Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מציע בכול זאת לבדוק תאריכים של היונדאי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאחר מחקרים רבים, ובעיקר היעזרות רבה בחברי הפורום כאן (ואני מודה להם על כך), רכשתי אתמול i10 כסופה (ידנית).

 

זמן האספקה הרבה יותר אופטימי ממה שחשבתי - יוני/יולי 2014. כמובן שבסוכנות אמרו לי שזה הרכב האחרון שזמין לתקופה כל כך קרובה, וזה רגע מכונן וכד', אבל אני מאמין שזהו זמן האספקה הסטנדרטי ומדובר באסטרטגיית מכירות בשילוב עם כסת"ח שלא להתחייב לתקופה קרובה מדי.

 

אגב - אמרו לי שהמחיר אמור לעלות היום, אבל גם כאן יש לי תחושה שמדובר באסטרטגיית מכירות כדי לגרום לסגור במקום, מה שאכן עשיתי :wink:

בעניין הרכב - עשיתי נסיעת מבחן, וממש התרשמתי לטובה. רכב נעים ביותר, יפה (לטעמי), מרווח ונראה שאיכות החומרים ממש טובה (לא שיש לי כזה ניסיון או שאני מתיימר להיות כתב רכב, אבל בהשוואה לרכב סופרמיני צרפתי שיש לנו, הפלסטיקים בפנים מרגישים הרבה יותר עמידים וטובים). מעבר לכך, בתור אחד שלא נהג על גיר ידני במשך תקופה של 12 שנה, ממש הופתעתי לטובה מהקלות של לנהוג על הרכב הזה. ההילוכים עוברים בקלילות, דוושת הקלאץ' לא מאמצת את הרגל. בפקקים באיילון, פשוט שמתי על הילוך שני ונסעתי כמו אוטומט.

 

בקיצור - לפחות מנסיעת המבחן, עלות מול תועלת, הרכב הזה ממש מומלץ.

 

בהצלחה

פורסם

תתחדש,עשית בחירה מעולה!

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני בדיוק מחפש אוטו לחמותי - פיקנטו ידנית ואתמול הייתי אצל היבואן וקיבלתי הצעה עם הנחת מזומן של 3000 שקל, סה"כ כ 62 אלף כולל אגרות, שלטי נוחות ומרימי שמשות. אספקה תוך 14 יום מהתשלום ואחריות 7 שנים או 150אלף ק"מ. כמובן יש מצב שיוסיפו גם עץ ריח אבל צריך אישור של מנהל איזורי..

עוד לא נכנסתי לסוכנות יונדאי אבל לא נראה לי שנמתין לנסיכונת עד אוגוסט..

 

מסכים איתך, זה באמת יותר שווה. גם מבחינת המחיר, אבל לא רק... ממה שאני יודע מקבלים על פיקנטו 7 שנים אחריות וביונדאי לא.

אז כבודה במקומה מונח של הנסיכונת, אבל בחרת במלכה האם.8)

פורסם

צריך להיות מדויק,3 שנות אחריות מלאות,ועוד 4 שנות אחריות על מנוע +גיר,אבל זה רק אם אתה מטפל במורשה,והמחירים בהתאם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נו ביסלי, מה החלטת? האלטו הכי זולה וגם חסכונית אבל היונדאי הרבה יותר מאובזרת ואיכותית ממנה, יותר יקרה אבל ממש ממש לא חסכונית. על מה אתה הולך בסוף? ומעניין מה מועדי אספקה שאומרים לך

פורסם (נערך)
נו ביסלי' date=' מה החלטת? האלטו הכי זולה וגם חסכונית אבל היונדאי הרבה יותר מאובזרת ואיכותית ממנה, יותר יקרה אבל ממש ממש לא חסכונית. על מה אתה הולך בסוף? ומעניין מה מועדי אספקה שאומרים לך[/quote']

 

ג'וני את ההחלטה שלי אפרסם מחר :) ויש צדק במה שאתה אומר אבל בכל זאת נכון שהיונדאי יותר יקרה ויותר איכותית באופן ברור אבל יחסית גם חסכונית 15-17 ( תלוי בנסיעה ) נכון...לא אלטו 17-19 אבל הכל יחסי... לאלטו יש גם יתרון בזריזות בגלל המשקל שלה , אבל הבטיחות אוי הבטיחות.

 

בדיקה לדלק : http://www.cartube.co.il/2014-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i10-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%E2%80%93-%D7%9E%D7%9C%D7%9B%D7%AA-%D7%94%D7%A2%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94

עריכה אחרונה על ידי bissli
פורסם

אלטו קיבלה 3 כוכבי בטיחות בגלל שהיא נבחנה ללא בקרת יציבות(מה שבארץ מגיע כסטנדרט). אביזר הבטיחות הזה היה מזכה אותה ב-4 כוכבי בטיחות. אמנם פחות טוב משל היונדאי, אבל לא כזה נורא.

 

ותן לי לחסוך לך דאגות(או להוסיף), שניהן לא יהיו בטיחותיות מדי במקרה של התנגשות במשפחתומטית ישראלית מצויה

פורסם

ב-ANCAP (שהוא ה-NCAP האוסטרלי) האלטו קיבלה 4 כוכבים. מדובר בדגל 2013 (ולא 2009 כמו במבחן האירופי), עם יותר אבזור בטיחות, ועם הכה ימני, שאולי עושה הבדל כלשהו במבנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עדכון מ"השטח" למי שמעניינת אותו ה- I10 - התקשרו אלי היום מהסוכנות בה הזמנתי אתמול, והודיעו לי שמגיעים דגמי 1,000 סמ"ק ידניים חדשים ברמת גימור זולה יותר. המשמעות - הנחה של 2,500 ₪ מהמחיר הזול ביותר, כאשר הרכב מגיע ללא טסות, חלונות חשמל מאחור ומראות חשמליות. הבונוס - זמן אספקה קצר יותר, ולכן התקשרו לשאול אותי אם אני מעוניין להחליף את שלי.

פורסם

זאת עדיין רמת גימור inspire?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני חושב שהנחה של 2500 ש"ח לא באמת שווה את ההקדמה ואיבוד של חלונות חשמל ( מאחור ) ומראות חשמל, טסות כבר אפשר להתקין לבד כמגנזיום ב 1000-1500 ש"ח

פורסם

כן, גם אני חשבתי כמוך, ולכן נשארתי עם מה שהזמנתי (לי בעיקר הפריע החוסר במראות חשמליות וחלונות חשמל מאחור). יוליאן - לשאלתך, נראה לי שהם אמרו לי שזו רמת גימור אינסייט (מחיפוש שעשיתי לפני הרכישה, גם באירופה הרכב נמכר ללא חלונות חשמל מאחור).

פורסם
היא הייתה המלכה עד ליונדאי,היונדאי מנצחת אותה במבחנים,ולאחר שאני נסעתי בה אני גם חושב ככה.

 

אני גם קראתי כמה ביקורות מאתרים בארץ שמפרגנות לi10 החדשה, אבל האמת היא שאחרי שקראתי גם ביקורות מחו"ל התחלתי לחשוד.

שם הרבה פחות פירגנו ועוד בחלק אמרו שהיא מעט מאכזבת. יכול להיות שזה חלק ממסע הפירסום של יונדאי?? אי אפשר לדעת


×
×
  • תוכן חדש...