Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בדרך לנופש בים המלח עצרנו בערד במרכז צים.

כשהגענו לרכב חיכתה לנו הפתעה.

כנראה שאזרח הגון הבחין בפוגע והשאיר פתק עם מס הרכב.

במשטרת ערד נתנו לי טופס תלונה למלא לבד ולהחזיר מאוחר יותר בדרך חזרה מהנופש.

 

אומנם מדובר ברכב ליסינג של העבודה ואין לי כל עלות עבור התיקון אבל עדיין הנושא מרגיז מאוד.

אני מקווה שהמשטרה וחברת הליסנג יצליחו לאתר אותו. אותו.

2015-07-09 19.28.06.jpg

2015-07-09 19.31.18.jpg

2015-07-09 20.17.36.jpg

 

עדכונים נוספים בהמשך

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה מאוד מצד האזרח לעשות דבר כזה. לא טריוויאלי לחלוטין

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

מי מתערב איתי שזה אותו האדם שדפק את האוטו ושם את הפתק, כדי להראות לכולם בסביבה שהנה הוא בסדר הוא לא בורח לא צריך לרשום את המספר שלו... ואז רשם מספר של מישהו לא קשור, או מספר מזוייף לחלוטין?

פורסם
השוטר בתחנה בדק את המספר במסוף. הוא לא סיפק פרטים כי אסור לו אבל הבנתי שכנראה מדובר בתושב ערד.

דבר עם הקטר מפורום אופטופיק.

איזה כייף לי :)

פורסם

הרכב שלי רק חזר מפחחות וצבע לפני כחודשיים.

כבר פעמיים בהפרש של שבוע, משהו בעת יציאה מהחנייה שפשף לי את הרכב מאחורה (חניה בניצב).

בפעם הראשונה זה היה שפשוף עדין.

בפעם השניה זה כבר היה שפשוף מאוד גס, שהאצבע פשוט נתקעת בתוך השריטות.

 

אנשים לא יודעים לנהוג\ לחנות.

פורסם

בדרך כלל ניתן לזהות זוג של נהג לפי הרכב שלו, אני מקפיד לא לחנות ליד מכוניות גריסה משופשפות וחבוטות, מקפיד להיות עם הרכב ליד כאלו שהם מטופחים או חדשים יחסית, ואם אפשר מחנה רחוק יותר לבד או ליד מדרכה.

פורסם

עדכון מהיום: ניגשתי למשטרה להגיש את התלונה. דרך המסוף השוטר איתר את הטלפון של החשוד בתאונה והתקשר אליו בעודי יושב לידו.

השוטר היה מאוד אסרטיבי והמליץ לו לסגור את הנושא עימי ללא התערבות משטרתית. החשוד סירב וטען שאין לנו כל הוכחות. נסיונות שכנוע נוספים לא הועילו. השוטר רתח מזעם וסגר את השיחה מיד. הוא תיקתק המון מלל במחשב ואמר לי בסיום שהבחור יוזמן לעדות ופתיחת תיק פלילי.

כמו כן הו ניפק לי אישור הגשת תלונה לחברת הליסנג, באישור יש את הפרטים המלאים של החשוד.

מדובר ברכב "קרוסאוור" חדיש עם תג נכה של תושב ערד. (את הפרטים המלאים לא אפרסם).

כמובן שאני לא אחפש אותו באופן אישי (למרות שטכנית יש לי אפשרות).

אתן למשטרה וחברת הליסנג לעשות את עבודתן.

S60 Rdesign

פורסם

אבל אתה חייב להגיע לצלם את הרכב שלו לפני שהוא יגש לפחח להעלים ראיות. או לפחות ללכת ןלבקש מהשוטר שישלח לשם ניידת / בוחן וכד' בכדי לצלם. עם התמונות האלו (בהנחה שיראו סימנים מתאימים) עורכי הדין של חברת הליסינג יקצצו אותו דק דק, יטגנו בשמן עמוק, יקפיצו במחבת ווק וינשנשו לארוחת בוצ"ר (:-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר


×
×
  • תוכן חדש...