Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקומות שצריך להעביר זר שיניים אמורים להרכיב זר שיניים חדש ולא להתשמש בחלק שפורק, על אחת כמה וכמה לא עושים שינוי בהיקף של הזר להתאים אותו להיקף של צירייה וזה שמכונאי יקום ויגיד שהוא עושה את זה, זה לא "מכשיר את הנבלה".

 

דניאל היקר - בלי להיכנס איתך לוויכוח אבל אתה פשוט מיתקטנן ומיתייפייף על "קומבינה" איך שאתה קורא לזה שרצה כבר שנים וצר לי לאכזב אבל "הנבלות" שעושות זאת כבר מוכשרות ועובדות חזק יום יום. על זר השיניים הזה לא מופעל לחץ בשום צורה שהיא ולא עומס מלבד חום. אני מזכיר לך שהזר שיניים של הציריה הסינית דק בהרבה משל המקורי ובספק אם חזק כמו המקורי בכלל. נעשה גילוח קליל לקוטר הפנימי על מנת שיתאים עצמו לפעמון ואני חותם לך שאלה "קומבינות" שתראה יום יום בלא מעט עסקים בתחום. אני לא רואה בזה כקומבינה אלא כהתאמה בין חלק מקורי ללא מקורי ואני מבטיח לך שלא אסכן בשום צורה את אישתי והילדים ב"קומבינה" הזו. יש לי את שיקול הדעת שלי ואת היומיים ניסיון בתחום כדי לדעת איפה אני חוצה גבולות או מגזים...אז אתה יכול להיות רגוע. הפעם ויתרתי על העיבוד השבבי לזר השיניים ואעדכן בהיתפתחויות אם תרצה.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מאור, הפעם אני מסכים עם דניאל.

השתמשת בקומבינה שעמידותה לא ידועה בתנאי קיצון,

אם היה במקום אחר לא הייתי מוציא מילה ואפילו מצדיע, אבל בחלק בטיחותי כזה לא הייתי לוקח סיכון.

 

בכל הנוגע לדיון הכספי, כצרכן אני איתך, ואני אעדיף לעשות כל מה שאני יכול לבד, ומה שלא אני לומד.

 

כבעל עסק, תסלח לי אבל אתה לא יודע על מה אתה מדבר.

היה דיון נפרד על זה ואני לא אכנס לזה שוב אבל כל עוד לא ראית את המשפץ ציריות נוסע על BMW חדשה, אין לך ממש זכות התרעמות על כמה הוא לוקח.

רוב הסיכויים שדבריו של בוקי מדויקים והוא בקושי נושם כלכלית.

לא ניכנס לאף מוסכניק או משפץ ציריות או חרט לכיס כי זה לא מכובד וזה לא ענייני. ההתרעמות שלי כנגד המחיר נוגעת אליי ספציפית- לא אשלם סכום שכזה על שיפוץ וזהו! כל הסיפור של 2 ציריות חדשות שעושות יופי את העבודה ותענוג גדול שעלה 650 שח. אז מבחינתי לשלם כמעט פי 2 על שיפוץ שלא יודע מה תהיה הרמה שלו ולהפסיד יום עבודה בלנסוע עם הציריות ואם לא יחזיק השיפוץ אז יש אחריות אבל עוד יום עבודה על זה אין אחריות...בקיצור...לי אישית לא מישתלם כלכלית ורק שיתפתי. זכותו של אדם לא לקבל את דעתי וזה בסדר אין בעיה.

פורסם

באמת די להתווכח על שטויות, העברת כתר זה לא דבר מאתמול ולא משלשום.

Phpclub ברור שהוא יכול להתרעם על המחיר, לא מעניין אותי מה מצבו הכלכלי של המשפץ, מעניין אותי מה מצבי.

אי לכך ובהתאם לזאת אני לא אשלם על שיפוץ של ציריה מסכנה 550 לאחת ותאמין לי אני לא בן אדם שמתקמצן על הרכבים שלו.

כי הרכבים שלי היו מושקעים בהרבה כסף ומתוחזקים ברמה הכי גבוהה שיש.

ואתם מדברים על ציריה סיני מבלי לדעת מאיזה מותג היא, היום מיצרים הכול בסין.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ההתייחסות כאן היא למוסכניקים, למוסכים, למשפצים, לכל המשפחה הזאת (לפי מה שקראתי בשרשור, אולי טעיתי?)

ולא למשפץ ספציפי או למקרה הספציפי של מאור או שלך.

 

אמרתי ואגיד שוב, אני מבין אתכם לחלוטין וכמעט בטוח שהייתי עושה כמוכם (אחרי שקילת הפן הבטיחותי, ולא אכנס לנושא כי אני לא מבין בו)

אבל להגיד שההוא יקרן וההוא שוחט וכו' וכו'.. זאת מנטרה שחוזרת על עצמה כאן דיי הרבה ולרוב כנראה שההסבר שבוקי נתן דיי מייצג את המציאות.

