Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ראיתי בהמלצה הראשונה שלך שום קרוס קאסטום לכל אלמנט, לא בושה להגיד שפשוט לא שמת לב לכל הפרמטרים. בכל מקרה הבחור עובר מדוטק ורוצה להתקדם למשהו אגרסיבי יותר, אוליי בעבודה אקטיבית מקבלים יותר כוח אבל אני לא בטוח שיש לו את הניסיון להתחיל לבנות קרוסים קאסטום. בכל מקרה גם אם כן זה תמיד סיכון שהרכיבחם לא ישתלבו לו בצורה שהוא יאהב.

פתרון זול ופשוט לדעתי הוא גישור,למרות שחלק מהאיכות עפה אבל זה spl ,אני הייתי עובד עד לפני משהו כמו שנה על סט היי אנרג'י מגושר, כוח היה הדבר האחרון שחסר שם.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על מה אתה מדבר??, כפי שציינתי מבחינתי קרוס קאסטום זה עבודה אקטיבית לכל דבר.

 

נתתי לו כיוון כללי שיוכל לגשת למאגר המידע האדיר שיש בפורום ללמוד, להתנסות, לשמוע, וכך להגיע לתוצאה הסופית המושלמת!

JL Audio

פורסם

אני מדבר על התגובה הראשונה שלך, אבל זה בכלל לא משנה ולא בא להתווכח איתך , מה שחשוב פה זה הנושא ושפותח השרשור יהיה מרוצה. בכל מקרה לדעתי ,למרות שאני עצמי עובד ככה , לשלב סטים יכול להיות מעולה ויכול להיות נפילה בבחירת רכיבים לא נכונה (למשל מידבאס שלא עולה מספיק גבוה עם טוויטר שלא יורד מספיק נמוך). סה"כ לפי התקציב ומה שהוא רוצה מהסט אני חושב שסט פאסיבי מאלו הנצילים והאגרסיבים יותר יוכל לעשות עבודה מעולה בלי כאבי ראש מיותרים.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

אני ממש לא חושב שפה הוא צריך להכנס לאקטיבי בכלל. סט של הרץ היי אנרגי או פוקל אולי פאסיבי לחלותין .כל אחד מגדיר שהוא splניק. מספיק עם זה. רוצה כוחלך על משהוא אגרסיבי עם הגברה טובה. לפי הטעם האישי שלך. ושוב. עיבוד הכוח שיהיה בקרוס. לא כזה גדול. מה שכן. לפחוט יהיה חיתוך נכון. כאשר אקטיבי יוסיף לו כאב ראש נוסף ולא ברור אם בחור יכול ויש ידע.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

יפה אמרת סרגיי- זה יחסי.

אבל שוב, אני נתתי המלצה לכוח, שישמע ילמד יחליט ויגדיר לעצמו מה הוא אוהב, התגובה שלי הייתה בגדר המלצה בלבד.

JL Audio

פורסם

אני לט מתכוון לעבוד פאסיבי בזמן הקרוב. ובטח שלא לבנות קרוס קאסטום חח. יש לי ידע בנוגע לאודיו לרכב. קצת יותר מהממוצע הארצי.

אבל אני לא מבין גדול, בגלל זה אני בא אליכם. צמצמתי את האפשרויות לסטים של אנרגי. אבל לא יצא לי לשמוע סטים אחרים בזמן האחרון.

ולא עניתם לי על השאלה. איך הסטים של דיימונד אודיו למה שרני מחפש?

 

סליחה שאני רושם כמו עילג. אני עם הסמרטפון באוטובוס.

פורסם
תקראו שוב את השרשור, הוא ציין שהוא מחפש כוח, עוצמה (SPL), נתתי לו המלצה לזוג וופרים נצילים, עבודה אקטיבית נותנת יותר כוח לכל אלמנט, מאשר עבודה פסיבית, אני מחשיב בנית קרוס קאסטום כעבודה אקטיבית.

 

ההמלצה שלי שואפת לכוח.

 

אוהד ברגע שיש רכיבים (קבלים/סלילים/נגדים) בין האלמנט למגבר יש עליהם בזבוז אנרגיה, ככה שההספק יתחלק בינהם לבין האלמנט.

