Jump to content

ofer890

  • הודעות

    195
  • כאן מאז:

הנקודות של ofer890

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. ממש לא ממליץ לרסס חומרי הדברה בתוך הרכב , אישית הייתי קודם שואב עם הפאקיר (באמת אחלה שואב לרכב), ומשתמש רק אחר כך בחומרים טבעיים (תמצית רוזמרין , אורנג' גארד וכו) שדוחים חרקים
  2. וואלה נראה חוויה חבל על הזמן
  3. ofer890

    לובינסקי Speed up

    אז מה בתכלס מעניין שם?
  4. תעדכן כמה שמן לקח ומאיזה חברה בבקשה
  5. המיקרה באמת יכולה להתאים סה"כ אומרים שזה רכב אמין
  6. אם אתה רוצה רכב עם הרבה ספייס ושעדיין כיף לנהוג עליו אז לדעתי מהסיד סטיישן אתה תהנה. העברתי איתו שבוע בטיול בחו"ל והיתה ממש חוויה טובה,זאת למרות שגם הילדים והאישה נארזו עם המזוודות (;
  7. אחלה בוס! (: האמת שהייתי הולך על הQ3 בלי קשר הפורד מאסיבי מדי לטעמי
  8. אתה מחפש עוד אופציות חוץ ממה שרשמת? אם כן, אז על הפיקנטו לא עשית נסיעת מבחן? בכללי- נראה לי שעדיף לך להשלים נסיעות מבחן על כולם ולגבש דעה בעצמך גבי הנוחות
  9. גטס באמת רכב אמין
  10. באמת דילמה אז מה אתה עושה?
  11. מסכים שאין תחליך לעשות נסיעות מבחן ולראות לבד מה הכי נח לך. מבין הרכבים שרשמת יצא לי לנהוג על הפורטה שהוא בהחלט נח ויושב לא רע על הכביש ועל הקורולה (אבל דגם ישן) שלא עפתי עליה (אולי בגלל הדגם). בהצלחה!
  12. חד משמעי שחור!
  13. ריו ידנית לדעתי באמת עשויה להתאים ולא לאכזב אותך. לאחי יש אותה כבר כמעט שנה והוא גם אומר שהצריכת דלק ממש לא רעה
  14. אני גם עם איזיפארק כבר הרבה מאד זמן. הייתה תקופה קצרה שהתפתתי לאפליקציות, עד שהבנתי שפשוט בדברים האלה עדיף פשטות ולא להשאיר מקום לסיבוכים מיותרים
  15. שמע תאכלס נכנסת די מהר לכיכר. עזוב מי צודק, עם נהג אחר ברכב השני הצרות שלך עכשיו היו יותר גדולות
×
×
  • תוכן חדש...