Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הנהגת שמספר הרכב שלה הופיע על הפתק כבר לא בחיים.

חברים, תכנסו לפרופורציות.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

המוציא מחברו - עליו הראיה הוא כלל ראייתי הקובע את המידה בה צריך צד למשפט אזרחי להוכיח את טענותיו. על כל צד במשפט מוטלים שני נטלים. האחד הוא "נטל הבאת הראיות", העוסק בשאלה איזה הוא הצד הפותח בהבאת ראיותיו, והשני הוא "נטל השכנוע", העוסק במידה בה צריך בעל דין לשכנע את בית המשפט ביסודות העובדתיים העומדים בבסיס טענותיו על מנת שיזכה בדינו.

 

בשורה התחתונה פתק על חלון היא לא ראיה חזקה ולכן השופט הציע שכל צד ישא בהוצאות . המקרה הגיע לבית משפט כי חברת הליסינג לא משלמט על ייצוג משפטי פר מקרה.

אני משוכנע שבמקרה הנ"ל אדם בר דעת לא יסכים לשלם לעו"ד כמה אלפי שקלים+לקיחת סיכון לקבלת הוצאות משפט כאשר הראיה היחידה מבחינתו היא פתק.

 

ולגבי זה שהיא לא בחיים, יורשיה מקבלים בירושה את הזכויות שלה אך גם את חובותיה ( תביעה משפטית)

פורסם

לא צורם למישהו שלקח שנתיים וחצי לבתי המשפט להגיע לפסק דין ? על מקרה זעיר של שיפשוף חנייה ? זה נראה נורמאלי למישהו ?

אני יכול להבין, שבוע, שבועיים, חודש, חודשיים. פאקינג שנתיים וחצי מה נסגר עם המדינה הזאתי כל משרד ממשלתי יותר רקוב מהאחר.

פורסם

תמיד יש מקום להעביר ביקורת על השופטים, אבל במקרה הזה אין מה לעשות - הראיות לא מספיק חזקות.

 

יצא לי להכיר מקרה אחר, של אלימות פיזית והשחתה, עם אלף ואחת עדים למעשה,

שהשופט דחה על הסף עם הוצאות משפט כבדות,

משום שהתובעים ניסו להפליל את ראש הכנופיה, ולא את ה״חיילים״ שביצע את הפשע.

מהרגע שראש הכנופייה לא היה שם בפועל, ואין שום הקלטה שבה הוא מורה באופן חד משמעי ל״חייל״ לבצע את רצונו,

מערכת המשפט לא יכולה לגעת בו, חוץ ממקרים יוצאי דופן.

 

בקיצור, כשל טכני. מעצבן להפליא, אבל טכני.

 

לגבי עינוי דין וגרירת רגליים - אין לי משהו חיובי לומר :(

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לפני עשור בערך, עמדתי בפקק עירוני. בן אדם שניסה להשתלב פשוט נכנס לי בין 2 הדלתות הימניות.

הגענו לבית משפט והשופט פסק 40%-60% תיקון. כשנשאל על ידי למה אני צריך לשלם 40% על זה שעמדתי בפקק ורכב נכנס בי נאמר לי על ידי השופט שלא עשיתי מספיק כדי למנוע את התאונה הזאת...

פורסם
אנשים יודעים לנהוג ולחנות, אבל הרכוש שלך על הזין שלהם. ככה הם למדו גם מהבית.

 

ואולי גם וגם.

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...