Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראת אלטרנטיבה מאוד מעניינת לסופר מיני. רעיון "המיגון" ממש מגניב ורלוונטי לארצינו. כיול המתלים הרך אולי יחזיר קצת נוחות סיטרואנית לעסק, בזמן האחרון כולן קשיחות ומרוסנות. משקל עצמי נמוך מאוד שזה נתון מאוד מרשים ברכב מודרני.

בקיצור מקווה לראות כאלה בכמויות יפות על הכביש.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

עיצוב נאה לדעתי, הגומי בדלתות מוזר,

כמו המנהג שהיה פעם [ועדיין אולי ?] של האנשים שמכסים את הסלון -

ככה אתה יושב בסוף על סדין במקום סלון או שיש לך צמיג דבוק על דופן הדלת,

או המדבקות לדופן הפגוש שגרועות יותר מסריטה [או מה שהן מונעות], סבבה, רק טפשי.

The first one to get angry loses

פורסם

עיצוב מדהים, כמו קונספט, מחיר מצוין,בהחלט הייתי שוקל רכישה של כזאת.

הגומי אגב נועד להגן מפתיחת דלתות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האם יש מישהו שיודע באיזה אולם תצוגה היא מוצגת כבר?

יכול להיות שניהיה בין הרוכשים

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

לא יודע איך לעכל את הרכב הזה. מצד אחד עיצוב ייחודי, שונה לגמרי מכל מה שראיתי עד עכשיו, מצד שני לא יודע אם להגדיר את העיצוב הזה יפה או מכוער. הפנסים הקדמיים שמזכירים עיניים של אסיאתיים שלדעתי לא מחמיאים לרכב. ופיצ'רים כמו ההגנה שעל הדלתות מפני פגיעות, העיצוב הפנימי שלא רואים בכל מכונית - מכונית מיוחדת...

פורסם

מה שיפה בתעשיית הרכב זה שהם תמיד מתקדמים, אף פעם לא חוזרים אחורה.

 

 

Oh wait- לאבא שלי היה פיג'ו 405 שקנה חדשה בסוף 1991 עם שפריצרים כחלק מהמגבים, להלן דוגמא:

 

 

 

אני מקווה שלפחות בקקטוס (שאגב, מגניבה לחלוטין) לא מדובר באותן יחידות.

פורסם

לא יודע מה, אבל יש משהו ממש מגניב בקקטוס הזאת. העיצוב המוזר בפנים ובחוץ - נראה כאילו השקיעו אקסטרה מחשבה וייחוד במכונית.

גם הייתי בטוח שמדובר במכונית כבדה יחסית אבל עם משקל כזה ייתכן כי הביצועים עם המנוע הקטן לא יהיו לגמרי מבאסים.

פורסם

נראה מצוין, מאוד מקורי וחדשני, גם עיצוב הפנים בהחלט מיוחד ובעיקר נכון פשוט ואלגנטי, סוג של אנטי תזה לדשבורדים העמוסים והמבולבלים שרואים מסביב. אבל למה ג'יפון, האוטו הזה נמוך אפילו מ C4 הסטנדרטית. בכל מקרה לאוטו הזה שלושה חסרונות והם סמל לא נכון, חלון מאחור בסגנון אלטו ותיבה אוטומטית שאין.

פורסם

מאז שהושקה בחו"ל אני משתעשע ברעיון שארכוש אחת, כנראה שאם זה יקרה אז כיד שניה.

רכב נאה וחכם, שאלה גדולה היא כיצד ריבוי הפלסטיק ישרוד את תנאי האקלים אצלנו ואיך תזדקן הקקטוס.

למרות שהרכב נראה לי מאד, אינני מבין מדוע לשלם 90,000 ש"ח על רכב שמאיץ יותר לאט מסוזוקי אלטו ידנית...

 

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

שלובינסקי ישתעשע באשליות. מי יקנה רכב בלי פתח מיזוג ימני ? בחום של ארצינו?

שלא לדבר על האין חלונות מאחור. אין תיבה אוטומטית, יש הרבה פונקציות מאד מאד שימושיות על

צג אחד בודד מגניב ככל שיהיה זו הסחת דעת מטורפת.

 

לא תודה סיטרואן. כנראה שלעולם לא תשתנו . גרועים ומטופשים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...