Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי הקבוצות 2012 - מכוניות סאלון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איזו מכונית אתם מעדיפים?  

111 הצבעות

  1. 1. איזו מכונית אתם מעדיפים?

    • אודי A6
      21
    • ב.מ.וו 5
      30
    • קאדילק CTS
      3
    • קרייזלר 300
      2
    • אינפיניטי M
      9
    • יגואר XF
      36
    • לקסוס GS
      1
    • מרצדס E קלאס
      8
    • וולוו S80
      1


פוסטים מומלצים

פורסם

אני בחרתי ביגואר לדעתי היא נראית הכי מרשימה וספורטיבית כאן בחבורה, אני גם לא מבין מה ה cts עושה כאן, היא בהחלט נופלת באמצע וצריכה להיות בקטגוריה אחרת (שעוד לא המציאו) הרכב צפוף ולדעתי איכות הנסיעה בו ובמיוחד הכסאות הם זוועתים!!

ולכל מי שיקפוץ אני לא מדבר על גרסת ה-v

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי הנסיגה של ב.מ.וו עם ה-5 מבחינת עיצוב והנאה ה-XF תפסה את מקומה מבחינתי.

 

יכול להיות שמבחינה טכנולוגית היא לא המילה האחרונה אבל היא היחידה פה שבאמת נחשקת.

פורסם

חבל שאין פה את הtoyota avalon ..

מניסיון , ואחרי שנסעתי במכוניות למשל כמו האודי A6 , יגואר XF המרצדס E קלאס והוולו S80 אני בפה מלא יכול להגיד שהיא הרבה יותר מהם .. בהרבה מובנים , הנוחות והביצועים ביחס למחיר הם פשוט תוצאה של מכונית סלון ברמה הגבוהה ביותר .

2011-Toyota-Avalon-Sedan-Base-4dr-Sedan-Photo-1.png

 

מכונית מאוד ארוכה , וזה מתבטא גם בתא מטען של 4 \ 5 גופות בשקט .. מאחורה יש מקום לרגליים בערך 40 - 50 סנטימטר , כיסאות עור והנסיעה שקטה מאוד , רמת גימור מאוד גבוהה מבפנים , בקיצור אוטו לפנים .. חבל שהוא לא בסקר .

פורסם

האוואלון היא מכונית מיושנת בסטנדרטים של היום (הוצגה ב-2005) ומעולם לא התיימרה להתחרות בתחושת האיכות של המתחרות כאן. היא מאוד אמריקאית במובנים רבים - גדולה, רכה, פשוטה יחסית. הנעה קדמית, מנוע לא מרשים בסטנדרטים של המתחרות מגרמניה. ככל הנראה נחותה משמעותית בהתנהגות הכביש, בבירור נחותה בביצועים. זה שהיא מאוד גדולה זה טוב ויפה, אבל זה לא מנצח בסקר שבו מצוינות היא שם המשחק.

וחוצמזה, היא לא נמכרת בישראל וגם לא תימכר כאן לעולם...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
האוואלון היא מכונית מיושנת בסטנדרטים של היום (הוצגה ב-2005) ומעולם לא התיימרה להתחרות בתחושת האיכות של המתחרות כאן. היא מאוד אמריקאית במובנים רבים - גדולה, רכה, פשוטה יחסית. הנעה קדמית, מנוע לא מרשים בסטנדרטים של המתחרות מגרמניה. ככל הנראה נחותה משמעותית בהתנהגות הכביש, בבירור נחותה בביצועים. זה שהיא מאוד גדולה זה טוב ויפה, אבל זה לא מנצח בסקר שבו מצוינות היא שם המשחק.

וחוצמזה, היא לא נמכרת בישראל וגם לא תימכר כאן לעולם...

 

נסעת פעם שאתה מדבר ?

האיכות בפנים לא נופלת מאף E class שנסעתי ומאף אאודי שנסעתי , מנוע שעושה 6.6 ל100 זה מאוד מכובד ביחס למשקל של המכונית הזאת , ההתנהגות בכביש קצת פחות טובה מכיוון שהאוטו עצמו גדול .

וסליחה , אתה לא יכול להשתמש בתירוץ של לא נמכרת פה בעוד שאתה שם מכוניות ברשימה שעוד לא נמכרות בארץ אך עתידות להימכר , אתה יודע כמה אוולון מגיעות ביבוא אישי , לך תדע .

חוץ מזה , תפתחו את הראש קצת , תצאו מהטריו של מרצדס - במו - האודי והתת סלבס כמו יגואר וקאדילק , אני בספק אם אחרי נסיעת מבחן באוולון 2011 אתה תגיד שהיא נחותה ליד אאודי A6 .

פורסם

התלבטתי בין היגואר לאינפיניטי ובחרתי באינפיניטי. מכונית מרשימה ואלגנטית מאוד. זאב בעור של... זאב צעיר יותר :)

פורסם

בשבילי עיקר הדילמה היא בין השילוש הקדוש (אאודי-מרצדס-במוו)

אז למרצדס הזאת אני פחות מתחבר למרות שהיא מצוינת לכל הדעות.

