Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוסי, הבחורה מהסיפור שלך ממש מזיכרה לי את שלדון מהסדרה המפץ הגדול.

 

אם כבר בסיפורי דייטים משעשעים עסיקנן, יצאתי פעם אם איזו אחת לבליינדייט (ראשון ואחרון, מייד תבינו למה)

כל הדייט הבחורה יושבת ומספרת על כמה שהמשפחה שלה מוזרה,

אבא שלה היה רופא פתולוגי (נראה לי שככה אומרים את זה,כזה שמנתח גופות), ושהוא הכיר את אמא שלה לייד גופה של איזה מפורסם באוקראינה.

היא סיפרה לי גם שכל ערב שהם ישבו לאכול, אבא שלה ואמא שלה (שגם הייתה בתחום המוות) היו מספרים "חוויות" מיום העבודה שלהם.

 

בקיצור מאד מזכירים את משפחת אדמס.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
..אז בטח ממש אהבת את "עמוק באדמה" :-D

 

די אהבתי אבל לא בגלל זה.

 

אנחנו הבעלים של בתי הקברות, לא של שירותי הקבורה.

לא מתעסקים עם הגופות עצמן, אלא רק עם ניהול של בתי הקברות ומכירות (לאלו שעדיין חיים, שיקנו מראש :twisted: )

פורסם
למשפחה שלי יש רשת בתי קברות פרטיים בצ'ילה.

אותו סיפור בערך בארוחות ערב... :lol:

 

פתאום הכל כ"כ ברור לגביך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שמתי לב שהיא הולכת קצת מהר וכמו רובוט.

היא נראתה קצת כמו הTerminator כי היא הלכה כמו בן אדם שמנסה למצוא את המטרה שהוא אמור לחסל.

 

יוסי, לפי מה שזכור לי היא דווקא נראית טוב. יש לך דרישות גבוהות, תיזהר לא לעצבן אותה :-D

 

 

67b9d1f8-abdf-4eba-9d93-99f202debd29_Kristanna_Loken%20as_T-X-Terminator_3.jpg

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
דייט רע זה אחד שמסתיים כשאתה קשור בחדר זול, לבוש חלקית בבגדים של אישה, כאבים חזקים עד כדי דימום מהעכוז.. חסר לך כסף בארנק ויתכן שגם איברים אחרים בגוף. מולך עומד/ת @@@@ שפעם היתה משה ובדיוק נפל לה/ו תוצאות הבדיקה לנגיף ה HIV וכל מה שאתה מצליח לראות זה את המילה חיובי. זה דייט גרוע, כל השאר יחסית הם בסדר.

אני מקווה בשבילך שאתה לא מדבר מניסיון :mm_shocke

כמה נתונים עליה:

מראה: סביר. כמו ספה נוחה. קצת ריפוד אבל לא ממש פוף (זו בדיחה, אני לא באמת חושב כל נשים כחפצים, אז נא להירגע!)

אפשר תמונות? בחורה שהמראה החיצוני אפשר להשוות לספה זה כבר מעניין.

תחומי עניין: החתול שלה, התזה שלה, רוק כבד. מסכן החתול

מצב כלכלי: רע ברמות שלא יתוארו (אני לא מבין למה אני בכלל צריך לדעת את זה בדייט).

אינטליגנציה הרבה מעל הממוצע. לפי מה שאתה מתאר, אז "מלומד" לא בהכרח אומר "חכם".

 

אחרי זה אני לא יודע איך השיחות הגיעו לזה אבל התווכחנו על כמה זיכרון RAM היא צריכה בשביל הלפטופ החדש שלה, כי היא מתעקשת שצריך 4 ליבות ו5GB של RAM כדי לעשות חישובי SPSS ואני התעקשתי שלא ממש.WTF?

תגיד תודה שהנושא לא גלש לתקלות שיש לה במחשב, ו"בוא תסדר לי את המחשב, ונישאר ידידים".

