Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לדרוש מחיר גבוה על ציריות זה בסדר כי זו פרנסה, אז למה לא לדרוש מחיר גבוה על המילקי זו גם פרנסה?

 

אני אסביר למה. ישראל היא מדינה יחסית מאוד יקרה.

 

אני בטוח שמשפץ ציריות לא "מלא בכסף", אין לו וילה בקיסריה ומרצדס S קלאס 2016.

 

 

הוא בסה"כ מגיע לרמת חיים ממוצעת, אולי טיפה מעל ואולי אפילו טיפה מתחת, מעבודה שהיא לא שיא הפינוק.

 

 

אם יוריד את מחיר השיפוץ, לא יוכל לשלם משכנתא, לא יוכל לשלם שכר לעובדים, לא יוכל לאפשר לעצמו חופשה באילת פעם בשנה. מדינה יקרה והכל בה יקר, אם תרוויח פחות על כל שיפוץ, לא תוכל לשמור על רמת חיים סבירה, זה לא שאתה מיליונר. משיפוץ ציריות לא תהפוך למיליונר.

 

מה שאפשר לייצר בסין ב 20 דולר ולמכור בראץ ב 100 דולר ברווח יפה, אי אפשר לשפץ כאן באותו מחיר כי הכל פה הרבה יותר יקר.

 

 

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נכון, מדינת ישראל היא מדינה יקרה.

 

אבל את אותו הסבר שנתת אפשר גם לתת ללקוח.

הרי גם הלקוח עובד אם יש לו אקסנט לצורך העניין הוא לא גר בקיסריה ועובד למחייתו.

יש אנשים שלא מכניסים את הרכבים שלהם לטיפול כי אין להם כסף לשלם כל כך הרבה למוסך.

כמובן שלא דרשתי שיעשה בחינם אבל קצת להוריד, וקח את הדוגמא שמאור אמר לגבי הראשי מנועים

אצל חרט.

בנוסף קח לדוגמא את המחירים של השמנים במוסכים.

נניח מוסך (כלשהו לא משנה איזה) משתמש בשמן של חברת CASTROL, וגובה מהלקוח 250 ש''ח עבור מיכל 5 ליטר.

אם תלך לחנות חלפים תקנה אותו ב- 160-180.

אין לי בעיה שבעל המוסך ירוויח על השמן, אין לי בעיה שיגבה 200 שקל, אבל למה 250?

כן כל הנחה של 20-50 משפיעה למי שיש לו לחץ כלכלי ומאוד משמעותי במחירים יחסית נמוכים, גם אם

יורידו 20-50 שקל מכל מוצר בסוף יצטבר מחיר יפה שהלקוח חסך.

לסיכום, אין לי בעיה שירוויח אבל עד גבול מסויים.

רועי

פורסם

אם לא תוסיף את ה 30 ש"ה האלו, כל החיים תסע באוטו משומש שנת 1980 ומשהו ותגור בדירה צנועה.

 

אתה פותח מוסך בין היתר כדי להצליח כלכלית ולספק לעצמך רמת חיים טובה. אחרת בשביל מה כל הבלגן הזה? קודם כול תדאג לעצמך, אחרי זה לעובדים שלך ורק אחר כך לאלו שאין להם כסף לעשות טיפול 10.000 לאוטו. אחרת יכול להיות שבאיזשהו שלב תסגור את העסק ותצטרף אליהם.

 

 

פורסם

שווה, כי לא כתבתי שלא ירוויחו בכלל אלא קצת להוריד מחירים, גם עכשיו היבואן של MOTUL

הוריד מחירים, אז הוא לא מרוויח?, עכשיו יותר אנשים יוכלו לקנות את השמנים שלהם ונראה לי

הם ירוויחו יותר.

אתה עדין מרוויח על עבודה, ועל החלפים.

כמו שתי חנויות חלפים שמוכרות את אותו שמן במחיר שונה.

אם אתה מקצועי, אמין ובמחירים נוחים יבואו אליך הרבה לקוחות ותרוויח יפה.

רועי

פורסם
שאלה - נכון לעכשיו ביום יומיים הקרובים ניתקתי את הפיוזים של ה abs עד שאעביר טת זרי השיניים מהציריות הישנות לחדשות. נורת ה abs כמובן דולקת ומיתלווה לה נורת בלם היד...האם זה אמור להיות ככה? כי מבחינת ברקסים ונוזל הכל פיקס...

לא רק שלא תקין אלא גם מסוכן כי גם מערכת ה EBD לא עובדת ולא ברור לי איך אתה לא מבחין בזה בנסיעה.

