Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אלפא עולה כסף. זה לא העניין אפילו.

 

ויש לי תמונה מעולה. התייעצתי עם הרבה אנשים לגבי התמונה הזו.

 

העניין הוא שברור לי שזה אפילו לא קשור אלי. זו בעיה כללית שיש באתרים האלו.

 

 

י

בכל אופן, אני רציני. בחור ליברלי ומשכיל כמו יוסי עשוי דווקא למצוא שם שותפה ראויה לחיים.

 

יש גבול לליברליות שלי.

 

יכולים להיות לי חברים נוצרים (ויש לי), אבל בת זוג?

לא ככה אני רוצה לגדל את הילדים שלי.

(ואם כבר להתחתן עם מישהי לא יהודיה, אז שלפחות לא תבוא מתרבות ים תיכונית אלא מתרבות שאני כן מסוגל לחיות איתה בבית).

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. הייתה אחת שהתעצבנה כי עניתי לה באותו יום להודעה שלה.

 

היא אמרה לי "מה אתה נואש שאתה עונה באותו יום? הכללים אומרים שצריך לחכות קצת!".

 

2. כמה אחרות התעצבנו לפני כמה שנים כשכתבתי להן שמינימום נימוס זה להגיד שלא וזהו.

 

1. אני שונא משחקים, אבל עם השנים הבנתי שהם חלק מהעניין. עדיין, אני לא מוכן למשחקי הזמן. אם אני מעוניין לדבר עם מישהי והיא נתנה לי את הטלפון שלה, אני אתקשר בערב ולא אחכה יום-יומיים-שלושה-שבוע, ע"מ לצאת "גבר".

 

2. חזק !

פורסם

את האמת פרנקוס ,

אני חושב שבדיסקוטקים\פאבים הסיכוי שלך למצוא משהי [נורמאלית או לא ]גובלים ב -0%.

אתה חייב ללכת הרבה לסופרמרקטים , ולמקומות נורמאליים שאתה יודע שאנשים הולכים אליהם ביום יום,

אני פגשתי 2 בחורות בסופר השכונתי ,

לאחת נתתי לעבור לפני בתור [היא אפילו לא ביקשה] ,בחצי צחוק אמרתי לה שלפחות לפיצוי על הזמן היקר שלי היא צריכה להזמין אותי לאיזה קפה [מה שקרה בסוף].

 

את השניה פגשתי כשיצאתי מהסופר והחזרתי את העגלה למקום [רחוק מהאוטו] והבחורה לקחה את העגלה ,אז אמרתי לה שעשיתי את כל העבודה והחלפתי לה את הפנצ'ר בגלגל של העגלה ,שנינו צחקנו ומפה לשם ליוויתי לה את העגלה כדי "לוודא שהגלגל שהוחלף תקין ולא יברח האוויר בדרך" [כמובן ששנינו צחקנו ולאחר מכן יצאנו בערב.

 

אני אומר שבכל סיטואציה שתתקל במשהי שמשדרת על הגל שלך תזרום, קח הכל בקלות והכי חשוב צחוק [הכל בחיוך הכל בגישה של לא קרה לא נורא לפחות חייכתי ונהנתי מהזמן הקצר שביליתי אתך].

 

בהצלחה ואם אתקל באיזו בחורה נחמדה אני אתן לה לקרוא את הת'רד הזה :wink:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

תראו, כשאני מול בחורה אין לי שום בעיה.

אני יכול להתחיל עם מישהי ושייצא מזה משהו.

 

אין לי בעיות של ביטחון עצמי או בעיה לגשת למישהי.

בדרך כלל התגובות חיוביות.

 

הבעיה היא שמצד אחד אני די בררן, ומצד שני אני לא יוצא יותר מדי, אז הסיכויים די קלושים להכיר מישהי.

אני כבר מתגעגע ללימודים!

שם לפחות יש בחורות איכותיות (והרבה שלא אבל זה נושא אחר).

 

לגבי פאבים ומועדונים: אני מתעב את המקומות האלו!

יש עשן של סיגריות, אנשים שנוגעים בי ואני לא יכול לנהל שם שיחה.

אם אני רוצה קשר עם מישהי אני צריך לשמוע אותה ולהכיר אותה.

 

אם זה סתם בשביל סקס, לא צריך ללכת למועדון. בשביל זה יש מי שימלא את החסר בלי לבזות את עצמי ולהסתכן במחלות.

פורסם

פרנקוס , לפי דעתי מצאת בחורה נחמדה וכנה מאוד -מה שלא קיים כל כך -חבל שאתה נחפז להסיק מסקנות ,אני במקומך הייתי מתקשר אליה ונותן צ'נס נוסף.

 

ונזכרתי בדייט שהיה לי לפני שהתחתנתי ,קבעתי פגישה עיוורת עם משהי ליד הקניון ברמת גן. נפגשנו ופתאום אני רואה שהיא מוכרת לי וגם הדיבור שלה. בסוף מסתבר שהיא הייתה המורה למתמטיקה שלי בחטיבת ביניים. ליתר בטחון שאלתי אותה אם היא הייתה מורה בגמנסיה הרצליה בתל אביב - היא אמרה שכן ושאלה , תגיד הייתי המורה שלך ? אמרתי לה שלא .

