Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אח שלי בדיוק סיפר לי על מפגש וירטואלי הזוי במיוחד. מישהי שלחה לו הודעה באחת מהרשתות החברתיות והם התחילו להתכתב. די מהר הם עברו לסקייפ בוידאו כדי שיוכלו להתרשם אחד מהשניה ולהחליט אם להמשיך עם זה הלאה. אחרי כמה דקות של שיחה מוזרה למדי (בדיעבד, הוא אומר, הוא היה צריך להבין שמשהו שם דפוק כבר באותו הרגע) היא אומרת לו "טוב, אני צריכה לעשות עכשיו אימון כושר. אז אני אשאיר את המצלמה פתוחה ואתה יכול להסתכל עלי בזמן שאני מתאמנת".

תוך שניות ספורות ומבלי שהוא מצליח אפילו להתנגד הוא מוצא את עצמו בוהה בה עושה מתיחות, כפיפות בטן, תנועות מוזרות וכיוצא בזה. מרוב תדהמה הוא השאיר את המסך פתוח ועשה בינתיים דברים אחרים על המסך השני. 40 דקות לקח האימון שלה, ואחרי זה היא הייתה צריכה ללכת והוא לא הספיק לשאול אותה מה לעזאזל עבר לה בראש. הוא הבטיח לעדכן כשיקבל תשובה :lol:

 

(האמת, כשהוא סיפר לי את זה שאלתי אותו אם במקרה ביקשו ממנו פרטי כרטיס אשראי לפני השיחה, במקרה היה שם עמוד ובמקרה היא גם הייתה ערומה רוב הזמן :lol::wink: )

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כן, אלו שמתחילות עם בחורים באתרים בדרך כלל שרוטות ביותר.

 

בדרך כלל זה אלו שיש להן מספיק בעיות בשביל שלא ידברו איתן.

 

רוב אלו שמתחילות איתי נראות די רע, וכשהן נראות טוב, הרבה פעמים זו סחורה פגומה (מתנצל על הביטוי)

פורסם

קרעתם אותי מצחוק.

עד רגע זה חשבתי שהדייט הכי גרוע שיכול להיות הוא זה שאין לך מושג כמה הוא יעלה לך, גם אחרי החתונה עדיין אין לך מושג בכמה כסף זה ייגמר. :oops:

 

 

 

 

אני סוגר את המחשב שאישתי (כפרה עליה, נשמה, לא מאמי, זה בצחוק. דאחקה, את יודעת סוג של הומור מוזר של גברים נשואים, באמת נשבע. בטח אוהב אותך. בטח. נשבע. נחליף לך את האוטו לאוטו חדש. רק תבחרי צבע. לא, עזבי, 2009 זה כבר ישן. שיהיה חדש. בטח שאפשר ג'יפ. ברור. את בשטח כל הזמן. הכי טוב ג'יפ. אני כבר מכין לך קפה. רוצה גם צנימים ליד וביצה עין?) לא תראה... :-D

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
רוב אלו שמתחילות איתי נראות די רע, וכשהן נראות טוב, הרבה פעמים זו סחורה פגומה (מתנצל על הביטוי)

 

מעניין פעם אחת לשמוע את הצד שלהן, יש סיכוי שהן חושבות אותו דבר...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

....כשהן נראות טוב,הן חושבות שמגיע להן הכל ומחפשות את ה"מובחרים" /"מושלמים" .

הבעיה שהחיפושים האלה יכול לקחת שנים....ואז הן מתקשרות בגיל 40 לורדה רזיאל ז'קונט ולא מבינות למה הן לבד....

פורסם
מעניין פעם אחת לשמוע את הצד שלהן, יש סיכוי שהן חושבות אותו דבר...

 

שמעתי את הצד שלהן.

יש לי מספיק ידידות שמספרות לי.

 

העניין איתן הוא שלא מתחיל איתן מישהו פעם בשבוע-שבועיים ואז הוא מכוער, אלא מתחילים איתן בין 3 ל15 פעמים ביום, וזה גם אם אין להן תמונה.

 

הן פשוט לא מספיקות לקרוא הכל ומסננות כל היום.

 

יש גם את העניין של סיפורי הנסיכות.

כל ילדה גודלת עם הסיפורים הדביליים האלו, שמראים לה תסריט חיים ספציפי.

אחרי זה היא רק מחכה לנסיך שלה, למרות שהיא בעצמה ממש לא נסיכה, ועד שהוא לא מגיע, היא קובעת לעצמה סטנדרטים לא ריאליים.

 

אחרי שהיא מבינה שהיא לא תמצא אותו (בערך גיל 35) היא מתפשרת על אלו שעדיין לא נשואים (צפרדעים) ואז היא אומללה איתו לתמיד.

 

הסוף!

פורסם

הכרתי מישהי באתר רוסי דומה פייסבוק זה היה 2002. התמונה שלה הייתה בסדר, אבל היה צריך להחשיד שזה רק פנים בתמונה.

