שלום לכולם, אני רק שאלה קטנה
קניתי לא מזמן ניסן ג׳וק שנת 2010 הדגם הפשוט, אין לי שום תלונה על האוטו מלבד הגיר. בעת נהיגה סטנדרטית במישור אני מגיע למהירות של מעל 80 קמ"ש, מרגיש כאילו הרכב מתאמץ נורא, מטפס בטורים לאיזור ה4000 סלד אפילו יותר, ורק כאשר אני מגיע למהירות 120 הוא סוף סוף נכנע ומעביר הילוך.
רציתי לדעת אם כך בנויה התיבת הילוכים בניסאן או שככל הנראה יש לי תקלה טכנית באוטו?
תודה רבה וחג שמח.
נ.ב אני חדש בפורום, חיפשתי בת'רדים קודמים ולא מתאץי משהו לגבי ניסאן ג׳וק.