Jump to content

ariel126

  • הודעות

    163
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ariel126

  1. ariel126

    טרייד אין

    לא יודע נראה לי שהשוק של הרכב עצמו חלש מאוד. בקושי יש פניות עליו ופרסמתי בלוחות הכי חזקים (יד 2 ובפייסבוק פשפשוק רכב)
  2. ariel126

    טרייד אין

    אני לא דורש משהו שהוא דמיוני. בן אדם מטפל באוטו בזמן, במורשה, לא מתפרע עם הקמ, בקיצור שומר על האוטו כמו שצריך, לכשיגיע רגע המכירה יוכל לדרוש מינימום מחירון מקסימום אלפייה פחות, ואין פה רוצים עשר פחות.
  3. ariel126

    טרייד אין

    אני מכוון לסקודה אוקטביה או פאביה. יש כאן מישהו שעשה מהלך כזה מול הסוכנות שלהם? שם ישן הוציא חדש או יד שניה ויכול לספר פה איך זה עובד בדיוק באיזה מצב הרכבי יד שניה שהם מחזיקים אם בכלל הם מחזיקים
  4. ariel126

    טרייד אין

    ניסאן ג׳וק 2010. פרסמתי לפני יומיים או שלושה, בכל מקרה אני מרגיש כאילו השוק של היד 2 חלש. היום בעידן המימון יותר אנשים פונים למגרשים פחות שוברים ת'ראש בניסיונות למכור.
  5. יש ברשותי רכב שאני מתקשה למכור. רציתי לדעת אם בסוכנויות רכב יש גם רכבים יד שניה שאפשר לעשות עליהם טרייד אין? אם כן האם מקבלים אצלם מחירון על הרכב שלך?
  6. סתם שאלה, למה אתה מתכוון בנאבה?
  7. רוברט תעבור לפני על השרשור לעומק. פותח השרשור ציין שאין במלאי גם RS.
  8. אבל תסביר איך לסוכנות הרכב הזאת כן יכולים לספק סקודה, והסוכנות הרשמית של סקודה לא?
  9. צ'אנדריק(?), תוך כדי רפרוף בפייסבוק שלי, הופיע לי פרסום של סוכנות רכב שמוכרת סקודה אוקטביה RS, ב2,100 שקל לחודש ב100% מימון. הספק שלהם והספק של היבואן של סקודה שונים? התבלבלתי קצת.
  10. תודה רבה לעונים. יאני אין לי מושג לגבי הטיפול מה הוא כולל, רק את המחיר שזה מה שמצויין בדף האינטרנט של המוסך המורשה שציינתי לעיל. לא קיימת אופציה באיטרנט לדעת מה כולל הטיפול? ממש לא בא לי להתקשר למרכז שירות שלהם.
  11. האם עלות הטיפולים זהה בכל המוסכים המורשים? כמו סוג של רשת? כי ראיתי עלות של טיפול 90,000 במוסך של קבוצת השלושה שהוא מורשה של ניסאן ב 2,000 שקל. יקר לי מאוד. האם יכול להיות שמורשה בבאר שבע יהיה זול יותר? או שאין הבדל? ועל הדרך איך אני יכול לדעת מה מרכיב הטיפול מבלי לעשות להם טלפון למרכז שירות של קרסו? כי מניסיון לא כולם אומרים בטלפון.
  12. כן חד משמעית. זה נראה כאילו הרכב מסרב בתוקף להעביר הילוך. זה קורה לי הרבה באיזור עליות (אני גר באיזור הררי יחסית). אבל נתקלתי בזה גם בנסיעה שגרתית בכביש שהוא מישורי ואין שום שיפוע. הרכב נע על 80 קמ"ש וכשאני מנסה להשיג עוד מהירות, הטורים באוטו פשוט עולים, המנוע מתחיל לצעוק, ואני רק מתחנן שיעביר את ההילוך הזה. בהתחלה חשבתי פשוט שהגיר הוא עם ארבעה הילוכים, כמו שהיה לי בסיטרואן סי 4 הכושלת שלי.
  13. אם כך עשיתי את טעות ענקית. עברתי מפיג׳ו 107 כי היה חסר לי המון כח ולא נהניתי שניה לנהוג איתה, שחוץ מיתרון של חיסכון עצום, שום דבר לא כיף איתה. לניסאן ג׳וק שאשכרה לא סוחבת. חשבתי לתומי שזה לא הגיוני שהרכבכזה 'עגלה', וכבר תכננתי להכניס אותו למורשה ולשמוע על תקלה בגיר. כבר היה עדיף לשמוע את זה האמת.
  14. יואב קודם כל תודה. ייתכן שהרכב הוא כזה 'חלש' אם אפשר לקרוא לזה ככה? הכח כמעט ולא קיים, אין לו את הזריזות הזאת, כאשר אתה לוחץ על הדוושה עד הסוף הוא עושה טובה שהוא מגיב בכלל. בעיה נוספת היא שאין לי אפשרות להעביר את ההילוכים לטיפטרוניק ולשלוט באופן עצמאי. האם זה משהו שלא יכול לבוא ביחד? (כוונה לגיר רציף וטיפטרוניק)
  15. שלום לכולם, אני רק שאלה קטנה קניתי לא מזמן ניסן ג׳וק שנת 2010 הדגם הפשוט, אין לי שום תלונה על האוטו מלבד הגיר. בעת נהיגה סטנדרטית במישור אני מגיע למהירות של מעל 80 קמ"ש, מרגיש כאילו הרכב מתאמץ נורא, מטפס בטורים לאיזור ה4000 סלד אפילו יותר, ורק כאשר אני מגיע למהירות 120 הוא סוף סוף נכנע ומעביר הילוך. רציתי לדעת אם כך בנויה התיבת הילוכים בניסאן או שככל הנראה יש לי תקלה טכנית באוטו? תודה רבה וחג שמח. נ.ב אני חדש בפורום, חיפשתי בת'רדים קודמים ולא מתאץי משהו לגבי ניסאן ג׳וק.
×
×
  • תוכן חדש...