא עולה על 130 קמש. בכל מקרה התכוונתי לסיטואציה שאני בעת עקיפה בעצמי ומישהו מגיע מאחורי ומהבהב בפניקה כאילו שהיה רכב חירום. זה לא שאני נוסע על 90 ומעכב את התנועה, בכל מקרה אני נוסע על המקסימום מבחינת הכביש, אז למה להוסיף את האור גבוה הארור הזה שלא תורם שום דבר?
  2. ariel126

    לאן כולם ממהרים?

    אותי מטריף אנשים כמוך שמהבהבים לי קילומטר בשמאלי על כביש 6 כשאני בעצמי על 130, למה???
  3. תוכל להסביר בבקשה למה התכוונת? למה מנוע קטן עם טורבו הוא לא טוב?
  4. לגבי הליסינג, הוא ישפיע לך משמעותית במכירה עתידית של הרכב, שכן יד כזאת שווה לדעתי -5% במחירון הרכב. בכל אופן ההסתברות שתמצא רכב ליסינג שיעבור בדיקה בלי ריג'קטים משמעותיים היא נמוכה.
  5. גיר ידני בא בחשבון, כמו כן נבדקה אפשרות לגבי סיאט איביזה 1.6 שנת 2010 שחורגת מעט מהתקציב. לאף אחד אין ניסיון עם סוויפט, ספלאש?
  6. noknok אני לא חושב שבתקציב שלי, ובקטגוריה שאני מחפש הרכבים מגיעים עם בקרת שיוט. אולי זאת רק השערה, בכל אופן הצריכת דלק היא לא מה שמדאיג אותי ממש, כשאני אכן רוצה לחסוך אני פשוט עושה מה שאמרת רק ללא בקרת השיוט.
  7. תודה על התגובה yulianx אני נוסע במהירות ממוצעת של 130 קמ"ש בכביש 6, מעבר לכך שאיבדתי את אפקט החיסכון, כל ההאטה של האוטו הייתה גורמת לאיבוד מומנטום חשוב, ועד שהייתי מגיע חזרה למהירות הקודמת היה סיוט. יש לך מושג איך הספלאש בשיוט? האמת שלא היה לי מושג שגיר רציף תורם לשיוט בסל"ד נמוך, הייתי בטוח שיש לכך קשר אחד ויחיד והוא הספק המנוע.
  8. חבר'ה אני חייב פה קצת עזרה
  9. שלום, אני מעוניין לרכוש רכב מיני חסכוני, אמין שעלויות החזקתו נמוכות. חשוב לציין כי הרכב ישמש אותי לנסיעות ארוכות פעם בשבוע (כמעט כל כביש 6), כמו כן עדיפות לרכב בעל ירידת ערך נמוכה. אוסיף ואומר שהתקציב שלי עומד על מקסימום 40k. כרגע אני בוחן אופציה לגבי סוזוקי ספלאש, אוטומטית שנתון בין 09 ל 12, האוטו מגיע עם 95 כ''ס, שכחתי לציין כי חשוב לי שעל אף שהאוטו הוא מיני חסכוני רצוי גם שיהיה חזק לצורך הנסיעות הארוכות שאני עושה על כביש 6. מניסיון קודם הייתה ברשותי פיג'ו 107, חסכונית בעיר אך לא מחוצה לה, וגם חלשה בטירוף שזה היה מינוס אדיר. אם למישהו פה יש ניסיון אישי עם סוזוקי ספלאש או סוויפט או אחד מהדגמים עם אותו מנוע מדובר 1.2 ליטר VVT אאל''ט אשמח לשמוע. תודה לעוזרים ושבת שלום!
  10. אך ורק אוטומטית. מייק תודה רבה אקח לתשומת לבי כל מה שכתבת, העלית כאן נקודות חשובות מבחינתי. עוד אנשים?
  11. כמו שכתוב בכותרת, התקציב הקיים נע בין 30 ל40 אלף שקל. הצורך העיקרי הוא חיסכון, אבל לא בכל מחיר. אני מתחיל ללמוד השנה ונכנס לתקופה של צמצום, מחפש רכב קטנצ׳יק שלא דורש יותר מדי תשומת לב, שייתן לי שקט תעשייתי. אני מתלבט כרגע בין דייהטסו סיריון ששמעתי עליה שהיא אמינה בטירוף, חסכונית מאוד, וזולה ממש לאחזקה, לבין סוזוקי סוויפט, שעליה אין לי יותר מדי מידע. אשמח אם מישהו שהחזיק אחד מהרכבים הנ"ל, ישפוך כל בדל מידע שיש לו לגביהם, ממה להיזהר, מה לבדוק לפני שקונים, למה לשים לב במיוחד ועל מה לתת דגש. בנוסף אשמח לשמוע עוד הצעות אם למישהו יש מעבר לשני הדגמים שציינתי, שיכולים להיות רלוונטיים עבורי. נ.ב בתקציב הנ"ל אני יכול להשיג סיריון עד 2011 וסוויפט בין 2008 ל2010 בערך, מבדיקה קצרה שערכתי בלוח יד 2.
  12. ariel126

