Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל הציריות האלו ב 300 ש"ח כנראה לא שמישות, אז מה עשיונו בזה?

 

עכשיו צריך לפרק, ללכת לחנות, להחזיר, לקחת משהו אחר, להרכיב...

 

אפילו אם אתה עושה את זה לבד, יש לזה עלות של הזמן שלך, עצבים וכו'.

 

המחיר הנמוך לא שווה כלום אם המוצר לא עושה את התפקיד שלו כבר מההתחלה.

שמישות ועוד איך כי הם פתרו את בעיית הרעידות שהיו החל מ 60 קמש בעת האצה. אני מקסימום רק יעביר את הכתרים מהציריות הישנות. אין ספק שזמן זה כסף בוקי אבל מי כמוך יודע שלא במיקרה שלנו. :)

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אכן ציריות סיניות אבל מה לעשות שבמדביק רוצים לשיפוץ של צירייה אחת 550 שח בלי בושה בפנים!

מאור יקירי, חשבת פעם כמה עבודה מושקעת בחידוש ציריה ?

טענת שהמכונית רועדת, וזה סימן שהציריה אינה רצה "עגול".

איך מיישרים אותה, ובמה זה כרוך ?

וכמה עולה קרדן חדש ?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

אנשים פה לא 100 אחוז..

אני קניתי ציריות לא סיניות, והיתה לי את אותה הבעיה, אז רדו מהבן אדם.

מה הקשר קמצן, תמיד אעדיף חלק חדש מאשר שיפוץ של חלק נוכחי,במיוחד עם הרמה של הבעלי מקצוע בארץ.

פשוט הביאו לו את הדגם הלא מתאים.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מקבל את מה שאתה אומר, בהנחה ובאמת קיים דגם אחר של ציריה ולא מדובר בדגם הנכון אבל פגום.

 

 

פורסם

אותו סיפור היה לחבר שלי בהונדה, קנה 2 ציריות סיניות חדשות בקרטון הרכיב אותן וכל נסיעה היה לו רעידות נוראיות, החליף בחזרה לישנות ונעלמו הרעידות.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
יש משפט שאומר קמצנים משלמים פעמיים

 

אין פה שום קשר לקמצנות...אני תמיד יעדיף חדש על משופץ במיוחד כמו שנאמר בגלל הרמה של השיפוץ בארץ ובטח שלא ארשה לעצמי לשלם סכום שכזה על שיפוץ...

חן פרחי - גם שעושים ראש מנוע במוסך ולא מבינים על מה המחיר הגסוה ואז שאתה שואל את מנהל העבודה הוא מתחיל במריחות של אתה יודע במה זה כרוך? אתה יודע מה זה לשלוח את הראש לחרט? אתה יודע מה זה חריטה?

כן...אני יודע מה זה חריטה..זה סיפור של 500 שח זה הכל, אני לוקח ראשים לחריטה כבר שנים אז שלא יבלבלו לי את השכל שכאילו בונים פה פצצה גרעינית על חשבוני! אני בטוח שאתה דיי משופשף בתחום כדי להבין שגובים פה מחירים חזיריים אבל חבל סתם לפתוח דיונים שכבר דנו בהם בעבר.

פורסם

מאור, על ידע מקצועי של חרט אתה משלם, בדיוק כמו שאתה משלם על ידע מקצועי של רופא או פסיכולוג.

למשפץ הראשים יש הוצאות, בדיוק כמו למשפץ הציריות, ולכל ציריה יש עלות שיפוץ שונה.

שיפוץ ציריה אחורית למרצדס w123 עולה 1200 שח לציריה, וגם אם תשפץ אותן בשכם לא תשלם פחות.

למה ?

כי הקרדנים מאד מאד יקרים.

ותמיד עדיף משופץ באיכות גבוהה מזבל חדש, למרות שאני כלל לא בטוח שהציריות שקנית הן זבל, ויתכן גם שהן באיכות טובה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני חושב שמאור התכוון שהמוסך לוקח הרבה כסף יחסית לעבודה הקצרה שהיא פירוק ראש המנוע ושליחה לחרט.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
מאור, על ידע מקצועי של חרט אתה משלם, בדיוק כמו שאתה משלם על ידע מקצועי של רופא או פסיכולוג.

למשפץ הראשים יש הוצאות, בדיוק כמו למשפץ הציריות, ולכל ציריה יש עלות שיפוץ שונה.

שיפוץ ציריה אחורית למרצדס w123 עולה 1200 שח לציריה, וגם אם תשפץ אותן בשכם לא תשלם פחות.

למה ?

כי הקרדנים מאד מאד יקרים.

ותמיד עדיף משופץ באיכות גבוהה מזבל חדש, למרות שאני כלל לא בטוח שהציריות שקנית הן זבל, ויתכן גם שהן באיכות טובה.

לא כל כך הבנת את התגובה שלי. אני מיתכוון שאם תלך עם ראש מנוע בעצמך לחרט זה יעלה לך בדיוק 500 שח לעומת שתעשה זאת במוסך ואז יגידו לך...אתה יודע כמה עולה לי חרט? אפילו החרט שלי מספר לי שמוסכים כועסים עליו בגלל המחיר שהוא עושה ללקוחות שבאים עם ראש המנוע אליו בעצמם שהוא עושה להם בעלויות שלהם. אז אין בעיה..קחו כסף על העבודה של פירוק הראש והרכבתו אבל לבלבל את הראש שהחרט עולה להם הון תועפות? אתה מבין את כוונתי? לגבי ההשוואות למרצדס אין טעם להשוות כי מי שקונה מרצדס יודע למה הוא ניכנס מבחינת מחירי חלפים ותיקונים. בקיצור..לגבי הציריות שקניתי אני אבדוק מספר שיניים כי על פניו ניראה שהם לא תואמים למקור ופה כניראה הטעות.

פורסם

שאלה - נכון לעכשיו ביום יומיים הקרובים ניתקתי את הפיוזים של ה abs עד שאעביר טת זרי השיניים מהציריות הישנות לחדשות. נורת ה abs כמובן דולקת ומיתלווה לה נורת בלם היד...האם זה אמור להיות ככה? כי מבחינת ברקסים ונוזל הכל פיקס...

פורסם
זכותם לבקש כל מחיר שעולה על דעתם.

אף אחד לא מכריח אותך לרכוש.

אתה מוזמן לשפץ בעצמך.

 

אני אף פעם לא שלחתי ציריות לשיפוץ כך שאני לא יודע מה טווח המחירים אבל סתם הערה.

נניח והמחיר אכן מאוד יקר, זו זכותם המלאה לדרוש אותו, אבל למה?

מצד אחד אנחנו בוכים על מחירי המילקי והקוטג' שיורידו ושתיהיה השגחה עליהם, אם ראש הממשלה היה עונה, ''זה המחיר, לא מכריח אותך לרכוש

אתה מוזמן לייצר בעצמך'', מה היית חושב עליו?

אז לדרוש מחיר גבוה על ציריות זה בסדר כי זו פרנסה, אז למה לא לדרוש מחיר גבוה על המילקי זו גם פרנסה?

(נתתי את מילקי כדוגמא כי בינינו זה לא מצרך חובה).

 

לעניין השיפוץ, שעבדתי במוסך הייתה איזו סיוויק שכמה פעמים חזרה למוסך בגלל שיפוץ לא תקין של הציריות.

(לא שופצו במוסך אלא ע''י צד שלישי).

אז לא תמיד השיפוץ עדיף.

רועי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...