Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי הקבוצות 2012 - מכוניות סאלון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איזו מכונית אתם מעדיפים?  

111 הצבעות

  1. 1. איזו מכונית אתם מעדיפים?

    • אודי A6
      21
    • ב.מ.וו 5
      30
    • קאדילק CTS
      3
    • קרייזלר 300
      2
    • אינפיניטי M
      9
    • יגואר XF
      36
    • לקסוס GS
      1
    • מרצדס E קלאס
      8
    • וולוו S80
      1


פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, זה לא יכול להמשיך ככה, אף פעם המתחרה "שלי" לא מנצחת :x

 

זה התחיל עם הפיז'ו RCZ, נמשך לאודי A4, ואחר כך הפיז'ו 508, הפעם אני לא מוותר.

 

תצביעו ל-5 - היא פשוט יותר טובה מכל האחרות כאן, תנו לי פעם להרגיש חלק מהעדר :lol:

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני התלבטתי בין האאודי ליגואר, בסף הלכתי עם הג'אג, מתיחת הפנים עשתה אותה אפילו יותר יפה והיא הכי פחות זויתית ורובוטריקית מהמתחרות.

פורסם

דווקא עןשה רושם שב.מ.וו כבר איננה נושאת בתדמית העבריינית כמו בעבר ואת הכתר קטפה מרצדס במיוחד עם הE קופה,CL וCLS המרשימות שבדרך קבע ננהגות על ידי טיפוסים מפוקפקים למראית עין.

פורסם

 

כל כך רציתי לאהוב את ה-XF גם במובן הזה, אבל לצערי ניהוג ויכולת דינאמית הם לא ברמה אפילו קרובה לשל A6 או סדרה 5. מסכים איתך בנוגע למנוע (אם כי הדיזל מפתיע לטובה).

 

רוני

 

דעותינו חלוקות בנוגע לניהוג. XF אכן רכה יותר מצמד הגרמניות(אני מניח שאתה מדבר על סדרה 5 עם מתלים אקטיביים. המתלים הפסיביים רכים מדי ומספקים יכולת דינמית מאכזבת) אבל היא זורמת יותר, ההגה שלה עדיף וכל התחושה בה היא של מכונית הקטנה ממידותיה האקטואליות. תנהג בה מרחק משמעותי ותרגיש עד כמה היא מספקת חויה 'אחרת'.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
דווקא עןשה רושם שב.מ.וו כבר איננה נושאת בתדמית העבריינית כמו בעבר ואת הכתר קטפה מרצדס במיוחד עם הE קופה,CL וCLS המרשימות שבדרך קבע ננהגות על ידי טיפוסים מפוקפקים למראית עין.

אין לך מה לקחת אותי ברצינות בכל הנוגע לערסים, זה בהומור. הלוואי הייתי נוהג על 5 חדשה, שכל העולם יקפוץ לי ויחשוב שאני ערס, לא יזיז לי אפילו לא טיפה.

היום הערסים השתלטו על שלל הרכבים, אפילו תראה כאלה באלטו למיניהם :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ההתלבטות היא בין המרצדס לבין ה A6

שתיהם מדהימות, אבל אלך עם הלב, המרצדס, כ"כ מדהימה!

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

האם ההונדה אקורד לא נחשבת סאלון?

מה לגבי השברולט מאליבו.

 

אני מבין שמכוניות יוקרה יותר קורצות לאנשים וזה יותר כיף לשים אותן כחלום של כל אדם :)

אבל אפשר קצת לרדת לעם ולספק לנו מכוניות סאלון טובות שנופלות רק בגלל השם.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
דעותינו חלוקות בנוגע לניהוג. XF אכן רכה יותר מצמד הגרמניות(אני מניח שאתה מדבר על סדרה 5 עם מתלים אקטיביים. המתלים הפסיביים רכים מדי ומספקים יכולת דינמית מאכזבת) אבל היא זורמת יותר, ההגה שלה עדיף וכל התחושה בה היא של מכונית הקטנה ממידותיה האקטואליות. תנהג בה מרחק משמעותי ותרגיש עד כמה היא מספקת חויה 'אחרת'.

 

נו, אתה באמת חושב שאני אכתוב את מה שכתבתי מבלי לנהוג באמת על המכוניות הללו? :wink:

אני מוכן להיות אפילו ספציפי יותר: XF עם מנוע דיזל נגד 535 (נכון, השוואה לא נכונה מבחינת מנוע, ועדיין...) ללא מתלים אקטיביים, נהיגה של כמה שעות בכל אחת באותו היום, בכבישים התובעניים ביותר בארץ.

היגואר שתי רמות למטה מבחינת היגוי, composure של השלדה, יכולת ותחושת בלימה ותחושת בטחון (וזה כשלב.מ.וו יש צמיגי ראן-פלאט בחתך 55). מעבר לזה - הב.מ.וו היא פשוט כיף, בעוד היגואר אפילו לא עושה הכל טוב "וזהו" (בניגוד ל-A6 למשל). היא סתם מאכזבת. ותאמין לי שרציתי לאהוב אותה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
האם ההונדה אקורד לא נחשבת סאלון?

מה לגבי השברולט מאליבו.

 

אני מבין שמכוניות יוקרה יותר קורצות לאנשים וזה יותר כיף לשים אותן כחלום של כל אדם :)

אבל אפשר קצת לרדת לעם ולספק לנו מכוניות סאלון טובות שנופלות רק בגלל השם.

 

קפוץ בבקשה לסקר "משפחתיות גדולות" ותצביע להנאתך. ובלי קשר - מאליבו ואקורד לא נופלות רק "בגלל השם". בין השאר הן קטנות יותר, אבל יש גם את העניין הקטן הזה שהן עולות בערך חצי מחיר (ושוב, ממש לא רק בגלל השם...)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רציתי לבחור בXF אבל,משהו בE מזיז אותי בכל פעם שאני רואה אחת,סך הכל כולן מצויינות(במיוחד 5,A6,וE) אבל הלב הולך הפעם עם הבונקר של מרצדס :)

Porsche 944 turbo

פורסם

אני אלך על עניין העיצוב פה, אני מאוד אוהב את היגאור, BMW ואודי.

 

אלך על היגואר, יותר מושכת ומשדרת משהו בוגר וספורטיבי.


×
×
  • תוכן חדש...