Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע חדש הונדה אקורד ב169 אלף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ברירה היום יש תחרות כבדה בין במתחרות בלי מבצעים הם לא יתקדמו לשום עלייה במכירות

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

הסיבה להוזלת האקורד היא זה שעומד להגיע מתיחת פנים לדגם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זה חיסול מלאי ישן, הלוואי שהמחירים בהונדה תמיד יהיו כאלה. לא מבקש מחיר כמו של פיאט, תנו מחיר כמו של מאזדה/טויוטה/סובארו.

 

המחיר בשמיים ובגלל זה הם לא מוכרים הרבה. חבל.

פורסם
הסיבה להוזלת האקורד היא זה שעומד להגיע מתיחת פנים לדגם.

השאלה היא האם ביחד עם מתיחת הפנים יגיע שינוי דרסטי בביצועים ובאיכות? אם כן אז האקורד תוכל להתחרות ביריבות, כלומר בשביל למכור רכב ב190 אש"ח הם צריכים רכב עם ביצועים לא פחות טובים מהאינסיגניה והמונדאו ונוחות ואבזור של הפאסאט החדשה ,בקיצור נראה מה הונדה יעשו ואיזה גרסאות יביאו לארץ

אגב שאלה:

קראתי כבר איזה 3 כתבות (האחרונה בYNET ממש עכשיו) על כך שהפאסאט החדשה נוחה ומאובזרת כמו שלא הייתה בחיים, מישהו יכול להעיד? באמת שווה את המחיר?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תודה באמת...

אני לא רואה סיבה לשלם על הונדה אקורד עירומה 169 אלף ש"ח ובטח לא את המחיר לפני ההנחה.

עד לא מזמן האלגוריתם היה הולך ככה : שוקלים הונדה אקורד, מגיעים למסקנה שעדיף פאסאט ובסוף קונים סופרב (עכשיו הצטרפו עוד 2 לחגיגה). אז נכון שלא כולם עברו את שלב "1" ורבים עצרו בשלב "2" אך נתוני המכירות כן מראים את הנסיגה של "מאיר".

 

לדעתי הונדה אקורד אמנם רכב מעולה (בקבוצתו) למרות התיישנות מסויימת באגף המנועים\תיבות הילוכים אבל הבעיה העיקרית שלו היא התמחור התלוש מהמציאות שלו. זה כמו הבלוף של הפאסאט CC ב2 הגרסאות שלה.

פעם הרצתי לעצמי השוואה שכזו בראש בין הסופרב 2 ליטר טורבו ולבין הפאסאט CC בעלת מנוע זהה.

יתרונות הפאסאט : עיצוב, מתלים מגנטיים.

יתרונות הסקודה : אבזור עדיף באופן ניכר, שירות (?), מחיר נמוך ביותר מ100 אלף ש"ח בהשוואה לפאסאט. במחיר של הפאסאט אפשר לקנות גם את הסופרב 3.6 ולהשאר עם עודף מכובד.

 

למה אני מביא את כל העניין הזה עם הפאסאט CC כשמדובר על הונדה אקורד? כי לדעתי מדובר על מקרה דומה מאוד, בו היבואן החליט באופן מלאכותי שהוא מוכר מוצרי פרימיום ולכן מעדכן את המחיר בהתאם. הבעיה שניחוח הפרימיום של המוצר נובע בעיקר ממחירו (בארץ) ולא מעצם היותו כזה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מעניין. דיי מזכיר את ה B4 החדשה.

http://automobiles.honda.com/accord-sedan/

 

זה דגם אחר של האקורד שנמכר באמריקה.

יצא לי לראות כאלה גם בתאילנד, וגם 2 כאלה בארץ.

 

זאת המתיחת פנים של האקורד האירופאית.

 

http://www.auto-power-girl.com/cars-2011/honda-specifications/honda_accord_facelift_eurospec-4544

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בCC משלמים פרמיה על העיצוב.

 

מן הסתם, אבל עלות הפרמיה היא בגובה של מעל ל-50 אחוז בהשוואה לסופרב (שאגב, למעט המתלים המגנטיים הסופרב הינה בעלת מספר תוספות אבזור שאינן קיימות בפאסאט).

