Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שאני קראתי וראיתי ביקורות ווידאו מחול,הרוב הביאו 4-5/5 מאוד מומלץ, לא יכול להיות שיונדאי "יקנו" כל כך הרבה כתבות חיוביות,זה לא הגיוני ומגזין שרוצה לשמור על השם שלו לא יפרסם שטויות ויפגע בשם שלו

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני גם קראתי כמה ביקורות מאתרים בארץ שמפרגנות לi10 החדשה, אבל האמת היא שאחרי שקראתי גם ביקורות מחו"ל התחלתי לחשוד.

שם הרבה פחות פירגנו ועוד בחלק אמרו שהיא מעט מאכזבת. יכול להיות שזה חלק ממסע הפירסום של יונדאי?? אי אפשר לדעת

 

לא יודע לאיזה כתבות אתה מתכוון, מסקירה קצרה ה-I10 מקבל מקבל ציון של 4-5 כוכבים בבריטניה:

http://www.whatcar.com/car-news/hyundai/i10/2014-hyundai-i10-review/1216237

http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/hyundai/10625148/Hyundai-i10-1.0SE-review.html

http://www.mirror.co.uk/lifestyle/motoring/car-reviews/richard-hammond-road-tests-hyundai-3142663

.We apologise for the inconvenience

פורסם

במקום להתלבט בין ה-I10 ל-ALTO, הייתי מוריד את ה-ALTO, ובמקומה הייתי חושב על הספארק, בגלל שיש עדכון "חם" מהשטח. ניתן להשיג כרגע ספארק ידנית בחברת MOTODEAL רק ב-48000 שקל! על הכביש, אתמול לאחר שיחה עם נציג שלהם בטלפון. 13000 שקל פחות מה- I10. תחשוב טוב טוב. זה כבר לא מאט כסף.

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תחדש!

 

סתם מתוך סקרנות (ורק כדי לוודא שמרחו אותי טוב ;-)), האם גם לך אמרו ש״המחיר עולה מחר״ ו״שזאת המכונית האחרונה במלאי לחודשים הקרובים״?

 

מבין את אסטרטגיית המכירות, אבל בעיני היא קצת מיותרת ומשדרת משהו ״צ׳יפי״. נראה לי שהם באמת לא צריכים את זה לאור הפופולאריות של המכונית וחוות הדעת הטובות עליה.

פורסם

יוסי קודם כל אין מה להשוות בכלל בין הספארק והאלטו לבין ה i10 החדשה ולדעתי גם הישנה, בקשר למחיר הוא כן עולה ב 1000 ש"ח וכן הייתה לי אופציה להזמין גם צבע לבן לחודש מאי הקרוב אבל לא רציתי

פורסם

טוב, אתה יכול להתנחם בזה שהיא מתייקרת ב-1000 שקל. רק שתדע שממש לא מזמן היא נמכרה ל"חבר" בלא פחות מ-3000 ש"ח פחות ממה שאתה ואחרים קנו. יכול להיות ש-אלטו ו-ספארק אינן דוגמאות. דרך אגב הקיה פיקאנטו נמכרת מאובזרת מעל ומעבר עם מולטימדיה, BT, GPS, חיישנים ואגרת רישוי מתנה, במחירון ולא מעל. אני עדיין חושב שהיא מתחרה ראויה ל-I10 החדשה.

כל יבואן רשאי לעלות מחיר לפי ראות עיניו. זה לא אומר שלאחר מכן עדיין יעמדו בתור לרכב. בלי שום קשר ה-I-10 ראויה לקבל את כתר "רכב המיני המשתלם ביותר", באם יוכיח את עצמו בצריכת הדלק. מלבד גרסת ה-1000 אוטומטית שהיא לדעתי רכב קצת עצלן.

פורסם
אותו דבר אמרו על האלטו בזמנו שעלתה 60000 שקל, תראה רק כמה עולה היום. וגם על הספארק.

 

אנחנו רכשנו אלטו די בתחילת תקופת ה 60,000 ובכלל לא אמרו לנו שהמחיר עומד לעלות. ואגב מבירורים שחבר ביצע כמה חודשים אחרי שאל האם המחירים של האלטו יעלו ואמרו לו שאין כל תכנון כזה. יצאו הוגנים.

המחיר כידוע בפועל ירד, אבל זה לקח די הרבה זמן כך שלא נראה לי שיש כאן בעיה עם ההתנהלות של סוזוקי.

פורסם

ההתנהלות של סוזוקי נכונה מאחר ויצאו חלופות טובות ומאובזרות יותר לסוזוקי אלטו והם היו חייבים להוריד מחיר על מנת להשאר תחרותיים כ"רכב חדש" כמה זה יפגע במי שקנה את הרכב בזמנו ב 60 אני לא יודע, בקשר לפיקאנטו והיונדאי i10 ולאחר שנסעתי בשתי המכוניות הידניות מנוע 1000 אני חושב שהיונדאי לוקחת בענק מכל הבחינות ממה שאנשים מספרים שלאחר שקבלו את ה i10 החדשה הם בצריכת דלק של בין 16-17 שזה יפה מאוד לדעתי


×
×
  • תוכן חדש...