קבעתי איתה בראשון לציון, לי לא היה רכב אז נסעתי באוטובוס, בכוונה לחזור באוטובוס אחרון. גרתי אז בקרית גת. נפגשתי איתה ב21, בשדרות רוטשילד, בקיצור כשראיתי אותה הייתי בשוק. גובה שלי הוא 180, היא הייתה רחבה ממני פי שתיים, גבוהה באיזה 10 סנטימטר + נעלי פלטפורמה סה"כ איזה 20 סנטימטרים יותר גבוהה. גוטית. שיער שחור, פנים לבנות, ברזלים וכו. אמרתי לעצמי- פיזדץ.

נסענו באוטובוס לחוף בתל אביב, איפה שיש את הקונוסים האדומים האלה, הזמנתי לאכול, היא לא רצתה, כתבתי לחבר שלי האם הוא יכול להסיע אותי הביתה תמורת פיצוי מלא של דלק, הוא החזיר לי תשובה שהוא מסיים משמרת ב 1 בלילה. אז בערך משעה 10 עד השעה 1 בלילה, אני והיא ישבנו באותו מקום בלי לדבר, כי לא היה על מה. זמן לא זז.

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
פורסם
כן, אלו שמתחילות עם בחורים באתרים בדרך כלל שרוטות ביותר.

 

בדרך כלל זה אלו שיש להן מספיק בעיות בשביל שלא ידברו איתן.

 

רוב אלו שמתחילות איתי נראות די רע, וכשהן נראות טוב, הרבה פעמים זו סחורה פגומה (מתנצל על הביטוי)

 

 

קרעת מצחוק :lol:

נחמד לקרוא שרשור כזה לראות איזה הזויות יש מהצד השני, לשם שינוי... ולא גברים הזויים

8)
פורסם
הכרתי מישהי באתר רוסי דומה פייסבוק זה היה 2002... אני והיא ישבנו באותו מקום בלי לדבר, כי לא היה על מה.

 

אני מבין שזה היה לפני שפתחת את קבוצת "לוחיות הרשוי היפות" שלך. :-)

פורסם
אני מבין שזה היה לפני שפתחת את קבוצת "לוחיות הרשוי היפות" שלך. :-)

 

כן, לצערי, אז עוד לא צילמתי לוחיות, אבל עקבתי אחרי חוקיות הסדרות :)

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
פורסם
אם כבר מדברים על דייטים גרועים- מה שקרה לחבר שלי שהיה גר בברזיל כמה שנים טובות, לא קורה להרבה אנשים:

 

הוא יצא לדייט עם בחורה "פצצה" כפי שהוא אמר, 1.75 מטר, בלונדינית, עיניים כחולות, חזה "ענק" .. בקיצור מישהי שווה בטירוף.

 

 

לאחר שהם ישבו בבית קפה, הם החליטו לזרום אליו הבייתה.

 

הגיעו הבייתה, שתו קצת, כיבו אורות, והגיעו לדבר האמיתי, לאחר הורדת הבגדים נכניסה למיטה הוא הדליק את מנורת הלילה כדי למצוא את הטלפון שלו, ולתדהמתו הוא גילה שהבחורה ה- "פצצה" היא בעצם גבר :lol: :lol: :lol:

 

הבנאדם ברח מהבית של עצמו וחזר אליו אחרי איזה חצי שעה, אחרי שה- "בחורילה" הלכה.

 

 

לא מאחל לאף אחד להגיע למצב הזוועתי שהוא היה בו.

 

 

יש מצב יותר גרוע ...שיראו אתכם ביחד.

 

מקרה שהיה כך היה:

במקום העבודה הקודם שלי אחד מהסמנכ"לים ,אדם מבוגר בשנות ה60 לחייו ביום יום איש מאוד מכובד חולש על עסק של מאות אלפי שקלים בחודש ,מזיז עניינים ובכלל עושה רושם של אדם רציני.

היה סופ"ש של החברה באילת ,ובערב כמובן יש מסיבה,דיסקוטק שתיה ושמח באופן כללי.

 

הבנאדם השתכר והתחיל עם איזה קוקסינל שראו שזה גבר בבגדי אישה ממש רואים לסת מרובעת,גורגרת ובייצים :shock: דרך המיני.

 

כולם עמדו והסתכלו איך הבחור עושה צחוק עם עצמו ועולה לכיוון החדר לאחר שעה קלה של ריקודים ביחד.

 

אני מאמין שהסיפורים שרצים על המקרה הזה ממשיכים עד היום ואני מקווה בשבילו שהוא לא קם עם כאבים חזקים ברקטום :twisted:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

לא יודע למה, לדעתי על הקטע עם אתרי היכריות, זה יותר מציאת סטוץ מאשר משהו רציני.

בכל אופן, אתה רוצה להגיד שזה דייט גרוע?

אני יגיד לך מזה דייט גרוע, לצאת עם בחורה שנראת ממש טוב, ולקחת אותה לאיזה פאב לשבת, ולפני ההגעה לפאב, הדלקתי מזגן וסגרתי חלונות, ופתאום אני מרגיש ריח מסריח רצח, נחשו מה?

הייתה מסריחה רצח, וגם שלוחית כנראה, זה היה כ"כ מגעיל שפשוט אחריי 40 דקות אמרתי לה בואי נתקפל!!

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.


×
×
  • תוכן חדש...