 

קרוס קאסטום זה כבר רמה אחרת מלעבוד אקטיבי, אך זה מצריך המון ידע, והמון ניסוי וטעיה, לא מדובר רק בנק' חיתוך, וכם פה יש איבוד הספק על הקאוס.

 

ולגבי ההספק והעוצמה הסופית, שעברתי לעבודה אקטיבית בפעם הראשונה זה היה מתוך כוונה לתת לסט הקדמי עוד כוח, מאז חזרתי לפאסבי ושוב לאקטיבי, עניין תוספת הכוח במעבר לאקטיבי היא זניחה, אם תוספת כוח זה מה שאתה מחפש, מעבר לאקטיבי סה לא הבשורה, אם אתה חושב שבעזרת כיוונים תוכל להגיע לתוצאה טובה יותר-אז אקטיבי יעזור, ויוסיף כאבי ראש.

 

לפותח השרשור, ההרץ הי אנרגי מוצעים למכירה, תבדוק את זה, את הדיימונד אני לא מכיר.

SCANSPEAK

פורסם

בנוגע למידים ,רוב המידים 6.5 אינצ מנגנים פול ריינג ,לא צריך קרוס קוסטום

מה שצריך זה טווטרים מתאימים עם קרוס IN LINE בחיבור מקבילי למיד

אגב עומק ההתקנה של מידים כאלו הוא בדרך כלל דיי גדול ונידרש לבדוק התאמה

גם עומק ההתקנה של ה -HSK165 לא קטן ועומד על 69 מ"מ.

 

בנוגע לדייאמונד אודיו ,במחיר שלך אתה יכול להביא D3

שגם יכולים להיות אופציה ,אם כי הייתי מעדיף {כסט "SPL"} אופציה אחרת

מהקומפוננטים שהצעתי בשרשור קודם לכן.

כולם אגב ניכנסים במחירי הארץ בין 1000-1200 שח.

פורסם

אני חושב שיש שיש פה שני דברים שצריך להעמיד על דיוק:

 

1. יש לך כרגע דוטק, שזה סט מכובד מאוד, חזק יחסית ואיכותי יחסית, שנותן תמורה מעולה לכסף, ועולה 800-900 שקל! הוא אחד המועמדים המובילים להמלצות אינסטנטיביות. בהתחשב בכל אלה, אני חושב שזו בקשה קצת מוגזמת למצוא סט שיהיה חזק משמעותית מהדוטק ב- 1000 ש"ח. האנרג'י בעל יכולת ספיגה נמוכה מהדוטק אך מעט נציל יותר. המינימום שאני הייתי מסתכל עליו זה ההיי אנרג'י, ואם בעוצמה עסקינן- זה ההיי אנרג'י XL.

 

2. זה לא נכון להגדיר סטים כאלו כסטים SPL, אני חושב שדובר על הנושא מספר פעמים וגם אודיו קינג העלה את זה כאן הודעה או שתיים לפניי. סט SPL מורכב מרכיבים המוגדרים "PRO" ואין שני להם בעוצמתם ובייעודם. הם שונים לחלוטין מרוב הרכיבים המוצעים בשוק, ואלמנט בגודל 6.5" לא ינגן בד"כ מתחת ל- 200HZ באופן שמיע או לפחות לא באופן שסט קומפוננט של TEAK ב 200 שקל ינגן. למה? זה לא הייעוד שלו! הוא נועד להיות מידריינג', והוא תותח בתחומו. אז אלא אם כן פותח השרשור יודע במה עסקינן וחפץ בכך- אני לא רואה טעם להמליץ על רכיבים כאלו.

 

מעבר לכך, אני מסכים בפה מלא עם הנחרצות של שמיעה לפני קניה, ושאלות כמו "איך הסטים של דיימונד" לא יביאו לקניה חכמה, ללא קשר לרמת הסטים של חברה כזו או אחרת, מהסיבה הפשוטה שלכל אחד יש את הטעם האישי שלו ועובדה שפותח השרשור כן התעניין בסט "אנרג'י" למרות שהוא כביכול חלש יותר מהדוטק, ולמרות שהוא מחפש סט חזק יותר.

 

לגבי האקטיבי- אנשים מתייחסים לאקטיבי כאל מטרה- טעות. הגברה אקטיבית או עבודה אקטיבית אלו כלים לשיפור מגרעות מסוימות בסאונד, משתמשים בכלי הזה בעת הצורך, אלא אם כן מדובר בערבוב רכיבים מחברות שונות וחוסר התאמה של הקרוס- אין לקדש את עניין העבודה האקטיבית לשמה.