בזמנו שאלתי נציג למה לא מקבלים חישוקי 18'' ופנסי קסנון, נאמר לי שזה "מייקר את הרכב". מכאן ניתן להסיק שצ'מפיון החליטו לגזור קופון שמן מאוד על כל CC (וזאת זכותם המלאה כמובן, כמו זכותנו להביע מורת רוח ולא לרכוש מהם).

 

כדי להמחיש את הטענה, נבחן את המחירים בגרמניה :

 

סקודה סופרב 2 ליטר TSI:

- רמת גימור Comfort במחיר של 28.950 יורו.

- רמת גימור Ambition במחיר של 30.950 יורו.

- רמת גימור Elegance במחיר של 32.950 יורו (זו משווקת בארץ) במחיר של 200.000 ש"ח.

 

פולקסוואגן פאסאט CC :

- רמת גימור בסיסית 35.600 יורו.

- רמת גימור אמצע הדרך Exclusive במחיר של 40.300.

 

בארץ עד כמה שאני מבין יש מעין גרסא ישראלית, קרי גרסת ה2 ליטר של הפאסאט, זו עם גימור בסיסי + כמה תוספות בעלות קורטוב של יוקרה. התוספות קיימות על מנת להסוות את ה"פרמיה" השמנה אותה ישלם הלקוח בגין העיצוב\חמדנות של צ'מפיון (אחרת מדובר היה על שערוריה גלויה לכל). יחד עם זאת, הפער בארצנו בין המחירים של 2 המכוניות הנ"ל עומד על מעל ל50 אחוז, כלומר הCC (כפי שהיא משווקת בישראל) אמורה לעלות שם מעל 48.000 יורו כאשר לא מדובר ב"כל התוספות" או רמת גימור הגבוהה ביותר שיש.

 

לכן אני חושב שניתן לומר שהמחיר בארץ מוגזם ע"פ כל קנה מידה. הרי גם בגרמניה משלמים "פרמיה" על עיצובה של הCC.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

מסכים לחלוטין שהמחיר מוגזם.

מצד שני, גם המחיר של הפאסאט 2.0T היה מופרז, ובכ"ז היו (מעט) שקנו, כולל שותפי היקר.

מצד שלישי, זה בכלל לא נושא השרשור ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עדיין יקר. את האמת אני לא מבין איך במאיר עדיין משאירים את המחירים של האקורד לנוכח כל המתחרות החדשות והמחירים המצחיקים שלהם (דגש על הסופרב והמונדאו) אבל כנראה שמי שעיוור (סליחה, פראיר) נשאר עיוור ובשביל "הונדה" ישלם הרבה יותר ויקבל הרבה, הרבה פחות.

פורסם
מן הסתם, אבל עלות הפרמיה היא בגובה של מעל ל-50 אחוז בהשוואה לסופרב (שאגב, למעט המתלים המגנטיים הסופרב הינה בעלת מספר תוספות אבזור שאינן קיימות בפאסאט).

בזמנו שאלתי נציג למה לא מקבלים חישוקי 18'' ופנסי קסנון, נאמר לי שזה "מייקר את הרכב". מכאן ניתן להסיק שצ'מפיון החליטו לגזור קופון שמן מאוד על כל CC (וזאת זכותם המלאה כמובן, כמו זכותנו להביע מורת רוח ולא לרכוש מהם).

 

כדי להמחיש את הטענה, נבחן את המחירים בגרמניה :

 

סקודה סופרב 2 ליטר TSI:

- רמת גימור Elegance במחיר של 32.950 יורו (זו משווקת בארץ) במחיר של 200.000 ש"ח.

 

חשבתי ששודדים אותנו יותר לפחות רק ב35000 ש"ח + איבזור

 

 

 

.

חשבתי ששודדים אותנו יותר , רק 35000 הפרש בן גרמניה לישראל וכמובן האיבזור , לא כל כך נורא.

×
×
  • תוכן חדש...