המקרה של הציריות לא מתאימות בזר שיניים של ה ABS זה לא חדש ולא בטוח שתמצא משהו מתאים ואני מסכים עם הקביעה שתמיד עדיף שיפוץ ברמה גבוהה על פני חלק לא איכותי.

פורסם (נערך)

דניאל...עשו לי כבר הזמנה של ציריות עם זר שיניים מתאים שתגיע כבר מחר בבוקר.

לגבי שיפוץ אתה לא יכול להבטיח לי שהשיפוץ יהיה ברמה גבוהה ואני בטוח שניתקלת לא מעט פעמים בשיפוצים שכאלו שלא שרדו יותר מידי אז לשלם 1100 שח על משהו שלא בטוח יחזיק או שלא בטוח שישופץ כמו שצריך עם הרמה הגבוהה פה למרות שיש אחריות והכל אבל לנסוע עד לתל אביב לשרוף דלק ויום עבודה שזה עוד כסף..לא בא בחשבון.

עריכה אחרונה על ידי מאור30
פורסם

צודק דניאל סליחה על העיקוב. השיניים ניספרו ואותה כמות בכל הציריות....44 שיניים. הוסרו זרי השיניים של הציריות הסיניות ובהשוואה לזרים המקוריים הקוטר של הזר גדול יותר וגובה השניים נמוך יותר. השחזתי מעט את פנים הזרים המקוריים שייכנסו בפעמונים הסיניים והכל בא על מקומו בשלום.

פורסם

אז לא הצלחת להשיג ציריות חליפיות מתאימות ורק על ידי קומבינה פתרת את התקלה.

אגב, הזר שיניים שהתקנת בשיטה שלך עלול להשתחרר ולגרום שוב לתקלה או לגלגל להתפס ולנזק נלווה.

פורסם

ציריות חליפיות פשוט לא מצאתי וחיפשו לי חא מעט. יש חליפיות מבחינת חברה שונה אבל הכל דרך סין כמובן. מבחינת הזרים הורדתי ממש מעט בהשחזה והכנסתי אותם בלחץ כך שאין שום סיבה שיצאו וכמובן אעקוב אחרי זה. ללא השחזה הם לא יכלו להיכנס בחיים כי היה הבדלים של 2 עשיריות מהזר הסיני בקוטר הפנימי שלהם כלומר המקוריות קטנות יותר.

פורסם

ללא עיבוד שבבי מדוייק תוך ידיעה של נתון האפיצות המומלץ של היצרן (כמובן שלנו לא ידוע הנתון הזה ולכן תמיד ציריות מגיעות מהיצרן עם הזר מורכב עליהם) לעולם לא ישבו הזרי שינים כמו שצריך על הצירייה ולכן החשש כי הם יתנתקו ממקומם או ישברו מהלחץ כאשר המתכות יתחממו.

פורסם

אל תדאג דניאל...אתה הראשון שאני יעדכן אותו אם זה יקרה. עד עכשיו חמסה חמסה הכל עובד כמו שצריך וכבר הספקתי לנסוע לא מעט עם הרכב. מה גם אני רוצה לראות שיקום המוסכניק שיגיד שהוא מעביר את זר השיניים רק לאחר עיבוד שבבי מדוייק שנעשה במיכשור יעודי לכך. הטכניקה של העברת זר השיניים ועם השחזה קלה שיישב כמו שצריך קיימת לא מהיום ולא מאתמול ובטח שלא תיגמר בעתיד הקרוב רחוק!

פורסם

במקומות שצריך להעביר זר שיניים אמורים להרכיב זר שיניים חדש ולא להתשמש בחלק שפורק, על אחת כמה וכמה לא עושים שינוי בהיקף של הזר להתאים אותו להיקף של צירייה וזה שמכונאי יקום ויגיד שהוא עושה את זה, זה לא "מכשיר את הנבלה".

פורסם

מאור, הפעם אני מסכים עם דניאל.

השתמשת בקומבינה שעמידותה לא ידועה בתנאי קיצון,

אם היה במקום אחר לא הייתי מוציא מילה ואפילו מצדיע, אבל בחלק בטיחותי כזה לא הייתי לוקח סיכון.

 

בכל הנוגע לדיון הכספי, כצרכן אני איתך, ואני אעדיף לעשות כל מה שאני יכול לבד, ומה שלא אני לומד.

 

כבעל עסק, תסלח לי אבל אתה לא יודע על מה אתה מדבר.

היה דיון נפרד על זה ואני לא אכנס לזה שוב אבל כל עוד לא ראית את המשפץ ציריות נוסע על BMW חדשה, אין לך ממש זכות התרעמות על כמה הוא לוקח.

רוב הסיכויים שדבריו של בוקי מדויקים והוא בקושי נושם כלכלית.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...