 

מסתבר שמה שהיא כתבה בפרופיל שלה זה בדיוק מי שהיא, ואין הרבה מעבר.

היא פשוט בן אדם ממוקד מאוד במטרות שלו ובלי שום יכולת (כרגע) להתחבר לאנשים או למציאות שמסביבה.

במילים אחרות, סוג של פסיכופאת.

 

3) אם היא לא מסוגלת לדבר על יותר משניים-שלושה נושאים, להתרחק! (אלא אם גם אתה לא מסוגל, ואז זה בסדר, אני משער...) צריך רק שהנושאים יהיו תואמים.

 

7) אני צריך להפסיק לקום ב5 בבוקר ולפתוח שרשורים מתוך שעמום.

חד משמעית, לא. :puppydoge

 

לקחתי אותה לאיזה בר נחמד באיזור גשר מעריב וגיליתי שהבחורה מגיעה מעדה שמחתנת את הנערות כבר בגיל 17 [עד עכשיו די זרמתי גם עם העובדה שהיא רחבה כמו מיני מינור וגבוהה כמו ונדורה]. טוב שלא עם תווי פנים של סופר לנסר.

אבל ברגע שהבנתי שיש לה אחים גרוזינים והיא לא ממש חכמה החלטתי לנסות לנפנף אותה בעדינות ,אבל מה לעשות הבחורה לא מבינה רמזים קלים:

בהתחלה אמרתי לה שאני מחפש מערכת יחסים רצינית ,אני כבר חושב על ילדים ובית ואני קולט שהיא מתחילה להגיד לי שהיא בכיוון של בית ומשפחה גם ומאוד מחפשת חתן [המנורת אזהרה כבר נשרפה משימוש יתר :x ] אם נדלקת לך נורה CHECK ENGINE, לך למוסך.

אמרתי לה יפה תודה על ערב נעים והיא מרוב עצבים שלא זרמתי איתה הוציאה את הסיגריות שלה מהתא כפפות שלי וטרקה אותו כל כך חזק שפשוט תלשה את המכסה של התא כפפות והוא נשאר לה ביד. :help_sos: :help_sos: :help_sos:

ואם נדלקת לך נורית של לחץ שמן, תעצור ותזמין גרר.

הערות בכחול

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אם כבר מדברים על דייטים גרועים- מה שקרה לחבר שלי שהיה גר בברזיל כמה שנים טובות, לא קורה להרבה אנשים:

 

הוא יצא לדייט עם בחורה "פצצה" כפי שהוא אמר, 1.75 מטר, בלונדינית, עיניים כחולות, חזה "ענק" .. בקיצור מישהי שווה בטירוף.

 

 

לאחר שהם ישבו בבית קפה, הם החליטו לזרום אליו הבייתה.

 

הגיעו הבייתה, שתו קצת, כיבו אורות, והגיעו לדבר האמיתי, לאחר הורדת הבגדים נכניסה למיטה הוא הדליק את מנורת הלילה כדי למצוא את הטלפון שלו, ולתדהמתו הוא גילה שהבחורה ה- "פצצה" היא בעצם גבר :lol: :lol: :lol:

 

הבנאדם ברח מהבית של עצמו וחזר אליו אחרי איזה חצי שעה, אחרי שה- "בחורילה" הלכה.

 

 

לא מאחל לאף אחד להגיע למצב הזוועתי שהוא היה בו.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
דייט רע זה אחד שמסתיים כשאתה קשור בחדר זול, לבוש חלקית בבגדים של אישה, כאבים חזקים עד כדי דימום מהעכוז.. חסר לך כסף בארנק ויתכן שגם איברים אחרים בגוף. מולך עומד/ת @@@@ שפעם היתה משה ובדיוק נפל לה/ו תוצאות הבדיקה לנגיף ה HIV וכל מה שאתה מצליח לראות זה את המילה חיובי. זה דייט גרוע, כל השאר יחסית הם בסדר.

 

אימצתי!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...