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נשארת 5 פעמים כיתה א' או שאתה פשוט אוהב מבוגרות?:lol:

(בלי לנסות להעליב, כן?)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

:shock:Moses Christ

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
רוטנברג,

 

חזק!

 

מורות למתמטיקה הן בדר"כ מבוגרות ( גילאי 45+). מה היו הגילאים שלכם, כאשר נפגשתם?

 

כן היתה משיכה למבוגרות :twisted: אני הייתי בן 24 והיא אולי 38 או משהו כזה,האמת שגם די התכערה יחסית -

שהיתה המורה היתה יותר נחמדה-שהצעתי לה לבוא אלי -אמרה שיש לה מחזור.

 

בכל מקרה היתה אלופה במתמטיקה .

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
שהצעתי לה לבוא אלי -אמרה שיש לה מחזור..

 

זה מה שהיא אמרה בפגישה ראשונה בבליינד דייט?:shock:

 

או שנפלת על הבחורה הכי דוגרית ביקום או הכי טיפשה, בכל מיקרה, הפליטה הזאת ככל הנראה הצילה אותה מלחיות במחיצתך! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כן היתה משיכה למבוגרות :twisted: אני הייתי בן 24 והיא אולי 38 או משהו כזה,האמת שגם די התכערה יחסית -

שהיתה המורה היתה יותר נחמדה-שהצעתי לה לבוא אלי -אמרה שיש לה מחזור.

 

בכל מקרה היתה אלופה במתמטיקה .

 

לא הבנתי מה הולך פה...

 

מתי היא הייתה המורה שלך? ביסודי? בכתה א'?

 

פעם הגילאים לא כזה מפחיד, כמו שחשבתי.

פורסם
את האמת פרנקוס ,

אני חושב שבדיסקוטקים\פאבים הסיכוי שלך למצוא משהי [נורמאלית או לא ]גובלים ב -0%.

:wink:

 

את האמת שגם אני האמנתי במשפט הזה בכל ליבי אבל אישתי ניפצה לי את האמונה המוטעית הזאת- הכרתי אותה במועדון ולפני שבוע חגגנו 3 שנות נישואין.

 

נזכרתי בדייט שכשלעצמו היה לא טוף אוף דה ליין אבל לא רע, ההשלכות שלו לעומת זאת...

 

מעשה בבחורה שהכרתי כחודש טרם עזיבתי את הארץ, מאון לאון הסיפור התגלגל לסקס חד פעמי עוד באותו ערב בו הכרנו, כמובן שעם קונדום.

מאחר ואומנם היה נחמד ומשעשע אבל הבנתי שהיא לא החצי השני שלי הבהרתי לה שאני אוטוטו עוזב את הארץ אז מה שנקרא no strings attached.

מאז דיברנו כמה פעמים בטלפון עד שעזבתי את הארץ.

לאחר חודש בחול חזרתי לארץ כדי לסגור כמה פינות, מפה לשם פגשתי שוב את הבחורה, עוד גיחת סקס חד פעמים עם קונדום וסלמאת.

 

חזרתי להונג קונג ולא חלף הרבה זמן והכרתי את אישתי (כבר לא הייתי בקשר עם אותה בחורה).

כחודש וחצי לאחר המפגש האחרון עם אותה בחורה מתחיל הסרט...

יום בהיר אחד אני מקבל שיחה ממנה בו היא מספרת לי שהיא לא קבלה מחזור מאז אותו מפגש והיא נורא מודאגת וכו׳, מיד לקחתי אחריות ואמרתי לה שבאיזו דרך שהיא תבחר אני אתמוך בה ויאמינו הצעתי לה ללכת לרומא ושאני אשא בעלות הבדיקה.

כמובן שההמשך היה שהיא סיפרה לי שהיא בהריון ואיך היא תעשה עכשיו הפלה, היא כבר עברה הפלה אחת וזה מסוכן וכו׳ והיא חייבת אותי בארץ לצידה ושלל סיפורים.

זה המקום לציין שכבר מההתחלה היה נראה לי מופרך הסיפור כי השתמשתי בקונדום והוא לא נקרע ולא טפטף עליה, אבל זרמתי איתה כי היא היתה נשמעת במצב נפשי לא טוב, אבל באותה נקודה שהיא אמרה שהיא צריכה אותי לצידה זה כבר הסריח.

ניצלתי את ההזדמנות שהיא אמרה לי שהיא בדיוק נמצאת בבדיקה עם הרופא וחייבת לנתק וביקשתי לדבר עם הרופא, היא מצאה תירוץ למה הוא לא יכל לדבר.

שבוע לאחר מכן היא כבר בשרה לי שהיא מתאשפזת לצורך ביצוע ההפלה באסף הרופא, זה השלב שגיגלתי את פרטי אסף הרופא וצלצלתי לבית החולים כדי לשאול אם יש חולה בשמה.

 

כמובן שלא היתה חולה כזאת.

 

זה השלב שצלצלתי אליה וגרמתי לה להודות שאין שום הריון והיא בדתה את הסיפור כי התאהבה בי ורצתה לראות אותי שוב.

 

לאחר שהמלצתי לה ללכת לחפש פסיכיאטר טוב ו״ברכתי״ אותה ניתקתי את השיחה ומעולם לא שמעתי ממנה.

 

מפגרת עם תעודות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...