קרוס קאסטום? +1 לבני. אני ממליץ לבדוק היטב מה טומן בחובו המונח הזה לפני שמעלים זו אפילו כאופציה. דורש המון זמן וידע, ולרוב מסתכם בעלות של מאות/אלפי אחוזים יותר ממה שתוכנן במקור.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תודה לכולם על התשובות, למדתי עוד משהו היום.

עשיתי כמה בירורים לגבי הי אנרגי. קיבלתי הצעה של 1500 לסט חדש, אני יכול להגיעה למחיר הזה בלחץ.

השאלה היא בכמה תיהיה הקפיצת מדרגה הזאת מהדוטק. אני לא רוצה להוציא סכום כזה, ובעיקרון להישאר עם סט באותה רמה.

 

אני כבר ממש מבולבל מכול הסיפור. אנרגי, היי אנרגי, היי אנרגי XL. לבדוק אתה מה שאודיו קינג הציעה.

היד נוטה לכיון ההיי אנרגי. לשמוע כול כך סטים אאין לי אפשרות. ומפגשים הייתי לפני שנה.

אני מחפש צליל חם ועוצמתי. אני רוצה להרגיש שינוי מהדוטק. מדממת לי האוזן מהטוויטר הזה, אין לי כמעט מיד באס (כן בידוד אני יודע)

 

אני מיואש :-(

פורסם

ההיי אנרגי 100 דרגות מעל הדוטק, הטוויטר של הדוטק לא נעים וצרחני, לעומת זאת הטוויטר של ההיי אנרגי הרבה יותר נעים, יש לי סט כזה, אומנם אני עובד אקטיבי והוא לא נשמע כמו אותו הסט פסיבי אבל אתה עדיין מוזמן לשמוע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ממש לא הייתי מגדיר את ההי אנרג'י 100 דרגות מעל הדוטק, עניין של טעם.

 

אם פותח השרשור מחפש את הצליל ה"חם" הרץ זה לא הכיוון.

 

ועם כמה שזה לא מסתדר לי עם SPL , אפשר לחשוב על המורל הייבריד משומש, או סט ביניים של DLS, אולי האודיסון ווצה, ואם מתעקשים על הרץ יש היי אנרגי למכירה בפורום, פחות מאלפיה.

 

המפגשים עדיין מתקיימים, אחת לשבועיים שלושה, תעקוב פה בורום על פירסומים ותגיע.

SCANSPEAK

פורסם

בני, דווקא ההיי אנרג'י ייתן תוצאה יותר חזקה לדעתי מההייבריד ומהווצ'ה. הווצ'ה סט ברמה גבוהה יותר מההיי אנרג'י אך הוא יותר עדין וחורג מהתקציב.

יש מפגש דרום ביום שישי הקרוב, אני ממליץ בחום להגיע.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מאד יכול להיות, אני פשוט לא מתחבר לסטים של הרץ, אולי לXL או למילה, בכל אופן הבחור פה ביקש אופי חם, ככה שהרץ:-(.

וכמובן שהתכוונתי למשומשים.

רק שמיעה מוקדמת.

SCANSPEAK

פורסם

שוב, אנשים משתמשים במושגים שהם סתם זורקים.

אז הוא אמר חם, ספק אם הוא יודע מה זה צליל חם, דוטק זה לא צליל חם.

למרות ההמלצות החוזרות בפורום, דוטק זה סט על הפנים וזה לא בגלל שאני לא אוהב את האופי סאוונד, זה בגלל שהטוויטר שלו בלתי נסבל.

וזה לא עניין של טעם, ההיי אנרג'י בכלל לא מתחרה עם הדוטק והוא סט הרבה הרבה יותר טוב.

הבחור יכול להחליף רק טוויטרים לשל ההיבריד וזה גם יהיה פתרון טוב,הטוויטרים של הדוטק פשוט תת רמה.

להיי אנרג'י ולהיי אנרג'י xl אותו אופי סאוונד רק שהxl יותר חזק.

חוץ מזה אתם מציעים לו סטים כמו הxl אבל הוא הולך להגביר אותו עם מגבר של אלמני(!)

שום spl לא יהיה פה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...