האאודי היא תמיד בחירה טובה אבל המונית מדי (כן,המונית. אני רואה בארץ הרבה a6 ומעט יחסית e ו 5)

אז הבמוו היא בחירה שלי. מן הסתם לא נהגתי עליה אבל אני סומך על במוו שעשו שם עבודה טובה.

קיצר, בשבילי 550I שחורה בבקשה. :evil:

V5

פורסם

יגואר XF; מתיחת הפנים הפכה את עיצוב המכונית למדהים בכל קנה מידה. הניהוג היה מעולה עוד קודם לכן ואת מנוע הדיזל שידחפו מצידי לפורד טרנזיט. את ה-XF שלי אקח עם מנוע בנזין, V8 כמובן.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
מן הסתם לא נהגתי עליה אבל אני סומך על במוו שעשו שם עבודה טובה.

 

אל תסמוך. תנהג, תתרשם, תחשוב עצמאית, מעבר לסמל.

 

ובכל מקרה, 523i החדשה התגלתה כנחותה דינמית מקודמתה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
נסעת פעם שאתה מדבר ?

האיכות בפנים לא נופלת מאף E class שנסעתי ומאף אאודי שנסעתי , מנוע שעושה 6.6 ל100 זה מאוד מכובד ביחס למשקל של המכונית הזאת , ההתנהגות בכביש קצת פחות טובה מכיוון שהאוטו עצמו גדול .

וסליחה , אתה לא יכול להשתמש בתירוץ של לא נמכרת פה בעוד שאתה שם מכוניות ברשימה שעוד לא נמכרות בארץ אך עתידות להימכר , אתה יודע כמה אוולון מגיעות ביבוא אישי , לך תדע .

חוץ מזה , תפתחו את הראש קצת , תצאו מהטריו של מרצדס - במו - האודי והתת סלבס כמו יגואר וקאדילק , אני בספק אם אחרי נסיעת מבחן באוולון 2011 אתה תגיד שהיא נחותה ליד אאודי A6 .

 

נתחיל בזה שאני יכול לשים מה שאני רוצה ברשימה, כי אני עשיתי את הסקר :-P

אבל אם נהיה רציניים - שמתי מכוניות שלא נמכרות כי הן עתידות להימכר באופן רשמי. אני לא אשים כל מכונית שמגיעה בטפטוף בייבוא אישי, כי זה חסר משמעות.

מה גם שהאוואלון לא באמת מתחרה בקבוצה הזו - היא בגודל של מכונית פאר, אבל עולה בערך חצי. מאוד דומה לשלל מפלצות אמריקאיות שגם הן לא אמורות להיות בקבוצה הזו, אפילו שהן "בגודל הנכון".

 

ובנימה קצת שונה: אני מאוד בעד אנדרדוגים, ואני משוכנע שהאוואלון היא כזו. אני בטוח שהיא נותנת 80% ויותר מההרגשה שנותנות המתחרות ה"לגיטימיות" יותר, ושבתחומים מסוימים היא נותנת גם יותר מהן. ועדיין, בארץ אתה לא יכול לשים אותה באותה הקטגוריה, זה יהיה סתם מגוחך.

 

יגואר XF; מתיחת הפנים הפכה את עיצוב המכונית למדהים בכל קנה מידה. הניהוג היה מעולה עוד קודם לכן ואת מנוע הדיזל שידחפו מצידי לפורד טרנזיט. את ה-XF שלי אקח עם מנוע בנזין, V8 כמובן.

 

כל כך רציתי לאהוב את ה-XF גם במובן הזה, אבל לצערי ניהוג ויכולת דינאמית הם לא ברמה אפילו קרובה לשל A6 או סדרה 5. מסכים איתך בנוגע למנוע (אם כי הדיזל מפתיע לטובה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה מאוד דומה לסקר הקודם עם הC5,

בתיאוריה הרבה פה היו רוצים בעלים של היגואר אבל בפרקטיקה לאור העובדות בשטח (יגואר ביחד עם לנד רובר שני המותגים הכי פחות אמינים באירופה) ספק אם מישהו בעל אמצעים היה רוצה לרכוש רכב שכזה.

אישית בחרתי בסדרה 5. 8)

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

הכי מאוזנת זו הלקסוס (מבחינת עיצוב איבזור התנהגות וכו').

הכי יפה זו האאודי.

 

 

הכי זוועה זו הקרייזלר, שרחוקה שנות אור מהמתחרים האחרים.

 

הבחירה שלי היא הסידרה 5, למרות שהיא פחות חדה מהקודמת, היא עדיין הכי איכותית פה לטעמי, כולם איכותיות, אבל הם עדיין לא BMW סדרה 5.

לא הבנתי את עובד המוסך שאמר "זה בריא למנוע לאכול שמן" - מה זה חיזוקית של הדס?


×
×
  • תוכן חדש...