ממש לא ממליץ לרסס חומרי הדברה בתוך הרכב , אישית הייתי קודם שואב עם הפאקיר (באמת אחלה שואב לרכב), ומשתמש רק אחר כך בחומרים טבעיים (תמצית רוזמרין , אורנג' גארד וכו) שדוחים חרקים
אם אתה רוצה רכב עם הרבה ספייס ושעדיין כיף לנהוג עליו אז לדעתי מהסיד סטיישן אתה תהנה.
העברתי איתו שבוע בטיול בחו"ל והיתה ממש חוויה טובה,זאת למרות שגם הילדים והאישה נארזו עם המזוודות (;
אתה מחפש עוד אופציות חוץ ממה שרשמת? אם כן, אז על הפיקנטו לא עשית נסיעת מבחן?
בכללי- נראה לי שעדיף לך להשלים נסיעות מבחן על כולם ולגבש דעה בעצמך גבי הנוחות
מסכים שאין תחליך לעשות נסיעות מבחן ולראות לבד מה הכי נח לך.
מבין הרכבים שרשמת יצא לי לנהוג על הפורטה שהוא בהחלט נח ויושב לא רע על הכביש ועל הקורולה (אבל דגם ישן) שלא עפתי עליה (אולי בגלל הדגם).
בהצלחה!