Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרנקוס, מה הם אותם אתרי הכרויות "מפוארים" שאתה משלם עליהם כסף, ויש שם כביכול רק בחורות ברמה? ולא מיני פרחות מצויות כמו במקושרים? אגב יש גם אפליקציה כזו בפייסבוק של הכרויות אבל די מעפנה. איזה אתר טוב למשל??

 

לי קרה שיצאתי עם מישהי שממש נראית טוב, גם פנים יפות גם גוף. אבל היא פלטה ככ הרבה דברים שלא אומרים, וכל מיני יציאות מוזרות ב2 דייטים, שפשוט הורידה את כל המשיכה. למשל היא סיפרה לי שהיא נמשכת לגברים מבוגרים ושהיא שוכבת עם גבר גרוש בן 50:-o ושכל החיים שלה היא שכבה עם מבוגרים שניצלו אותה. ואז כל פעם שהמבוגר ההוא היה אומר לה לא שהיא רוצה להפגש היא היתה מתקשרת אלי שאני אבוא. אז פשוט חתכתי מזה כמה שיותר מהר, דבר כזה לא ראיתי. :shock: יום אחד היא בכתה לי בטלפון ואמרה לי שהיא גילחה במיוחד את הזה שלה כדי להפגש עם היזיז המבוגר שלה ושהוא הבריז לה. ככ הזדעזעתי, למחרת שלחתי לה סמס שהחלטתי להתחתן עם האקסית שלי ושלום על ישראל.

 

הכי טוב נראה לי זה להתחיל עם בחורה מהמקום עבודה. אבל הבעיה שזה פדיחה אם זה לא הולך ואז צריך לראות אחד את השני. יש מישהי בת 22 אצלי בעבודה חיילת משוחררת עדינה כזו וחמודה. אבל מפדח אותי להתחיל איתה, כי מה יקרה אם היא תגיד לא? ואז לראות אותה כל יום? יש טיפים? :wink:

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האתרים האחרונים שבדקתי הם "אלפא" ו"החצי השני".

 

הבעיה היא זו:

 

על כל בחורה שנכנסת יש משהו כמו 5 בחורים.

 

מתוך ה5, אחד מחפש משהו רציני ועוד 4 מחפשים סתם להעביר לילה ולשפוך את זרעם לשווא.

 

הבעיה היא שכל אלו שולחים כל מני שטויות לכל בחורה שהם רואים, ולא אכפת להם מאיך היא נראית ולא מה שהיא כותבת בפרופיל שלה.

זה בגלל שלא מעניין אותם מי היא כי מבחינתם היא רק סוג של חור שיכול למלא את הצרכים שלהם (או שהם יכולים למלא עם "הצרכים שלהם").

 

זה אומר שכל בחורה שנכנסת לאתרים, תוך דקות מוצפת בעשרות פניות מכל מני חלאות שכותבים לה שטויות, אז היא מתחילה לסנן.

 

אחרי כמה ימים היא כבר אפילו לא מסתכלת על הפרופיל, אלא פשוט מסננת לפי הרגשת בטן, וההרגשה הזו בדרך כלל מוצדקת, למרות שיש אנשים טובים שזה לא מוצדק כלפיהם.

 

אז אנחנו (הבחורים האיכותיים יותר) שולחים לה הודעה, אבל היא אפילו לא בודקת אותה אלא פשוט מסננת, בלי לראות מה כתבנו בהודעה, מה כתבנו בפרופיל ואיך אנחנו נראים.

 

זו הבעיה הכי גדולה של האתרים האלו, שבשביל בחורות זה קל יחסית אם הן נראות סביר, אבל לבחורים איכותיים כמעט אין סיכוי שם.

פורסם

יוסי, כמו כל דבר בחיים צריך קצת יותר התמדה.

 

שלחת הודעה ולא הגיבו? שלח עוד אחת ובקש תגובה תוך הבהרה שגם לא מעוניינת זו תגובה הולמת ומכובדת.