פורסם
אני ממש לא, רק מנסה להציג צד אחר לעניין. זה ברור שיש כאלו שמחרבנים דולרים כשאנחנו נכנסים אליהם, אבל אלו בודדים

 

איך אתה יודע שאלו הבודדים שמרויחים טוב? אתה חושב שכל אדם שני במדינה פותח מוסך כדי לקנות ציוד בים של כסף והוא ירשה לעצמו לא להרויח טוב? התחום הזה משגשג יופי כי תמיד ייצטרכו מוסכים ולא משנה איזה מוסך תהיה ובאיזה חור תשב...אני מבטיח לך שעבודה לא תחסר לך. פתח קצת תוכניות תחקירים כמו תכנית חסכון תראה איזה רווח יוצא לבעל עסק על כל כוס קםה שהוא מוכר במעל 12 שח. רווח נקי לכיס של 9 שח אחרי כל ההוצאות. אז תעשה לעצמך טובה לפני שאתה שולף מהמותן. בוא לא ניכנס לכיס של אף אחד אבל בוא גם לא נעבוד על עצמנו רק בגלל שהיתרגלנו לשלם הון על כל תיקון. נהגי מוניות מכיר? כל אחד מהן יספר לך כמה טוב הוא מרוויח וכמה זה מישתלם עד הרגע שתגלה שכדי שזה יישתלם אתה צריך לישון במונית ואתה פשוט מיתגלגל מיום ליום. עכשיו קח את זה ותלביש את זה איך שאתה רוצה על תחום הרכב..אני בטוח שאתה מספיק חכם לעשות זאת. בקיצור...שלא יעבדו עליך!

פורסם

מאור, בדיוק על צורת החשיבה הזאת דיברתי, אתה עמוק בתוך התאוריות האלו, וקשה לך לראות מסביב.

בעל עסק שמוכר כוס קפה ב 12 לא מכניס לכיס 9, אם תוכל להביא לי חישוב איך הגעת לזה אני אשמח, אבל כנראה שלא.

ואם היה לו בית קפה באזור עם פיגועים ועכשיו יש תקופה מתה והוא צריך להביא מהבית 40K כל חודש כדי לכסות הוצאות ?

 

אנשים פותחים עסקים כדי להרוויח, חלק מפסידים, חלק מרוויחים ממוצע, וחלק מאוד קטן מרוויחים בקנה המידה שאתה מדבר עליו.

בעל עסק מן הסתם לא מחזיק עסק מפסיד, אבל אל תחשוב שהוא מכניס הון עתק לכיס, סה"כ הוא מפרנס את המשפחה שלו ברמה סבירה.

האם יצא לך לדבר עם בעלי עסקים? יצא לך לראות את הקשיים שיש? את ההוצאות שיש?

בקיצור, אני לא רוצה להכנס יותר מדי לעומק, הנושא נטחן עד דק, אבל אם תוכל להביא לי דוגמאות אמיתיות אשמח, אולי אני לא יודע על מה אני מדבר.

פורסם
דניאל היקר - בלי להיכנס איתך לוויכוח אבל אתה פשוט מיתקטנן ומיתייפייף על "קומבינה" איך שאתה קורא לזה שרצה כבר שנים וצר לי לאכזב אבל "הנבלות" שעושות זאת כבר מוכשרות ועובדות חזק יום יום. על זר השיניים הזה לא מופעל לחץ בשום צורה שהיא ולא עומס מלבד חום. אני מזכיר לך שהזר שיניים של הציריה הסינית דק בהרבה משל המקורי ובספק אם חזק כמו המקורי בכלל. נעשה גילוח קליל לקוטר הפנימי על מנת שיתאים עצמו לפעמון ואני חותם לך שאלה "קומבינות" שתראה יום יום בלא מעט עסקים בתחום. אני לא רואה בזה כקומבינה אלא כהתאמה בין חלק מקורי ללא מקורי ואני מבטיח לך שלא אסכן בשום צורה את אישתי והילדים ב"קומבינה" הזו. יש לי את שיקול הדעת שלי ואת היומיים ניסיון בתחום כדי לדעת איפה אני חוצה גבולות או מגזים...אז אתה יכול להיות רגוע. הפעם ויתרתי על העיבוד השבבי לזר השיניים ואעדכן בהיתפתחויות אם תרצה.

אתה חפפן וקומבינטור שמעלה על הכביש רכבים מסוכנים.

למרות שאתה טוען שאתה לא מתווכח, אתה כן מתכווח על עובדות ונושאים שאתה לא מבין בהם כלום (כולל הענייין של רווחים בענף).

בקיצור חבל, אל תמשיך, אתה רק מגביר את ההילה השחורה סביב ראשך ואת הסלידה שלי מאיך שאתה מתנהל וממה שאתה מייצג.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...