    התקנת חלון בגג.

    נניח רכשתי אוטו חדש, האם ניתן לדעת בשקיפות מלאה איזה מהתוספות שהוספתי יותקנו בארץ ואיזה יגיעו מהיצרן? לא היה לי מושג שאשכרה עושים סאן רוף בארץ לרכבים חדשים.
  13. מה זה בקרת שיוט אקטיבית? מה היא שונה מהבקרת שיוט שלי בניסן ג׳וק שאני פשוט נועל על מהירות והרכב נוסע?
  14. דאבל בטעות
  15. ביכום מילאתי לה נוזל קירור ברדיאטור, חיכיתי איתה 5 דקות כשהאוטו במצב סטטי ראיתי שהחום לא מטפס חזרה, אמרתי לה לנסוע לאט בתקווה שלא יעלה חזרה החום. אפשר לנעול תודה
  16. החום מנוע על החצי, אני לא רואה פה פיצוץ של הרדיאטור או משהו מוזר אולי למלא מהנוזל לסגור מכסה ולנסוצ להניע לתת לו כמה דקות לעבוד ולראות אם עולה שוב?
  17. דניאל אם אני מסובב סויטצ עד הסוף וחום מנוע חזר לחצי זה תקין?
  18. פתחתי את המכסה כבר והוא עף לי מהיד אני מנסה להבין אם הוא ריק עדיין
  19. כן לדעתי אין מנוס, הרדיאטור רותח לגמרי ויש ריח שרוף באוויר ואין לי כל כך ידע ואני לא רוצה לעשות נזק.
  20. שבוע טוב, במהלך נסיעה נתקלתי בגברת שעצרה את רכבה בצד, סוזוקי בלנו שנת 99 טענה שהמחוג של החום מנוע עלה עד הסוף. יש לה את הנוזל של הרדיאטור ודוממתי את המנוע כרגע לתת לו להתקרר מישהו יש לו מושג מה לעשות הלאה? גרר?
  21. וואו ענק, פעם ראשונה שנתקל, מעולם לא חשבתי לחפש דבר כזה ביוטיוב, תודה רבה.
  22. ariel126

    aoto elegant חולון

    +1000 אני לא מבין מה עומד מאחורי מחשבה הזאת. אתה כבר קונה אוטו, למה לקחת אוטו עם תאונה ולו הכי קלה, זה לא משנה. לדעתי זה מקביל לקניית חתול בשק, קל וחומר שזה ממגרש, שהם בוא נגיד ככה חוד החנית של השרלטנות בארץ.
  23. עקף אותי פעם לפני רמזור, אין דברים כאלה. אי אפשר להתעלם מהרכב, הנוכחות שלו זה משהו יחיד שנתקלתי בו בארץ, לא מרצדס לא במוו ולא נעליים. לפני העקיפה אני זוכר שזיהיתי גוש שחור ענקי מאחוריי, אוטומטית ברחתי ימינה לנתיב הימני
  24. סתם מתעניין, תוכל להסביר על סוגי הליסינג האלו? (פרטי, מימוני)
  25. ariel126

    מאזדה 6 2014

    אם יש לך את האפשרות לבדוק בעצמך טרם אתה משלם זה יהיה המבחן הכי טוב.
×
×
  • תוכן חדש...