 

עם כל הכבוד לאתרי הכרויות בסוף תמצא את האחת במקום שהכי פחות תצפה לזה (אני למשל הכרתי את אשתי בחתונה של השותף שלי למעונות בטכניון ואת החברה שלפניה פגשתי בכלל בהלוויה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
(אני למשל הכרתי את אשתי בחתונה של השותף שלי למעונות בטכניון ואת החברה שלפניה פגשתי בכלל בהלוויה).

 

הלוויה.... מי אתה אילן הייטנר?

פורסם
יוסי, כמו כל דבר בחיים צריך קצת יותר התמדה.

 

שלחת הודעה ולא הגיבו? שלח עוד אחת ובקש תגובה תוך הבהרה שגם לא מעוניינת זו תגובה הולמת ומכובדת.

 

זה לא קצת פסיכי לשלוח עוד הודעה ולבקש הבהרה?

 

אני תמיד מפחד לצאת פסיכי.

פורסם

כי אתה פסיכי :lol:

 

וברצינות,נהג-לילה צודק,שליחת הודעה נוספת איננה בגדר בעיה,כי עדיף שיאמרו לבנאדם "לא",הוא יבין את המסר ויעזוב את העניין.

 

לסנן ולהתעלם סתם מרגיז ומראה על בורות מוחלטת מהצד המבצע.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

 

אני תמיד מפחד לצאת פסיכי.

 

עדיף מאשר להיכנס פסיכי. תשאל את הבוס שלי- הוא נכנס פסיכי לעבודה יום יום.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הלוויה.... מי אתה אילן הייטנר?

פשוט אני הקדמתי קצת והיא חפשה לוויה אחרת שביתה אמורה להתח

 

מי זה אילן הייטנר?יל מאוחר יותר אז ישבנו ודיברנו והקשר נוצר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
זה לא קצת פסיכי לשלוח עוד הודעה ולבקש הבהרה?

 

אני תמיד מפחד לצאת פסיכי.

 

אתה מתכתב עם בחורה שלא פגשת מעולם ומסננת אותך או בגלל טעות או בגלל שהיא כבר חושבת שאתה פסיכי. או שהיא באמת טעתה ואז תקבל תגובה או שהיא תמשיך לחשוב שאתה פסיכי. מה יש לך להפסיד?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש בזה משהו.

 

פשוט כבר קרה לי שבחורות מתחילות להתעצבן אחרי שאני פועל בצורה די תמימה ולא פסיכית.

 

הייתה אחת שהתעצבנה כי עניתי לה באותו יום להודעה שלה.

 

היא אמרה לי "מה אתה נואש שאתה עונה באותו יום? הכללים אומרים שצריך לחכות קצת!".

 

וכמה אחרות התעצבנו לפני כמה שנים כשכתבתי להן שמינימום נימוס זה להגיד שלא וזהו.

פורסם
אני חושב שאתה מחפש במגזר הלא נכון. ערביות נוצריות ואינטליגנטיות ממשפחות עשירות זה ה-דבר, ובאיזור חיפה יש לא מעט כאלה.

 

אני מבין שאתה לא רואה את הסדרה רמזור (המקורית, ייצור כחול לבן) :lol:.

פורסם

יש לי אלרגיה לניר לוי, אני חושב שהוא אידיוט (או שהוא פשוט שחקן כ"כ טוב שהצליח לשכנע אותי...)

בכל אופן, אני רציני. בחור ליברלי ומשכיל כמו יוסי עשוי דווקא למצוא שם שותפה ראויה לחיים.

פורסם

החצי השני עולה כסף לא? זדומרת אי אפשר לשלוח שם הודעות בלי להיות מנוי?

זה נירו לוי, ודווקא הוא ממש אהבתי אותו בסדרה הפוך למי שזוכר, סדרה עתיקה משנות ה90.

אולי פשוט תצלם תמונה כי טובה שלך - אם היא מקבלת פניות מ5 אנשים היא תלך לזה שנראה הכי פוטוגני.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.


×
×
  • תוכן חדש...