Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע חדש הונדה אקורד ב169 אלף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חשבתי ששודדים אותנו יותר , רק 35000 הפרש בן גרמניה לישראל וכמובן האיבזור , לא כל כך נורא.

או שלא הבנת מה כתבתי או שאני לא מבין מה אתה כותב...אך על פניו התגובה שלך לא קשורה.

ההבדל בין ישראל לגרמניה הוא משמעותי ביותר. אם נחזור לדוגמא, בעוד שבארץ יש פער של מעל 100,000 ש"ח בין הסקודה לCC -- באחוזים מדובר על הבדל של מעל 50 אחוז, בגרמניה גודל ההפרש באחוזים עומד על כ20 אחוז (גם אם נוסיף ל-CC את האבזור שיש בארץ לגרסת הבסיס כפי שהיא נמכרת בגרמניה).

 

אגב, בהתייחס לנושא השרשור. הבאתי את הדוגמא של פולקסוואגן וסקודה כיוון שמדובר על רכבים דומים ביותר (למעט העיצוב כמובן) ויש אפשרות לקיים השוואה ישירה מול התמחור בחו"ל (לקחתי את גרמניה כדוגמא מייצגת מ2 סיבות : 1. ארץ המוצא של פולקסוואגן 2. מחירי המכוניות בגרמניה יחסית גבוהים ועדיין ישנם פערים גדולים בין ישראל לגרמניה).

אם נסתכל על הונדה אקורד, המצב די דומה לתמחור של ה-CC. הרכב ממותג באופן מלאכותי וחסר בסיס כרכב "פרימיום" והמחיר בהתאם. מחירו של דגם ההונדה הנ"ל בגרמניה עומד על 24.950 יורו לפני מבצעים והנחות שקיימים גם שם.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

גם במבצע הציני הזה אני לא רואה סיבה לרכוש את הרכב שהוא טוב בפני עצמו אבל מתומחר בצורה לא נורמלית.

מדיניות התמחור של מאיר הזויה ועושה רושם שהם לא לומדים לקח. כשהביאו את הסיויק הטורקית ב-130 אלף שקל הם מכרו, עכשיו ב-140 המכירות ירדו, הם לא שמים לב? הם לא מעוניינים למכור?

וזה לא ככה רק בהונדה, גם ביגואר וולבו יש מבצעים חדשות לבקרים, בכל פעם שנשאר מלאי שאמור לעבור לבעלות היבואן הם יוצאים במבצע חיסול ומיד לאחריו חוזרים לתמחור ההזוי שלהם.

מעניין שדווקא עם ה-CRV המחיר נשאר גם אחרי המבצע אבל המכירות עדיין מדשדשות.

לאקורד אין שום יתרון עם מונדיאו/6/מאליבו/אוונסיס שנמכרות סביב ה-160 אלף שקלים. אם היא הייתה מתומחרת כמותן ולא ב-187 אלף שקלים אין ספק שהיינו רואים אותה יותר על הכבישים. האמת, לראות מישהו נוהג באקורד חדשה שנרכשה בכ-180 אלף שקלים וחמושה בטאסות זולות וערומה מכל איבזור מעורר בי גיחוך על אותו הפראייר, אין מילה אחרת.

 

שבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...